snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

15 och 16:de

Av Sofie Karlsson - 14 juni 2012 20:11

Japp Då var det tränings inlägg igår då som ni vet migrän!!!! Urs urs men men en dag ledigt från världen gör ju inget det enda som flög i min mun var en glass :) gött var de!! Idag då maten var oki men åt sen lunch men annars normalt ägg frukost med majo och Taco till lunch :D sen var jag så hungrig så ville ha något snabbt så två ägg och majo till kvälls mat :) trött på ägg??? NEJJJ!! Haha älskart !!! Sen chocklad Mousse mums!! Sen till träning då :) det bästa på hela dagen!!! Idag för står ni sprang jag 4 km på 25 min!!! Så jävla bra jag är om jag får tycka det själv STOLT!!! Sen igår som jag skrev om min vikt 2+ kg :( men skrev med min kära bror <3 han skrev de 1-2 kilo hit eller dit det gör väl inget :D han får verkligen mig att tänka positivt!! När det gäller min träning för han tror verkligen på mig !! Och idag sa min jobbat kompis Lovisa att jag är så himla duktig med min vikt :) blir så glad :) gulle dig<3 så idag efter scens träning känner ja mig pepp igen men får de hur jag mår imorgon :P känns bra nu men får se när jag går upp imorgon !!! Hihi imorgon är det fredag och då ska jag ta mig en lång promenad om jag hinne!!! Puss på er som tror på mig och visar det med för den delen ni stärker mitt själv förtroende att jag verkligen kan!!! :) snuttetuffsan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards