snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Onsdag!

Av Sofie Karlsson - 29 februari 2012 19:59

Ja ni idag är det kvinnornas dag att få fria och en nära vän har friat till sin lilla man <3 så gulligt :) grattis till er !!

Men nu till annat!!

Jobbat idag vart 9 h sista dagen att skriva upp timmar och det såg bra ut kommer nog överleva nästa månad med :)

Sen vart det att hjälpa min lilla personal på flyttstäd mitt inne i centrum i linköping :/ det lägenheten var as fin skulle lätt kunna flytta dit men det var ju just det de var i STAN!! :/ men fint i alla fall med gamla lägenheter...

Men jag vill bo på landet och det gör jag med :) men vi får se om vi kanske byter färg från röd till rosa kanske ?!?! vi får se vi får se!! hitils ligger det på minus... :/

Så ja fick jobba mycket även idag med :/ :) kände ju igentligen för att sluta 14.00 men vart 16.15 money money

men man ställer ju upp på sina arbetskamrater för ja hoppas man får igen det själv non dag !!

sen ringde chefen asså han är ju för tydlig andra gången denna vecka han tror massa saker första gången nu i veckan svara jag med mitt namn och

han bara sover du?

Nej det gör ja inte jag jobbar :/

jahaaa *ASG* i mobilen

Sen efter en stund ringer en annan kollega i Norrköping och frågar sover du?? *ASG* hahaha jätte kul grabbar:)

Sen andra gången var idag

ja svarade i mobilen och chefen bara är du SJUK??

Nej jag ligger bara och vilar mig på soffan ?

Ja oki det lät som du var sjuk !!

Ja ni dom är tydliga med sina frågor :) hahaha

Sen har jag glömt i tisdags när ja kom hem så hade älskling diskat, torkat disken, tvättat och fixat och donat hemma :) sött nött veckans ros till dig älskling   


Ja ni jag har många bollar i luften nu känner jag IGEN!!!!

Måste åka och slappna av snart känner ja och det är långt borta känner ja just nu "TURKIET" som ni vet :/ men det kommer de kommer sen om ja skulle ha slutat tidigt denna vecka så lovade min älskade bogseringlina en massag av henne :) men har jag haft tid ? slutat tidigt? nej !! :( skulle behövt denna massag! men jag är inte bitter :) Men jag måste ta bort non boll så ja kan tänka klart!!!

Sen kan jag inte släppa att jag gått ner 32 kg helt jävla fucking sjukt!!!! bare fortsätta :)

tack ännu en gång över all pepp jag fått från er alla och ni vet vilka ni är   


Ne nu ska jag titta färdigt på tv sen ska ja sova så länge som möjligt tills klockan ringer 05.15 :)

puss på er och ta hand om er nu och era nära och kära runt omkring er :)



//Snuttetuffsan


 
 
Sara ~ Mamma till yrla och Noel

Sara ~ Mamma till yrla och Noel

29 februari 2012 20:47

om de va oss du menade så tack :D

http://mammatillyrla.blogg.se

Sofie Karlsson

1 mars 2012 20:19

Klart ja menade er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards