snuttetuffsan

Alla inlägg under juni 2012

Av Sofie Karlsson - 13 juni 2012 14:48

Japp nack värk kom igång pang bara på jobbet :/ så nu över gått till litet migränanfall!!! Urs :/ skit på jobbet den sista när man ska gå hem!!! Men löst nu men hur gamal är man jag är 24 i alla fall : D men när jag handlade kom en fel sak i mina händer för en dum människa förstörde min dag nästan för det var en super god glass kan jag säga er den nya infinity heter den kanske men skit samma smak med mörk choklad MUMS!! Väl hemma så ringde telen och allt är lugnt som tur är!! Men jag ligger i soffan tagit 2 värk tabletter och hoppas hoppas jag vaknar frisk så jag kan ut och springa åååå så är det så super fint väder och jag ligger inne och mår Piss ;( men men sånt är livet!! Ha det gött alla Ni som ligger och solar!! Gör de åt mig med :D nu ska det villas // snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 12 juni 2012 20:01

Jajjemen har kommit efter med skrivandet skriver på mobilen nu så inlägget blir lite konstigt!! Men i helgen så tog jag ledigt varit lite trött nere m,m men måndag efter middag så ut och sprang igår jag och bitzi <3 4 km och maten höll jag mig till LCHF heja mig :) och älskar mina löppar skor <3 idag maten nästan ok (pommes) men va fan jag bestämmer själv va?!?!? Jo just det!! Träningen vart 4 km spring intervaller as gött avslutade med 1 km promenad :) (belöning) :) haha påt imorgon igen <3 tack för er energi !!! // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 12 juni 2012 19:40

Ja vet ej vad jag ska göra för jag är så förbannad men endå inte jag skiter ju i det men skit snack är det värsta ja vet!!! Och hatar man varandra så himla Mycket och pratar så illa om varandra !! Då kan liksom jag inte få ihop att man kan umgås med varandra i alla fall kan ni.... Nae den ena är värre en den andra om man säger så ! Och jag ska inte säga att jag är Guds bästa barn det har jag aldrig varit! Men man kan väl ge varandra en chans till? Ja kan det men tydligen inte du!! Att känna sig hatad av något är så himla äcklig skänsla ;( så man får en klump i magen... Fatta liksom hur människor beter sig och som sagt jag har sagt dumma saker i mitt liv det har jag verkligen!! MEN akta dig för vem du säger saker till för sen kommer kniven i ryggen det kan jag lova!!! Men varför ska man svika varandra?? Vem är det liksom som inte kan vara en toppen vän?? De är just de det vet du aldrig!!! Puss kram på er <3 tack för ni är mina vänner <3//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 11 juni 2012 20:09

Japp jobb idag och idag hade jag och Cissi med oss en tjej som heter Caroline Cissis syster hon var så duktig så :) så stort beröm till henne !! Så onsdag ska hon vara med igen!! :) sen idag ringt massa nya kunder och en av dom var en stor kund så bäst vi sköter oss :) klart vi gör!! Fixat lite med hemstäd och boka möte med dom andra m,m så blir kul att ha lite och göra igen :) sen vikten då går väl sådär Ne vars det går allt bra men gått upp ett kilo men har med att göra att jag tränat musklerna :) så man kan se lite buffig ut :P haha men idag vart det löppar runda 4 km under 30 min tycker jag var starkt jobbat :) så imorgon påt igen Och Bitzi ska följa med också :P hon ligger och sover nu som en stock för hon har varit med idag :) hon var så duktig så :) imorgon är det in på jobb möte med chefen prata lite hemstäd o så :) så nu ska det bli ordning på bygget :) sen kanske ja åker på kaffe hos bogseringslinan med :) vi får se om hon orkar och är frisk hoppas hon är frisk imorgon :) krya på dig!!!! Puss kram på er ps//Anders sitter och spelar HUGO spelet på mobilen tihi sött//

Av Sofie Karlsson - 10 juni 2012 20:14

Japp nu är dom beställda mycket velande fram o tillbaka men kom på det att Dom marinblå är nog bättre för mig för då syns inte alla märken på dom om man nu skulle slå i non stans så dom rosa svek jag så tänkte efter en extra gång att dom blå kommer nog passa mig bättre och så nu blev det dom så om 1 vecka är dom mina :) äntligen!!!! för modelen är ju så jävla as läckra om vant mig vid den marinblå färgen en vecka nu :) haha tittat på dom varje dag!!! så nu kommer jag vara snygg i sommar :) ville bara säga det :P


Hejsvejs så ¨gott alla <3



//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 10 juni 2012 19:37

Idag vart för lång sovmorgon älsklingen ville inte väcka mig han tyckte jag skulle sova ut :) sött så han fixa frukost åt mig m,m så himla underbar han är <3 löve you!! Så mys söndag vart det lite i alla fall för vart att åka in till stan för att åka till ikano hämta ut min förlovnings ring :) den var väldigt stor så nu tre storlekar mindre :) så nu är den på fingret igen <3 sen åkte vi till nya hyres värden och skrev papprena :) sen till flydding och Sara deras kök är nästan på plats så snart är som klara kul för dom för kommer bli så himla fint :) sen hem i alla fall och diska och kolla kryssningar så blir att boka en så kul det ska bli <3 bara med min älskling <3. Så söndagen har varit kanon hoppas eran med har varit bra :) puss kram på er <3 // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 9 juni 2012 20:49

Ja idag har det varit rensning här hemma men bara en vända till sopcentralen :) trodde de skulle bli mer men icke men är ju inte klar inne :P så där kommer det bli mer alla kläder papper prydnadsaker m,m ni vet ju hur det är eller?? man samlar på sig rätt mycket skit med åren!! som man ej vill kasta :/ det finns minen till allt man har verkligen !! men imorgon nya tag och kolla alla grejer och kasta massa gamla lakan bla bla bla :) så jag har och göra imorgon med :) så idag en rolig dag med älsklingen :)

ingen promenad idag!! LEDIGT :) umgås med kärleken min istället <3

Imorgon där emot blir det PW :)


Hejsvejs ha det så mysigt ikväll alla där ute <3


snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 9 juni 2012 11:44

Sovmorgon så himla skönt ;) och älsklingen vaknade förre mig så han åkte till Ica och köpte frukost ;) så det var ägg och kaffe var igång när jag kom ner :) sött han är när han håller på och pysslar !! Och nu är det dags att rensa rensa och åter igen rensa åka och panta som jag sagt ett jävla tag nu men nu är det dags :) och packa ska vi med göra idag och åka och hämta våran älskade hund ska vi göra med hon har inte varit hemma sen i torsdags :/ Ha en bra lördag. Alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards