snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Besviken....

Av Sofie Karlsson - 21 februari 2012 11:04

Fy fan blir så besviken på mig själv hatar detta fan fan fan fan fan fan!!!!!!!

vill så gärna peppa andra men jag kan fan inte det lovar sig själv att man ska göra det och de ,de,de,de :( skulle ju till gymet idag lova jag mig själv men är jag där då?? nej nej nej nej!!!!!!

fattar inte varför jag ska vara så trött hela tiden fattart inte... :(

GE MIG ENERGI NON!!!!!!!!!!!!!!

Vill bli beroende igen fan att jag skulle bli sjuk sabade hela min rutin :(

kan non hjälpa mig , sen dag ett jag började med LCHF så har jag haft mens varanan vecka !!!

är det därför jag är trött??

eller vad är det som händer?

Ni som går på LCHF är ni trötta och sega? eller har ni fått Mens??

Vill så gärna åka och träna vara pigg m,m saknar mi älskade lilla Cissi på jobbet med <3 hoppas hoppas att hon kommer imorgon och hoppas hon mår bra innan hon bestämmer sig för att jobba vill inte att hon ska må dåligt :(

Miss you honey <3

Sen tänker jag på min lilla Sanna som ligger på operations bordet idag !! hoppas det går bra!!


Jag hatar att sätta krav på mig själv lova mig senast för 1 månad sen att jag aldrig aldrig aldrig skulle sätta ett enda krav på mig själv men endå lika fan gör jag det!!!!

Suck!!!


Ne nu ni ska jag ta atg i livet och åka in och köpa semlor till mina kollegor men inte en enda semla till mig själv så det så!!



Som sagt glöm inte bort dig själv tänk posetivt för det försöker jag göra just nu!!



LOVE

//Snuttetuffsan

 
 
Fisan

Fisan

21 februari 2012 11:48

Hjärtat prova detox. Det rensar ur kroppen på slaggprodukter och kan göra dej piggare :) Finns på hälsokost affärer går beställa på internet med :)

KRAM fia

http://fiselito.blogg.se

Sofie Karlsson

21 februari 2012 17:04

Tack Fisan :) ska kolla upp det

Stort tack

 
Sara ~ Mamma till yrla och Noel

Sara ~ Mamma till yrla och Noel

21 februari 2012 22:29

man blir trött dom första 2 månaderna eftersom du jobbar ut kolydraterna ur kroppen. men prova omega 3 å D vitamin,

http://mammatillyrla.blogg.se

Sofie Karlsson

22 februari 2012 15:16

Ja kanske ska testa det men jag var pigg osv förut men det kan inte ha med att göra med att jag har mens så mycket då?
blir så trött på jävla MENS skiten nu men ska åka och kolla med dom med P-staven så får vi se om jag tar ut den och skaffar P-piller istället så vet ja at jag ska ha mens :/

puss kram snuttan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards