snuttetuffsan

Alla inlägg under maj 2012

Av Sofie Karlsson - 7 maj 2012 19:13

Japp idag har jag jobbat så himla skönt att vara tillbaka igen :) tror Cissi tycker det med :)

Hade massa att prata om idag super super mycket roligt att höra lite smått och gott :)

Idag har vi städat kontor och haft två hemstäd idag :) sen for vi iväg en liten bitt utanför Sturefors för att fortsätta städa fast flyttstäd där man kan säga vad man vill och bete sig hur man vill :) för mina arbetskamrater är vana med det mästa :P hihi

Sen åkte vi till kontoret för lite hemstäds arbete ringa två nya kunder och gå igenom hur allt ser ur nu ;)

Väldigt skönt att vara tillbaka ska jag säga er tillbaka till vardagen om man säger så nu är det bara ta tag i livet igen efter mitt lilla uppehåll och hoppas verkligen mitt liv blir bättre med hjälp av lite varm semester!!!

Så nu LCHF menyn igen och få in träningen igen hoppas hoppas hoppas jag är FRISK!!!!!!

JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN FÖR ATT FÅ VARA FRISK SÅ JAG FÅR TRÄNA!!!!

Så idag när jag var och handlade så kolla jag på VITAMIN hyllan som jag aldrig aldrig gör men idag gjorde jag det för fått stränga order från Tränings brorsan så nu ska vi se hur det slutar kanske dör :) hahahahahaha nevars men jag är taggad för nu är nästa steg mitt nästa del mål -4 kg ska bort och då måste jag ha träningen till hjälp så hål tumarna för mig så jag kan få vara frisk!!!! Och Kicki om du ser detta kan du inte tänka några fina tankar så jag håller mig frisk!!!


Sen tog jag ledigt imorgon för jag har inte sätt min älskade man sen jag kom hem eller jo i sängen men inte på dagen :( han har jobbat som sagt och nu denna vecka ska han jobba natt så då frågade jag Kajsa om jag kunde vara ledig imorgon och det gick bra för Hasse kunde hoppa in för mig :) snälla Hassa!!! Så imorgon ska jag och Bitzi åka och ta en morgon promenad sen hem och äta frukost tvätta lite hänga ut tvätten i fina vädret sen se när älskling varknar så ska vi umgås åka och handla m,m :) och äta ihop kan ju vara trevligt :P



Glöm inte att visa varandra kärlek <3


LoVe LoVe

//Snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 6 maj 2012 19:07

Ja då har man kommit i ordning hemma :) kom hem i Onsdags från underbara resan till Turkiet skulle kunna varit en vecka till


Onsdag den 25/4

Då lyfte vårat plan fast 1h försenat :/ inte lika kul men vi kom fram kl 2.00 till hotelet och sista biten till hotelet så åkte vi buss från flyggplatsen och när vi kom fram till hotelet så är det en stor j*vla backe :/ och han somkörde bussen åkte upp förbi hotelet och släppte av oss knäpp jök + att det var två st som aldrig varit på detta hotel som tur var var vi med som viste vart vi skulle för dom två började fortsätta upp för backen så jag roppade på dom!! så tur att vi var med!!

Så vi gick och la oss så fort vi kom in på våra rum!! trött var jag kan man säga så sa god natt till mor o far genom balkongen :P Så bestämde vi tid när vi skulle äta frukost :)


Torsdag 26/4

Klockan skulle ringa 8.00 men jag vaknade redan kl 5.00 av bönerna som skriks ut till befolkningen :/ men somnade om en liten stund :) upp och duscha m,m och sedan ta en cigg ute på balkongen och kolla på den super fina utsikten här får ni bild bevis :)

     


Underbar utsikt

Torsdagen var seg nästan som om man var bakfull :P men vi började med 2 glas rött och dom andra tog vodka cola :) sen gick vi  på stan en sväng och bråkade med alla vid sina affärer :P tihi Sen hem och vart fel bestälning på min sprit jag fick Vodka cola ja med :P men det slank ner i strupen :I haha men det kom upp på natten fy fasen vad det snurrade :P


Fredag 27/4

Vart det att gå ner och sola lite och det gjorde ja kan man säga vi lå i 2 timmar och det vart rätt rött kan man säga så jag brände mig ja!!!! :/ inte kul sen på eftermiddagen gick vi på stan och skulle shopa lite och jag frös så in i bomben :/ inte kul så hem och sova och fått så klart sol frossa fy fan va äkligt det var urs urs urs men inte så lustigt endå att shocka kroppen så mycket stackars lilla kropp !!!

men ner och åt lite mat och tog några drickar sen sa jag god natt för mig!!

så fredagen var väldigt lugn!!


Lördag 28/4

vart det upp och äta frulle och sen ingen sol för mig inte vart stan en sväng käka och intag av lite drickar på vägen sen bokade vi en taxi till kl 15.00 så vi åkte ut på landet och fick se massor av roligt helt otroligt och vilken utsikt :D asså ni kan inte förstå!!!

 


Så Fiiiiiiiiiiiiiint


Söndag 29/4

Då vart det sol och bad :P haha brän brän brän !!! hihi och gud så skönt det är att bada i det klarblå havet

 


Måndagen 30/4 valborg

Ja ni alla andra åkte nog till ÖRS men inte jag :( :P jag var i soliga tukiet istället och hade det underbart hihi

sol och bad idag med och flammig som en gris fy fan aldrig varit med om förut, jätte konstigt blir att sola solarium ett tag ni så grisen blir jämn i skinet :D hahaha och det vart shoping idag lite av varje titta här !!!!

       

Det var bara lite av det jag köpte tihi :)



Tisdag 1/5 Mummi Födelsedag

Japp mammas födelsedag

Sen fick hon massa fina halsband armband och örhängen av pappa han är så gullig köper en massa saker

Så vart en shoping dag och kl 15.00 vart det Födelsedags tårta för lilla mammi


   


  GRATTIS ÄLSKADE MAMMI   


Sen på kvällen skulle våra kompisar åka hem :/ så det var tråkigt

Så vi hade bokat tid för fotografering kl 18.00 :) Så vi klädde upp oss så fint så !!!

Och jag kände mig som om jag gjort detta förut kanske har varit fotomodel :) haha

Sen min älskade pappa hade snitts för detta han är både Bonde, Stenkrossare och fotomodel :P

Och så här så jag ut :)


    


Onsdag 2/5

Var det dags att åka hem och väldigt skönt för det regnade :) så då vart det inte så jobbigt, så upp kl 6.00 för att gör sig iordning :) så ner att äta frukost kl 7.00 sen upp och hämta sina grejor och sen checka ut :/

men men 1 vecka var det bara tyvär !!!!

Så vi gick ner och ställde oss vid buss kuren och stod och pratade lite och jag stod och tittade på alla katter som var runt om kring oss men helt plötsligt reser sig alla och springer och alla springer åt samma hål :/ lustigt men så tittade jag upp längre upp i backen där kom en man med mat till dom inte så lustigt om dom kom och sprang då :) dom var hungriga säkert stackarna :(


   


Ne ni nu är jag hemma i vardagen igen och jag och karln har inte umgås något förutom att sovit brevid varandra :/ men men säsången är igång kan man säga !!! både bra och dåligt !!!

Men inte hans fel älskade dig min lilla plutt


Puss och god natt alla älskar er



XoXoXo

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 maj 2012 16:58

Japp jag är hemma igen :) Gud så skönt att komma hem igen men endå inte tre dagar till skulle inte gjort något :/ men ni får mera ingå om alla dagar sen massor med kort kommer komma även min kväll som foto model :D haha men nu vet ni att jag lever så skriver ja mera ikväll puss och kram love ya <3 // snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards