snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

1 dag och 6 veckor

Av Sofie Karlsson - 29 maj 2012 20:10

Jahop då var det tisdag kväll igen då :P så fort det går herre gud!! Idag har jag varit på jobbet och kört lite kontorsrått jobb :) haha suttit med Kajsa och kollat över hur allt är och kollat nya schemat hur det funkar har inte suttit så mycket med de en men det är kul att hålla på med nya grejer !! Så det gick allt bra lite rörigt men roligt! :) Så har jag pratat med Niklas och Hasse om hur det funkar lite gran med papper och avtalen med nya kunder m,m så hoppas det funkar för dom! rörigt för dom det förstår ja.Så vad det en kund som ej varit nöjd så då skickade Kajsa över telen till mig så jag fick prata med kunden och vi har kvar den fast bytter team till mig och Cissi så möte måndag och städ nästa vecka på fredag :) kul när man kan prata omkul kunderna till det bättre !! Och så möte med chefen på måndag nästa vecka med så blir intresant vad han vill :P sen så fick ja sms av den andra chefen om att det fans en ny hemstäds kund så då ringde lilla SOfie och var så där trevlig som man ska vara :) och då blev det möte redan imorgon så då blir det att prata så in i bomben så vi får denna kund med så får vi en dag till som blir hel :)JIPPI = )Ja sen kände ja att jag ville sluta och få åka hem till Bitzi då åkte jag förbi elgiganten ja just det SIBA vart det ställde mig på fel parkering satt i min egna värd när ja skulle parkera men jag gick in på SIBA i alla fall men fy fan ska aldrig handla där fick inte hjälp överhuvud taget stod och kollade på nya skall till mobilen men kom på att jag skulle ha ja vet inte vad det heter men ett armband så jag kan ha Iponen där i så kan jag ha mobilen på armen när jag är ute och går och springer :) så hittade inte till Iphone men fick ingen hjälp kan ju inte ställa mig och skrika hjälp!!! men när jag fick gå och leta leta leta så hittade jag det till slut :) så skulle jag ju ha en våg ja hör ni jag ska köpa en våg :) hahaha inte haft det någon sin :P haha men den vissade bra så nu är det bara göra det imorgon biti och köra varje onsdags morgon :) och så ska jag mätta fläsket och kolla om det händer något :P hihi så är så spänd har en 6 veckors schema nu som jag ska hålla så hårt jag bara kan och jag kan !!!!Så idag vart det 3-4 minuter intervaler as skönt men tyvär höll batteriet på mobilen att ta slut så vart bara 44 min skulle kört 50 min men det tar vi imorgon så ska köra varannan dag med spring intervaller så imorgon sattsar jag på att PW istället :) känns skönt !!! så 1 dag och 6 veckor av klarad :P Imorgon blir det jobb och PW och äta något så kommer Catrin och ska ha L.R visning hemma hos lilla mig imorgon tyvär kunde bara Hanna och Sanna komma :/ men Catrin ville köra på i alla fall :) så imorgon som sagt fullt ös!!!Tänk på varandra ta vara på varandra och stötta varandra och älska varandra!!!//Snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards