snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

2 jobb dagar kvar och 6 dagar kvar !!!!

Av Sofie Karlsson - 19 april 2012 20:27

Japp imorgon är det fredag ;) och det är landet runt imorgon för mig och Cissi <3 först ljungsbro sen västerlösa och sist men inte minst Mantorp :) och då avslutas städet och jag lämnar av Cissi hemma hos henne och önskar henne en trevlig helg <3 ja så ser våran dag ut och sen med är det ju party fredag för oss då pumpar vi musik hela dagen för det är ej någon hs kund hemma på hela dagen :) så då pumpar vi högt : P underbart fredag så fort det går kändes jätte långt kvar till semestern men imorgon är det jobb dag sen är det helg och sen jobbar ja på måndag sen semester !!!! SKÖNT men känns lite konstigt att det redan är dags att åka på semester har gått fort hoppas det inte bara att det får lika fort där nere :/ sen fyller min lilla mammi när vi är där nere så då blir det fest :P haha sen annars idag då har ja inte gjort så mycket efter jobbet tog en lite sov tur i soffan sen fixa ja mat och ja gjorde pannkakor det se länge sen ska ja säga er :) gott var det!! Och sitter ensam hemma Anders jobbar eller ensam är ja inte jag har min älskade hund hemma hämta henne förut hon har åkt traktor hela dagen :) så nu är hon trött kan man säga!! Men hon älskar att åka med husse!! Ok sen på lördag kommer min älskade Elin till mig och sitt lamm kött Anton :) haha så får man träffa honom med ska bli kul men mest kul att elin kommer :) är så glad för hon kommer !! Sen annars känner ja mig small i morse men nu efter pannkakorna känner ja mig tjock igen : P men 69 kg står det en så det är bra och jag känner mig ganska lugn i kroppen inte lika mycket stress kvar .. Och nyss pratade ja med min lilla Sara dom kom hem idag med deras lila dotter Isabelle <3 hoppas ja hinner med att träffa dom imorgon vill så gärna gosa med bebis :) Ne ni nu ska tant gå och sova :) upp och jobba imorgon också kommer Anders hem och lägger sig istället :P så ha de bra alla <3 6 DAGAR KVAR !!!!!!! // snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards