snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Måndag :)

Av Sofie Karlsson - 18 juni 2012 16:30

Jajjemen måndag är de :) underbart helgen gick för fort tyvärr men så kan det vara ibland :P men jag är lika glad för de !! Jobbat idag Cissi och jag var as trötta på 1 städet men andra då verkade det som om det var party fredag vi sjöng som vara den :) ad pigga vart vi plötsligt !! Kul :) sen var det nu mublering på jobbet och två möten hoppas det hjälpte till något är ju ny på detta :) men hoppas dom tyckte det gick bra för det tyckte jag :) hihi sen kom älskade mamma o pappa förbi :) kollade hur sin lilla dotter hade de på jobbet <3 kul!! Och nu sitter jag äntligen i soffan med en celsius <3 och ska försöka ge mig ut och köra intervall idag med bitzi så klart så idag får vi ta tiden som de går för kan bli 2 bajs stopp kanske:) just nu ligger hon och sover :) och jag känner huvud värken komma så jag är lite osäker på om ja ska :/ hatar att känna så hör och mitt huvud pallar inte kontors jobb värkar det som!! Men vet ni att det finns fler dagar att träna på liksom och jag har varit så himla duktig förra veckan och man behöver liksom inte träna 24-7 ;) jag fick en sån härlig kommentar idag av älskade Kajsa <3 " nu får du väl endå inte gå ner mer i vikt :) " sött klart ja inte ska försvinna men roligt när det är non som säger så för då ser dom att man gör något med sin kropp :) så positiv dag idag plus att jag fått hem min skor ÄNTLILGEN!!! Och dom satt som en smäck !!! Nu kom älsklingen hem med så hejsvejs !! // lycklig snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards