snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Grill och grill :)

Av Sofie Karlsson - 17 juni 2012 13:14

Jajje men grill vart det i helgen :) i fredags så var vi bort bjudna till älskade Cissi och Oscar :) vid deras myss pys hus :) så himla gulligt förstår verkligen att dom kommer trivas :) en att bo i en lägenhet !! Så väntan på att Anders ska komma dit så pratade vi massor och drack vin så klart :) sen när Anders anlänt så vart det grill och käka senare skräck film :) så när väl klockan sa god natt så åkte vi hem super talför en as fin och mysig fredag Cissi och Oscar <3... Sen igår lördag lugn och skön dag förutom på morgonen så var min kära vän Sara svensk billig ringde 8.30 :/ men hon bad ju om ursäkt :P haha men då när vi vakna så var det snabbt att åka och hämta min bil där barnvagnen var som Sara och klump skulle hämta :) så vart lite väntan på vännerna men vi fick trevligt med fika ute i solen :) sen tog jag en powernap :P gött och inte göra ett skit !! Sen då till grillning igen hemma hos Sara och flydding :) myss myss !!! Och deras hus blir så fint kul för dom!! Sen tänkte jag att denna vecka kan ju bli skön lugn m,m men ja just de INTE kan man säga kontoret 2 dagar och sen bara 2 dagar hemstäd sen är det midsommar afton :) och den ska Firas hos BULLAN och ERIK!!!!! <3 men det blir ingen fika med vänner känner att jag inte har tid men får hoppas de men vill inte lova något för jobb träning packa m,m så fullt upp jajjemen!! Just nu är det söndag en så länge och vart vist för lång sovmorgon :/ haha men skönt att Karln ligger kvar :P så nu är vi i stan för handling och mattorna ligger i bilen för dom ska till kära svärmor för tvättas tills vi ska flytta :) snällt <3 så nu på väg dit för lämna av och en fika får vi hoppas på :) kram kram // snuttetuffsan <3

 
 
Sara ~ Mamma till yrla och Noel

Sara ~ Mamma till yrla och Noel

18 juni 2012 21:57

fiiiiiiiiiiiiiiiilååååååååååååååååt

http://mammatillyrla.blogg.se

Sofie Karlsson

19 juni 2012 17:44

Det är lugnt!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards