snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2012

Av Sofie Karlsson - 9 april 2012 20:37

Vaknade gick upp och fixa iordning mig och Anders fixa frukost ;) sen ringde ja lite samtal och kollade vart min förlovnings ring kunde vara non stans och sen pratade av mig med Sanna <3 tack gumman sen for vi ner till kisa för lite påsk mys men mamma slutade inte förns 15.00 så jag städade åt mamma snäll som bara lilla jag kan vara :) mamma vart jätte glad när hon kom hem <3 sen kom lilla Jocke och Jimmy med familj <3 så lilla Nelie kommer och kramar en som vanligt sött hon är och lilla Nils skulle ja kunna käka upp för han är så sött <3 älskade familj ;) nu sitter vi och tittar på 5 på Ola- Conny och morgons resa :) så jävla sköna dom är tihi bara längtar tills jag själv åker till Turkiet och ligger och steker mitt fläsk och ha det gott och bara njuta jag känner själv att jag är värd det efter allt slit jag gjort med mig SJÄLV!! Och allt slit med hem och jobb ALLT ska bli så JÄVLA GÖTT!!!!!!! Hejsvejs // Snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 april 2012 20:49

;( ;( är så jävla ledsen kan inte sluta gråta alltid ska det hända mig alltid ;( fattar inte jag borde inte ha några vänner känns det som! Jag gör jämnt fel, säger fel saker, stötar inte , finns inte bläääää vad allt är Piss bara en grej kan verkligen sjunka så juppt in i mitt hjärta och det är inte första gången detta händer så det måste vara fel på mig som person tänk om man kunde få göra allt rätt igen typ växa upp på nytt ändra personlighet allt för att man ska kunna bli den perfekta tjejen bruden m,m Jag vill inte att det ska bli så här ;( om man ska gå till en person som ger en stötar till hur man ska vara som person och VÄN !!!! Fannnnn vad jag hatar sånt här vill så gärna åtta med min bogsering lina och be om ursäkt och prata igenom saken så vi för står varandra !!! <3 <3 finns Inge mera att säga men ett sms för mig kan förstöra hela mitt Huve och liv men det är bara att ta åt sig att allt är mitt fel som vanligt...... //snuttetuffsan ;(

Av Sofie Karlsson - 7 april 2012 20:06

Urs fy och bläää ;( vaknade i torsdags och frös och mådde skit ;( åkte till jobbet i alla fall i fall det inte fans någon som kunde jobba istället för mig som tyr var kunde Lasse hoppa in med Cissi så kom hem vid 13.00 och gick och la mig med värk tabletter i kroppen och sov till 18.00 helt slut fortfarande ;( har aldrig kännt så här i kroppen.... Fredag var lika jobbig med feber och kroppen orka knappt bära upp mig :( men vett lite bättre på kvälls kvisten så jag pallra mig till våra kompisar för grillning men skulle varit hemma men trevligt var de! Men idag har jag heller inte varit pigg men inte helt ok tog värk tabletter igen och gick och la mig ;( och sov i tre timmar sen upp och laga lite mat och propp mätt på ingenting sen har vi haft godis hemma ätit lite av de gott var det ju så klart men nu är det stopp på det för nästa vecka ska jag ta det lugnt och försiktigt å börja motionera igen och hoppas på det där jävla vädret att hålla sig bra !!! Nya krafter imorgon får då blir det att åka till svärmor och svärfar och ha påsk mys sen och fira lilla sötta underbara Hanna som fyller 2 år :) så 1 år har jag känt Hanna och Mickan nu helt sjukt hur fort det kan gå lika glad är ja :) och fått träffa en sådan underbar mamma som Mickan och hennes dotter Hanna <3 love hoppas ni har en bra påsk och glad påsk på er alla !!! Ta hand om er alla puss kram // snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 4 april 2012 19:33

Ja ja då var man sjuk igen ont i halsen och ligger med feber fan då!!!! Jag som har 3 veckor kvar tills Turkiet resan och skulle träna :/ fan va arg ja blir jävla kropp blir så trött på denna tråkiga kropp som inte pallar något förns den ska bli sjuk!!!!! Träna hårt = sjuk . Ha det skönt och underbart = sjuk så trött ja blir, Sanna gumman blir lite orolig över min kropp att jag blir sjuk så mycket, och jag fattar inte heller !!!! Men men sånt är livet 3 v till så kan ja sola och må bra men måste bli frisk så ja kan träna bort det sista kilot!!! Och sen skulle jag och Cissi träna i stan non dag med upp för höga kullar och springa köra kondition alltså fan kan heller inte bli av denna vecka ;( FAAAAAN!!!! Hej då från en ledsen// snuttetuffsan ;(

Av Sofie Karlsson - 3 april 2012 21:07

Jag har idag varit och klippt mig så himla skänt och så jävla nöjd jag är med frisyren :) sen ska man få till frisyren imorgon med :P

Mamma vart lite avis tror ja på mina slingor :) skönt att färga lite med slingor och utväxt GÖTT GÖTT :) så nu känner man sig som en snygging ingen tihi sen efter vi var klara så stack vi in till Cubus för att kolla kläder se vad dom hade för utbud idag och en jacka fy fan så snygg tog en storlek som var 38 :) och den satt som en SMECK :P så jävla fint.... en svart vår jacka as snyg ni ska få bild :)

Så åkte vi till min älskade mormor med och fick två ägg av henne hon är så snäll :) och sen kaffe på det!! så berätta jag för mormor att jag hade drömt om morfar att han kom hem till oss där vi bor idag och mormor var med men hon vinkade och kom aldrig fram men morfar kom och gav mig en sån kram som bara morfar kan ge och sen sa han till mig jag SAKNAR DIG <3 har aldrig drömt om morfar aldrig och så nu kommer han i mina drömar!!!! älskar dig morfar och jag vet att du sitter brevid mig när jag behöver dig <3 Och mormor du är mitt allt älskar dig <3

Så var där en snabbis sen hem och tvätta bilen tvättade av den två gånger med schampo :) vart så fin så!!! sen tog ja en kaffe med mor innan jag åkte <3 Älskar dig mammi tack för en underbar dag mor och dotter dag <3


   


Det var den jackan jag köpte och snygg i håret va :)



Natti Natti

//Snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 april 2012 13:18

Gud så skönt äntligen sitter jag i en frisör stol ;) är super nöjd och ska snart spola av lite färg i håret se hur det blir med slingorna :) mamma blir klippt just nu mot och dotter dag <3 sen har vi hälsat på morfar och satt dit lite påsk blommor hos honom <3 saknar dig så morfar!! Vi ska springa in på cubus med ;) tihi sen åka förbi mormor och säga hej en snabbis se hur hon mår :) hoppas hon inte har någon feber! Och sen fara hem och käka något och sen dra hem hem till min lilla älskling <3 Ne ni nu ska det spolas av här hejsvejs <3 // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 april 2012 22:09

Hej alla glada läsare <3 idag har lilla jag jobbat och det var skönt att vara tillbaka efter en veckas sjukstuga hemma :) så nu nya friska tag !! Allt gick bra idag med kontors städ och av larmade hemstäd ;) eller vad säger du Cissi ;) sen art det att sluta tidigt skönt , så då stack jag in till staden till trädgårdstorget för att gå till centrum kliniken för att ta sig er järn av sprutor ;) inför Turkiet semestern! Och fick nytt vaccinations kort och sen kollade hon upp vad för spruta ja hade tagit sen innan så jag fick en ny spruta så nu behöver ja ej ta några fler sprutor om ja ska utomlands så det var skönt att höra ;) sen for ja hem för att äntligen dricka kaffe eller ja drack kaffe själv och Hanna drack vatten :) men vi gick på vreta ihop och sen nu bor vi nära varandra och vi har sagt att vi skall träffas sen vi flyttat dit men inte blivit av men så idag så kom Hanna och det bar super kul att träffa henne var ju liksom inte igår :P men det kändes som igår :) sen var ja svunnen att åka till Kisa för att åka till mammi och sen åka till min gamla gamla skola stjärneboskolan :) för att titta på min älskade lilla Nelies gympa avslutning <3 massa kort tog jag men tyvärr får vi inte lägga ut dom. Och han vart super glad för att träffa mig hon viste inte att ja skulle komma så hon vart glad ;) och hon var så duktig så stolt över min lilla faster tjej hon är min lilla älskling önska jag träffa henne mer <3 och sen adr jag en prat stund med Nils me :) den lille filuren är ju för sött herre Gud :) satt och skrattade och skrek på Nelie stora syster och dom andra barnen när dom sprang omkring <3 Gull ungar!! Sen åkte mamma och jag hem å lagade LCHF middag sallad, zatsiki och kebab :) mumma var de sen tog vi en liten promenad skönt var det och prata av sig med min lilla mamma <3 sen vet ni tog jag faktiskt ett varmt härligt bad !!!!! Gud så skönt önska att jag hade ett badkar :/ men men man kan inte ha allt :P imorgon för står ni då ska jag KLIPPA MIG !!!!!! Så jävla skönt det ska bli och det tycker nog Cissi med så som jag har tjatat om detta jävla hår :P tihi!!! Ne ni nu är det god natt för min del försöka inte tänka på att jag har så ont i mina armar är rädd för att det är knutor i min axlar och skulderna igen ;( måste åka till min massör i Norrköping men tid pengar m,m ska ta Massag i Turkiet först ;) men god natt med er sov så himla gott för det ska jag försöka göra !! // Snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 april 2012 13:11

Idag ska vi på 1 års kalas :) Noel nolle bolle fyller år <3 så snart in och fixa prisent sen fara upp till Norrköping :) Annars idag har vi tagit det lugnt myst och kollat tv skönt och bara slappa en söndag liksom då ska man ju inte stressa ska man ta det lugnt inför kommande jobb vecka :) men hejsvejs hade gött alla <3 // snuttetuffsan

Skapa flashcards