snuttetuffsan

Alla inlägg under juni 2012

Av Sofie Karlsson - 3 juni 2012 19:55

Ja denna helg gick lika fort som vanligt ;/ men fått vara med min älskling hela helgen så underbart <3 <3 i lördags åkte vi ner till Kisa till mor och far för fira morsdag :/ en vecka senare bara :) men mamma jobbade förra helgen så vi åkte dit igår jag och älskling och sen kom bror med barnen och Anna :) Jocke var uppe i Orsa på semester :/ så vart Mycket bus med barnen och gos så klart <3 älskar dom små liven!! Och lilla mamma bjöd på grillat och sallad m,m och till tio pers tror ja hon skulle bjuda :P allt samma vissa varje gång gör för Mycket :) haha kanske ligger i släkten :) sen åkte bror barn och anna hem för lilla nils skulle sova :) söttisar så hej då kramar och pussar av Nelie och Nelie kramade Anders före mig igår aldrig hänt förut ;) sött när dom åkte hem så lå mamma och jag o pratade mycket mycket om allt och inget :) med älskade mammi!!! älskar dig lilla mammi <3 och pappi o Anders var och klyvde ved i kylan fy fan så kalt det var igår fan kallare en jul afton.. Burrrrr. Men vi fikade lite senare med mamma o pappa innan vi skulle åka hem!! Så vi åkte hem vid 23.00 så kom hem sent igår :P så lite sliten idag med men upp bär älsklingen kom och sa att frukosten var klar <3 så ner och äta frukost och sen göra sig iordning för stan :) så idag för står ni har Anders nilsson köpt sig en iPhone 4S välkomnen till iPhone världen älskling <3 haha sen tog jag tag i min förlovnings ring så lämnade in den för förminskning och 3 storlekar mindre :) så var ju kul ! Så på fredag är den klar :) då är man förlovad igen :P sen har jag tagit tag i det där tjatande av tränings skor :) så dom är köpta nu ett par snygga Reebok skor så nu jävlar är det dags att löppa på riktigt :P så underbar helg och kaffe prat med Sanna med <3 <3 <3. Imorgon måndag morgon och jobb hämta Lasse kl 6.00 på netto sen kontor + hemstäd sen möte med CHEFEN ska bli intressant :P sen hemstädsmöte sen åka och köra hemstäd själv ska bli intressant :) fortsatt trevlig söndag på er <3 // snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 3 juni 2012 19:49

Japp två dagar till :) femte dagen vart lugn dag och ställde mig på vågen och Gud va glad jag blev jag höll på att hoppa sönder den :) bra var det!! Men jag tog ledigt från träningen skönt och sjätte dagen idag är med lugn men håller mig till maten som vanligt och kör sten hårt med de i stället ;) så ikväll ska jag unna mig hemma gjord chocklad mousse med svenska jordgubbar i :) mums

Av Sofie Karlsson - 1 juni 2012 17:06

Japp dag 4 är här och det har gått hur bra som bara den :) Jobbat m,m gått bra sen hem prata med Sanna och tog min celsius som planerat :) sen hade jag sagt att jag skulle ut och gå !! Och vad gjorde jag jo jag gick ut och gick :) PW in THE rain så jävla skönt nästan 40 min gick jag och 4 km skönt och så fick jag rycket haha ni skulle sätt mig om det var non som såg mig skratta dom igäll sig hoppas ja :D haha men jag gjorde ca 25 ut fall ! Sen dansa ja till min zumba låt och ni som känner mig vet vilken den är :) tihi sen 50 sittups 10 armhävningar och 1 min planka skall göras nu så trevlig helg på er alla där ute <3 brän fett//snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards