snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

58 min ;)

Av Sofie Karlsson - 26 mars 2012 20:04

Ja ni idag har jag jobbat m,m och det var Kajsas första dag kommer bli tomt i bröst fickan för mobilen har legat där i många veckor nu och ringt tidiga mornar och till sena kvällar men nu känner ja att jag gjort mitt ;) nu kan jag focusera på mig själv och min träning skönt!! :) men idag har det gått bra och fixa nya arbets byxor och var skönt med ennu mindre storlek och det var en tjej byxa inte herr som jag alltid måste ha :) kul kul sen vart det att fara hem för att hämta min älskade vovve <3 och åka till kanalen för att gå mot ljungsbro :) för att möta älskade Sanna ;) och jag gick väl ca 6.8 km så satte vi oss på en bänk och drack kaffe och pratade om allt !! Och det behövdes ! Och Bitzi storm trivs vid kanalen :) kul . Sen kramade vi varandra för att vända och gå hemåt så ja gick åt mitt hål och Sanna åt sitt, då tänkte jag att undra hur långt jag orkar springa (eller jogga ) så ja jogga jogga jogga jogga å jogga och kurva efter kurva kom ja :) och ca 6-7 km och hela 58 min jogga ja :) nu kan ja säga er att jag är mör i kroppen och en annan som ligger bredvid mig och hon sover som en gris <3 underbara vovve !!! Väntar på älskling ska komma hem för ja är hungrig !!!! Och nu kom han puss och hej leverpastej <3 //snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards