snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Tisdag = Ledig

Av Sofie Karlsson - 17 april 2012 19:22

Japp ledig idag skönt jag och Bitzi tog sov morgon idag :P skönt att ha en hund som bara kan sova sova sova och sova så länge man själv sover :) men klockan 9.30 så gick vi ner och käka frukost 4 rost mackor vart det idag :) mumma min mage har varit jätte lugn och fin sen ja börjat med det så ja kör på det och kör på ordentlig mat resten av dagen :) för nu har ja ju not mitt Turkiska rese mål 69 kg och nu har jag 4 kg kvar till 65 och ja känner att jag vill lägga kilona på lite is ett tag för det har blivit ett stress moment för mig nu känner mig så stressad urs vill känna lugn och ro och ja tror efter jag varit på en solig semester (för hoppningsvis) :) men i alla fall så känner ja att det är de jag behöver nu för att lugna ner mig efter allt som varit höst och vinter och vår!!! så när ja kommer tillbaka så börjar ja om på ny kula!!! och ja känner det med att varför ha så stressigt i sitt liv för jag har nu gått ner 34 kg sammanlagt och hålt på 2 år så kan ju ta ledigt en vecka från allt som heter träning och vikt ner gång!!!! känner mig väldigt stolt över mig själv och jag är inte den som säger så om mig själv så har kommit långt med att känna mig själv bättre!!!!

men slut pratat om det!!!


Idag resten av dagen så har jag pratat med Mickan, Cissi och sen har jag varit hos Sara och Marcus "Flyding kex" skulle slippa trapp tänkte ja men slipen funka inte :/ och jag ville inte slipa för hand!!! ;) men jag och Sara har mätt väggar idag i hela huset :) det var inte lika i något av rummen lite roligt vilken skilnad det kan bli men det är ju ett gamalt hus :) charmigt !!! sen så var det dags för Sara att hämta Mathilda så jag åkte hem för hade lite ont i nacke och huve :/ inte kul så åkte hem tog värk tableter dom ja fick av Sara så tog dom och fixa iordning två hamburgare sen la jag mig på soffan tills Anders kom hem så han fick åka och handla och jag började med maten idag vart det tacos det var länge sen nu :) gott var de, så imorgon Cissi har jag tacos med mig :P tihi inte så ovanligt om ni ska fråga Cissi :) haha men gott är det och för enkelt att laga till!!!!

Imorgon blir det jobb onsdag 6.15 till ca 13.45 :) så då ska jag försöka med en promenad om vädret är bra så blir det en PW för det är de med att jag känner inte för att ut och gå gyma inget ingen lust vill inte känna mig svingad :( men hoppas ja kan få styrka nu den sista veckan innan ja åker!!

Så nu är maten nere i magen och göttar sig :P och ja bloggar och Anders sitter vid sin Ipad :P sociala vi är va :P haha och kollar på BB pratar om hudvårds produkter.. en tjej bara använder chanel, gucci m,m inte billigt fy fan!!

peppar peppar så är mitt feja fint nu :P hoppas det håller sig nu !!!!


kände att detta inlägg vart lite om allt möjligt :P haha men det får ni ta!!!! jag liksom skriver om det som dyker upp i skallen just nu!!!


8 DAGAR KVAR NU!!!!!!!


 



Glöm inte bort er själva unna er något som gör dig glad !!!



puss puss

//Snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards