snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2012

Av Sofie Karlsson - 25 april 2012 15:24

Ja då har man checkat in och jag kom igenom tullen :) mohahha så handlar hårspray och mamma handlade 1L barcardi gött som mamma och jag delar på i kväll :) sen fixar pappa vin åt mig och mammi <3 ladda upp kommer nog inte vara nykter på hela veckan :) al inklusiv !! Det måste ja ju säga jag är ju sjuk + mamma och pappa sen vaknade jag imorse och en tand jävel gått av ;( jag gnisslar ju tänder om nätterna !! Men det blir nog bra !! Hej då kalla svergie hej sköna Turkiet !!! <3 // blekfisen.se

Av Sofie Karlsson - 25 april 2012 09:17

Igår så vakna jag med ont i halsen och snorig!!!! Fy fan säger ja i alla fall... Men jag gick upp och fixa frukost packa m,m så kom Mickan och drack kaffe :) och sen kom Hanna innan ja skulle in till stan för att äntligen bli människa igen <3 tack Emma för en härlig prat stund + dina fina ord ;) sen hem igen och käka med älskling så vi kunde åka ner till kisa så han kunde lämna av mig :) så hem till kisa och packa om packa om packa om m,m men 11 kg vägde det i alla fall ;) och jag står på 69,1 kg nu underbart <3 så nu jävlar ska jag ha det gött ;) så kanske inte blir så mycket bloggande denna vecka så ni vet ska försöka hitta wifi :) så ska jag kunna blogga lite så ni får höra hur jag har det :) puss och kram på er och ha det så bra i kalla svergie <3 // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 22 april 2012 19:58

Gud så skönt det har varit denna helg sov morgon gå och lägga sig sent eller ska man säga tidigt på morgonen :) men underbart har det varit stort tack till er som hade tid att komma och ville <3 det är bara början på denna sommar med att grilla och parta med underbara vänner <3 så det har varit toppen!! Sen imorgon är det jobb på G och flyttstäd med Cissi och Kajsa blir kul :) sista jobb dagen sen är det semester SÅ SKÖNT!!!!! Im love it :) men allt är bra med mig i alla fall eller nej jag har fått ont i halsen :/ och jag åker på onsdag kul va nej Kanjang blir det ikväll!! Sov så gott puss och Gos / /snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 22 april 2012 10:42

Ja fy fan så himla bra lördagen vart!! först städ och plocka lite innan elin och sin lilla Anton kom :) min älskade älskade elin <3 det är den bästa bästa människa som finns hon gör mig så glad :) i alla läggen... Så vi åkte och handlade på Hemköp i ljungsbro lite nostalgi kan man säga :P och sen skulle vi eller elin visa kanalen och skolan för Anton ;) han tyckte det var super intressant :) haha sen for vi hem i alla fall och drack lite kaffe och pratade pratade pratade underbart :) sen börja alla komma så då satte vi på grillen och jag och elin gick in o fixa sallad :) o vitlöksbrödet gött gött :) så gott med grillat det bästa som finns <3 sen vart det att lyssna på spice girls :) auqa :) så jävla bra det är alltså haha jag gick och la mig kl 4.00 och som andra gick o la sig 6.00 typ haha och jo då gräsklipparen kom fram som vanligt men dom kom ej så långt :) nu är alla nästan vakna!! Men ha en super fin söndag alla <3 Puss kram // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 20 april 2012 21:26

Japp idag har det varit jobb på schemat :) party fredag med Cissi <3 Gick bra som vanligt we are bäst and Butiefule jaja jag vet att ja inte stavar rätt men så är jag och ni vet vad jag menar :P tihi


Men i alla fall när jag kom hem så fick ja ett trevligt besök av familjen Svensk/Aronsson och dom två små fiss ungarna :) men det var ett snabbt hej så var Sara tvungen att åka hem och sy!! Sy tarmen ryckte :P så dom åkte  hem  :( roligt att jag fick se dom i alla fall <3

Så gå in och kolla på hennes sy projekt och beställ :) för det ska jag göra i alla fall!!!!!

www.mammatillyrla.blogg.se


Så tänkte jag nu ska jag fixa till här hemma som jag ej gjort på flera veckor :/ har ni hört sofie har inte städat eller bryt sig!!! men jag har mått skit med över det och varför det varit så är för man inte mått så bra ja just det varit sjuk :/ blää men men

Min älskade älskade älskade Anders hade diskat tvättat dammsugit och moppat av golven    Älskar dig!!!

Han tänkte på mig att jag inte skulle behöva "JOBBA" när ja kom hem med :) gulle plutt


Sen har ni tänkt på en sak hur fort det kan gå hur ledsen eller glad man kan vara och det kan vända fort där emellan :/ var super trött när jag kom hem men vart glad när jag fick träffa famljen Svensk/Aronsson

och sen hände det något när dom åkt efter en stund så kom det massa grejer i tankarna och rykten så jag bara ville gråta :/ urs hatar såna grejer blä blä så jag tog tag i livet och började putsa fönstrena hemma jajajaja jag sket i att det regnade/snöade lite !!! men fina fönster vart det i alla fall :) sen kom jag och Anders på att ja men ska vi äta något?!?!?!? jo men vist Anders åkte och köpte hamburgare :) så klockan vart 21.00 när vi åt UPPS!!!!

När vi stod och lagade mat så kom store starka bror :) Och gjorde mig toppen super Lycklig igen!!!! han sa att gud va det syns syrran att du gått ner och frågade hur mycket och det är ju 34 kg nu och jag vart så himla glad när han frågade så nu fick jag så mycket energi i kroppen så jag bara vill ut och springa imorgon eller nu :)

Och det vart en lugn hemma kväll skulle åkt och luktat på bebis men dom har säkert haft fullt upp hela dagen med massa som vill gosa och titta på lilla sötta flickan <3 Så vi får ta det imorgon eller söndag måste åka och titta på lilla snuttan innan ja åker <3


Tack Joakim för du finns och för dina fina ord Tack

 

 

Och imorgon då kommer min efter längtade Elin min egna polis :) ååååå va kul det ska bli !!!!!

Ha en super trevlig och fin helg alla där ute och jag älskar er alla

 

 

Mer kärlek åt folket!!!!!



Puss och god natt

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 19 april 2012 20:27

Japp imorgon är det fredag ;) och det är landet runt imorgon för mig och Cissi <3 först ljungsbro sen västerlösa och sist men inte minst Mantorp :) och då avslutas städet och jag lämnar av Cissi hemma hos henne och önskar henne en trevlig helg <3 ja så ser våran dag ut och sen med är det ju party fredag för oss då pumpar vi musik hela dagen för det är ej någon hs kund hemma på hela dagen :) så då pumpar vi högt : P underbart fredag så fort det går kändes jätte långt kvar till semestern men imorgon är det jobb dag sen är det helg och sen jobbar ja på måndag sen semester !!!! SKÖNT men känns lite konstigt att det redan är dags att åka på semester har gått fort hoppas det inte bara att det får lika fort där nere :/ sen fyller min lilla mammi när vi är där nere så då blir det fest :P haha sen annars idag då har ja inte gjort så mycket efter jobbet tog en lite sov tur i soffan sen fixa ja mat och ja gjorde pannkakor det se länge sen ska ja säga er :) gott var det!! Och sitter ensam hemma Anders jobbar eller ensam är ja inte jag har min älskade hund hemma hämta henne förut hon har åkt traktor hela dagen :) så nu är hon trött kan man säga!! Men hon älskar att åka med husse!! Ok sen på lördag kommer min älskade Elin till mig och sitt lamm kött Anton :) haha så får man träffa honom med ska bli kul men mest kul att elin kommer :) är så glad för hon kommer !! Sen annars känner ja mig small i morse men nu efter pannkakorna känner ja mig tjock igen : P men 69 kg står det en så det är bra och jag känner mig ganska lugn i kroppen inte lika mycket stress kvar .. Och nyss pratade ja med min lilla Sara dom kom hem idag med deras lila dotter Isabelle <3 hoppas ja hinner med att träffa dom imorgon vill så gärna gosa med bebis :) Ne ni nu ska tant gå och sova :) upp och jobba imorgon också kommer Anders hem och lägger sig istället :P så ha de bra alla <3 6 DAGAR KVAR !!!!!!! // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 april 2012 20:14

Ja Sanna har varit här nu på en kopp kaffe och spridit kärlek i vårat hus!!!!!! : )

precis ni läste kärlek :) jag har en vän min älskade Sanna som är så kär !!!! så himla kul att se henne så lycklig är så himla glad känner mig så glad och lycklig när jag ser henne eller pratar med henne i mobilen jag vill så gärna träffa denna kille som gör henne så lycklig <3 En underbar kille verkar det vara och det tvivlar ja inte på :) för se henne så lycklig m,m så tror ja han är bra för henne!!!!! Love you Sanna!!!

Så på lördag blir det att få träffa honom då får han det inte lätt :) moahahha nevars ja ska vara snäll och trevlig :P


Idag annars har det varit tidig morgon med städning av kontor och tre Hs städ en underbar dag som vanligt med min äslakde Cissi : ) sen planerat vårat hemstäd det blir så himla bra så roligt att planera med Cissi för vi kan bolla så himla bra med varandra med våra idér :) underbar människa <3

Sen for ja hem för att ligga och mysa på soffan helt slut i kroppen :/ ont i benen m,m !! men lite bättre nu..

Sen upp igen och hoppa in i bilen för åka till Berg till en ny HS kund som en vänlig själ har rekomenderat oss :) underbar människa <3 Så d¨blir det att fixa till schemat igen :) så sen är det bara en dag som vi ska fylla upp med 1h städ så är alla ons, tors och fredagar klara :) härligt !!!

Och skönt att höra av Sanna hon tyckte ja såg mycket lugnare ut!! känner mig ganska lugn själv men Sanna vet så bäst att lyssna på henne !! :)

Och imorgon öppnar NEW YOURKER i Linköping fy fan att man inte fått lön skit skit skit skit!!! älskar denna affär men inte kul att åka dit utan pengar!! men får åka ditnästa vecka kanske så ja kan köpa ett par nya shorts för mina andra jag köpte för 2 år sedan är ju som TÄLT kan man säga :P haha kul men dyrt att köpa nytt men SUPER STOLT!!!!!!! : ) men sen åker jag till ett land man kan prutta på grejer man köper jävlar dom ska inte få det lätt när ja kommer ner :P mohahaha

Annars så mår jag kanon idag med lite verk men det går över när man gifter sig har jag hört :P



Sen har det kommit en liten flicka till världen stort Grattis till er Sara och Marcus!!!!!!!!!  <3



7 Dagar kvar!!!!!!!!!




Älska er själva för den du är och älska alla andra för så som dom är!!!!!




Love and Peace

//Snuttetuffsan


Av Sofie Karlsson - 17 april 2012 19:22

Japp ledig idag skönt jag och Bitzi tog sov morgon idag :P skönt att ha en hund som bara kan sova sova sova och sova så länge man själv sover :) men klockan 9.30 så gick vi ner och käka frukost 4 rost mackor vart det idag :) mumma min mage har varit jätte lugn och fin sen ja börjat med det så ja kör på det och kör på ordentlig mat resten av dagen :) för nu har ja ju not mitt Turkiska rese mål 69 kg och nu har jag 4 kg kvar till 65 och ja känner att jag vill lägga kilona på lite is ett tag för det har blivit ett stress moment för mig nu känner mig så stressad urs vill känna lugn och ro och ja tror efter jag varit på en solig semester (för hoppningsvis) :) men i alla fall så känner ja att det är de jag behöver nu för att lugna ner mig efter allt som varit höst och vinter och vår!!! så när ja kommer tillbaka så börjar ja om på ny kula!!! och ja känner det med att varför ha så stressigt i sitt liv för jag har nu gått ner 34 kg sammanlagt och hålt på 2 år så kan ju ta ledigt en vecka från allt som heter träning och vikt ner gång!!!! känner mig väldigt stolt över mig själv och jag är inte den som säger så om mig själv så har kommit långt med att känna mig själv bättre!!!!

men slut pratat om det!!!


Idag resten av dagen så har jag pratat med Mickan, Cissi och sen har jag varit hos Sara och Marcus "Flyding kex" skulle slippa trapp tänkte ja men slipen funka inte :/ och jag ville inte slipa för hand!!! ;) men jag och Sara har mätt väggar idag i hela huset :) det var inte lika i något av rummen lite roligt vilken skilnad det kan bli men det är ju ett gamalt hus :) charmigt !!! sen så var det dags för Sara att hämta Mathilda så jag åkte hem för hade lite ont i nacke och huve :/ inte kul så åkte hem tog värk tableter dom ja fick av Sara så tog dom och fixa iordning två hamburgare sen la jag mig på soffan tills Anders kom hem så han fick åka och handla och jag började med maten idag vart det tacos det var länge sen nu :) gott var de, så imorgon Cissi har jag tacos med mig :P tihi inte så ovanligt om ni ska fråga Cissi :) haha men gott är det och för enkelt att laga till!!!!

Imorgon blir det jobb onsdag 6.15 till ca 13.45 :) så då ska jag försöka med en promenad om vädret är bra så blir det en PW för det är de med att jag känner inte för att ut och gå gyma inget ingen lust vill inte känna mig svingad :( men hoppas ja kan få styrka nu den sista veckan innan ja åker!!

Så nu är maten nere i magen och göttar sig :P och ja bloggar och Anders sitter vid sin Ipad :P sociala vi är va :P haha och kollar på BB pratar om hudvårds produkter.. en tjej bara använder chanel, gucci m,m inte billigt fy fan!!

peppar peppar så är mitt feja fint nu :P hoppas det håller sig nu !!!!


kände att detta inlägg vart lite om allt möjligt :P haha men det får ni ta!!!! jag liksom skriver om det som dyker upp i skallen just nu!!!


8 DAGAR KVAR NU!!!!!!!


 



Glöm inte bort er själva unna er något som gör dig glad !!!



puss puss

//Snuttetuffsan

Skapa flashcards