snuttetuffsan

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofie Karlsson - 30 juli 2012 19:44

Jajje men jag gjorde impuls träning idag skulle kört PW samt PR på 4 km runda men när ja kom till den avfarten där det är backar så tänkte ja va FAN varför inte nu ska fettet bort liksom så ja körde 1km intervall i backe!! Så jävla jobbigt så PR alltså POWER RUN :) så ni förstår vad ja skriver ! Men i alla fall PR det första ja gjorde upp för back jäveln och det är inte bara en liten backe de är 1KM backe så ni förstår hur jobbigt detta var :P men gött när ja kom upp så bara vända och PW ner :) väl nere igen så upp igen och det är fortfarande 1KM uppförs backe !!! :) så 4 km träning med backe me 1 km intervall!! Och om man säger så här så är ja trött nu men skulle aldrig fått denna ide om jag ej druckit CELSIUS!!!!!!!!!!! That is THE shit :) in lovenit

Så att man kan säga att jag är ass böjd med min träning idag plus jobb dagen :)

Har du rört på dig idag??
//snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 29 juli 2012 21:33

Jajje men efter vi haft sällskap av mormor mamma pappa så skulle vi åka till Sara och Marcus så då tog jag tillfället i akt att ta en löppar tur bort dit :) Jajje men de gjorde ja men fy fasen va dålig luft det var idag fick svårt att andas :( så vart blandat löppa och gå men lite över 2 km så var en lugn motions dag tar mera imorgon :) hoppas ja orkar efter jobb dagen eller hoppas de är väl bara ge sig ut fan inga ursäkter här inte!!! Så får man inte skriva fy mig!!! Pepp pepp pepp
Ja för idag regnade det på mig ju :) inget ska få stoppa en när man ska ge sig ut jag har regn jacka hela kitet så ut med sig bara!!! Fettet försvinner ju liksom inte bara av att man sitter ner eller har jag missat något?? :) Ne tänkte väl de RÖRA på sig är de man ska och imorgon blir det att kolla efter cykel me och planera veckans aktiviteter :)

Så hejsvejs på er alla mina älskade riktiga viktiga vänner <3 sov så gott för de ska jag försöka göra!! Kl 4.15 ringer klock aset ;(

// snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 28 juli 2012 20:13

Lugn och skön dag :)
Förutom att Karln har jobbat men nu är han hemma <3

Har fått upp tavlorna jätte fint men hyllorna ska upp under med så ni får vild på det när ja är klar :)
Imorgon kommer min älskade mamma pappa och mormor till oss <3 ska bli roligt att få träffa mormor länge sen nu :) så ska jag åka till Ullis täljestad ägg och ja köpa ägg så klart :P 5 plater !!
Langa ägg åt mormor mamma Mary :) hihi..
Hoppas ni haft en underbar dag som ja haft :)

Ja bogseringslinan det är en mycket underbar vänskap jag fått av en underbar vän som jag aldrig trodde ja skulle få umgås med men vi gilla varandra och jag vart så glad att vi klickade :) och hon har stöttat mig vad jag en sagt och peppat mig till 1000 :) är så glad att jag fått kontakt med dig och att du gilla mig för den jag är och ser ut och ha dig som vän är de bästa!! Alla skulle ha en vän som du <3 och det har jag :)
Och den kommer aldrig gå av!!!!

alla där ute ha de gött i kväll :)
Jag ska titta på skilda världar :)
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 28 juli 2012 12:45

Japp var på systemet och maxi plus åkte hem inom 40 min :) bra jobbat tycker ja ! Så väl hemma så var det att klippa gräsmattan och räfsa på de :/ så ingen springning men en annan sorts motion :) hihi
Sen in och städa fixa och dona sätta upp lite tavlor med m,m :) så fixa i ordning mig och invänta man och vännerna ;)
Så vart en underbar kväll tack för ni finns <3

Så idag då vaknade kl 9.30 och somnade om och gick upp kl 10.00 :) gött var de käka frulle och fixa kaffe frulle vart mackor :( men men orka liksom inte tänka LCHF och jag känner att de kvittar :) slut på pressa sig själv!!
Idag fortsättning på denna dag är åka och handla cigg :) pyssla hemma mubblera om bland alla lådor så dom kan försvinna försöka göma dom bakom sängen :/ och kolla vad ja ska sätta upp !! Men först handla cigg :)

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 26 juli 2012 20:37

Japp det stämmer helt underbart soligt underbart och jobb på det med Carro gick så bra! Och dom andra på jobbet ska ha plus i kanten ni stället upp i vått och tort ;) stolt över er !!
Sen åkte ja och carro till Ikea :) jag frågade lite snällt ville inte gå själv och hur skulle de gå om ja skulle handlat själv allt ja skulle ha :P hihi så var super snällt och kul att hon följde med :) så blir att sätta upp dom nya grejerna hihi kommer bli super fint!!

Så har jag tränat idag med :) varit ute och gått en bit sen sprang jag upp i en jävuls backe huja så kämpigt det var :) men kul ja kom upp enda upp me :) hihi bara att fortsätta heja heja !!

Så till något helt annat jag kan inte vara perfekt för alla och det har jag förstått nu!!!

Imorgon blir det jobb och fredag och middags bjudning hemma hos oss med dom finaste <3

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 25 juli 2012 20:02

Jajje men en power Run vart det idag :) stolt över mig själv !!! Lite duma tankar som jag var tvungen att få ur mig!! Skönt var de :) var så himla svettig jag skojar inte det bara ran Svett på armarna med :) haha då har man kört hårt kan man säga!!
Och tränings värken har redan börjat komma :P haha GÖTT
Så Carro kommer inte få det lätt imorgon med mitt stön och gnäll när man ska gå i trapper och krypa på knän när vi städar :) hihi
Känner mig ganska eller väldigt pepp just nu!! Den som drar i min tränings tarm är min älskade store bror Joakim <3 är så stolt över honom hejar på honom varje dag och det kommer jag alltid göra :)
Så pratade jag med mamma o pappas granne för några helger sen det var så att vi skulle kört halv vättern men kag fick kris i kassan så kunde inte köpa non cykel så ska nog ta och köpa mig en nu snart kanske ska kolla kassan så ska ja sätta ett mål längre fram och köra några lopp nästa år :) va säger ni om de :) jag tycker de skulle vara Ass ass kul :P

Det var allt för mig så hej svejs :) Och här kommer en gammal bild och den bjudet ja på ;)
//snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 24 juli 2012 18:30

Jajje men helt underbart impulsivt ass skönt när jag får såna ryck älskart <3 så vart en liten runda idag :) gött och 35,5 i solen så himla skönt :) så nu är det bara att fortsätta PW PW PW RUN RUN RUN imorgon Påt igen :)

Av Sofie Karlsson - 24 juli 2012 11:30

Japp sanering igår fy fasen urs urs urs
Och så var det ett fönster som inte ville sitta kvar så ja och hasse fick stå och hålla fönstret :P och då på kuppen fick jag en geting under armen och poff så stack den mig den jäveln :( svullen så in i bomben ;( och gjorde as ont igår ;( så Anders fick höra en mycket gnällig och ledsen flicka igår ;(
Tur han tycker om mig <3
Så kl 6.15 - 18.30 vart arbets passet igår !! Trött. Se
Men ett stort tack till mina kolegor som jobbar på :) heja heja !! Vi klarar allt! :)

Tisdag Japp de är de redan och jag är hemma idag för de är inget som skall göras på jobbet så de blir att jobba hemmifrån och ringa en kille som skall komma på intervju :) så får ta in honom imorgon!!
Skall åka med kaffe till älsklingen sen ska ja åka och handla å kanske ta en kaffe hos Sara och flyding om dom är hemma :) så hejsvejs på er <3

//snuttetuffsan

Skapa flashcards