snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofie Karlsson - 9 februari 2012 19:43

Jobbat idag med älskade Cissi och allt gått bra som vanligt ;) imorgon blir det jobb igen hemstäds dag ute på landet startar i Ljungsbro och avslutar i Mantorp :) sen är det fredag !! Livet!! ja ni allt har gått så himla bra just nu gått ner 30 kg och allt går super bra på jobbet så vet inte om det snart kommer något som smäller till non som pratar skit bakom ryggen , sjukdom känner en konstig känsla som om det POFF händer något dåligt snart ; / Allt!! Jag har världens bästa vänner, familj , jobb kompisar och min älskade älskade Anders och lilla Bitzi <3 ni är allt jag behöver !! Love// Snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 8 februari 2012 20:01

Då har man lagt in första blogg inlägget :) då kommer man vara fast haha!! Hoppas jag kommer kunna roa er med både skratt och tråkigheter som kommer och går i mitt liv! Även träning och min nya livsstil som LCHF ättare kommer nog att kunna nämnas i denna blogg ;) Hade gött !!! //Snuttetuffsan <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards