snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Nere,ledsen till super super lycklig!!!

Av Sofie Karlsson - 20 april 2012 21:26

Japp idag har det varit jobb på schemat :) party fredag med Cissi <3 Gick bra som vanligt we are bäst and Butiefule jaja jag vet att ja inte stavar rätt men så är jag och ni vet vad jag menar :P tihi


Men i alla fall när jag kom hem så fick ja ett trevligt besök av familjen Svensk/Aronsson och dom två små fiss ungarna :) men det var ett snabbt hej så var Sara tvungen att åka hem och sy!! Sy tarmen ryckte :P så dom åkte  hem  :( roligt att jag fick se dom i alla fall <3

Så gå in och kolla på hennes sy projekt och beställ :) för det ska jag göra i alla fall!!!!!

www.mammatillyrla.blogg.se


Så tänkte jag nu ska jag fixa till här hemma som jag ej gjort på flera veckor :/ har ni hört sofie har inte städat eller bryt sig!!! men jag har mått skit med över det och varför det varit så är för man inte mått så bra ja just det varit sjuk :/ blää men men

Min älskade älskade älskade Anders hade diskat tvättat dammsugit och moppat av golven    Älskar dig!!!

Han tänkte på mig att jag inte skulle behöva "JOBBA" när ja kom hem med :) gulle plutt


Sen har ni tänkt på en sak hur fort det kan gå hur ledsen eller glad man kan vara och det kan vända fort där emellan :/ var super trött när jag kom hem men vart glad när jag fick träffa famljen Svensk/Aronsson

och sen hände det något när dom åkt efter en stund så kom det massa grejer i tankarna och rykten så jag bara ville gråta :/ urs hatar såna grejer blä blä så jag tog tag i livet och började putsa fönstrena hemma jajajaja jag sket i att det regnade/snöade lite !!! men fina fönster vart det i alla fall :) sen kom jag och Anders på att ja men ska vi äta något?!?!?!? jo men vist Anders åkte och köpte hamburgare :) så klockan vart 21.00 när vi åt UPPS!!!!

När vi stod och lagade mat så kom store starka bror :) Och gjorde mig toppen super Lycklig igen!!!! han sa att gud va det syns syrran att du gått ner och frågade hur mycket och det är ju 34 kg nu och jag vart så himla glad när han frågade så nu fick jag så mycket energi i kroppen så jag bara vill ut och springa imorgon eller nu :)

Och det vart en lugn hemma kväll skulle åkt och luktat på bebis men dom har säkert haft fullt upp hela dagen med massa som vill gosa och titta på lilla sötta flickan <3 Så vi får ta det imorgon eller söndag måste åka och titta på lilla snuttan innan ja åker <3


Tack Joakim för du finns och för dina fina ord Tack

 

 

Och imorgon då kommer min efter längtade Elin min egna polis :) ååååå va kul det ska bli !!!!!

Ha en super trevlig och fin helg alla där ute och jag älskar er alla

 

 

Mer kärlek åt folket!!!!!



Puss och god natt

//snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards