snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Dagen efter födelsedagen :)

Av Sofie Karlsson - 19 maj 2012 20:25

Japp då var det roliga slut igen :P bara att vänta 1 år igen då !!! tihi


Japp dagen efter trött som en gnu när klockan ringde det var bara att gå upp och kul ingen frukost hemma ingenting :/ inte bra men men bara att ta en kopp kaffe och mitt glas med vitaminer :) sen göra sig iordning och sticka in till stan och jag var ju tvungen att få i mig något i magen så jag åkte och köpte fralla på Hemköp i ljungsbro jag dör om jag inte får i mig frukost!! men 24 h innan det är ute ur kroppen är bara att ut och träna...


Men väl framme inne på Biltema så hoppa min lilla Annelie in i bilen :) så himla kul att se henne igen och tänk att vi ska bli grannar igen :) så roligt... Vi började med att ta en latte för min del och annelie en vanlig kaffe!!!

och satt nästan en timme och pratade skit så himla härligt att sita och prata med henne :)

Så gick vi in på New Yourker :) älskar denna affär men Norrköpings affär är fan mycket bättre !!!! men i alla fall jag skulle inte handla något !! haha just de där inne vart det 1 linne och en t-shirt :) döskalar på mohahaha as snygg

Sen gick vi till HM men Annelie hitta inget :/ synd när hon har present kort där.... så gick vi in på glitter och sofie karlsson ska ju inte ha något :P men vart ett par örhängen enu större kors :) skit snygga !!!

Så gick vi förbi Gina Trico och som sagt skulle inte ha något där med men där låg det ett par as snygga slitna jeans :) ghaaaaa måste ha tänkte ja prova stl 29 :) kul tänkte ja men så satte jag mig ner brevid Annelie ååååå fy Faaaaaan :) hahaha ska nog hem och träna om man säger så det är ju så jävla fullt när det väller ut fläsk på jeansen där det liksom är hål på och såg ut som en kassler där jeans trådarna gick :) hahahaha så en av dom som jobba där frågade mig om dom var bra jo då klart dom var bra MEN!!! ska nog hem och träna lite till eller lite mycket :D hahaha hon bara skratta !!!

Men vi gick upp en trappa och där hittade Sofie så klart lite till haha men t-shirt liknande typ as snygg och skön :)

Och så testade Annelie en så jävla snygg klänning i skrik neon gul :) så snygg hon blev och sexig :) hahahha men hon köpte den inte fan skulle hon ju ha på ÖRS tycker ja :) sött hon är när hon bjuder på sig själv!!

Sen var det dags att åka hem igen tiden går fort när man har roligt :/

Lämnade Annelie på Biltema igen och jag åkte hem och se om älsklingen var vaken :P och det var han så han fixade kaffe till mig tills jag kom hem <3

Så frågade jag om han ville följa med och ut och gå och de ville han :) kul slippa gå själv MEN det fick jag i alla fall han har långa ben inte jag men jag gick så fort så han orka inte hänga med :) hahahaha så han låg väl nästan nästan 1km bakom ett tag hahaha men jag pina på så petade av 5.44 km  :) med 4min intervaler!! as skönt

varit och handlat till kvällen och frukost :P så det vart grillat ikväll as gött som vanligt :P Och hemma gjord Chokladmousse :) mums mums

och nu mys pys framför tv <3 Helt underbart det är bara lördag idag och en dag kvar av ledigt sen är det måndag och jobba med Cissi buss :)


puss och kram på er alla där ute <3 Var rädda om er där ute !!!

Och ca 6 veckor kvar till flytt :P

LOVE AND PEACE

//Snuttetuffsan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards