snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofie Karlsson - 31 augusti 2012 19:09

Jajjemen hemma i soffan ätit och ligger i slappar ska ta och byta lackan i sängen dammsuga torka golven damma vattna blommorna och slappa i soffan och mysa med älsklingen förhoppnings vis :/
Men så länge så får ja mysa med min nya kärlek ;) dammsugarn det har jag unnat mig en ny !!

Så ha en as bra fredag alla <3
//snuttetuffsn

Av Sofie Karlsson - 31 augusti 2012 11:00

Japp ätit frukost ska vara göra sig i ordning sen ska jag fara till Bomässan för att stå och vara trevlig och gå in trevliga kunder i Linköping som tur är så står ja inte ensam ;) cheferna ska vara med :) så ha en toppen fredag ;) även att det regnar :(
Puss kram <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 30 augusti 2012 21:34

Japp pausar i tre dagar ;)
Gått fort men imorgon är de jobb 3 dagar sen semester igen ;)
Men blir tre roliga jobb dagar ska vara på Cloetta center på BOMÄSSAN!!
Välkomna!! Så kl 12.00 börjar jag imorgon till 18.00 ca så ses där!!

Och sen skrev jag förut att de skulle vara upp till bevis med min lampa och vem hade rätt då??
Jo jag så klart bildbevis finns :P shit Ikea!! Och lampan i mitten köpte jag idag och lampan till vänster på bilden hat aldrig funnits på Ikea sa dom!! Hmm men de gör de ;)

Fortsatt trevlig torsdag kväll!!
// snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 30 augusti 2012 15:28

De är livet men Gud så mycket man vill ha så åker man hit och hittar inte ett shit hihi :P
Ljus ljus ljus åter ljus :) hihi lampa köpte ja så nu ska jag fan hem och jäm föra med min andra lampa hemma så ska jag fan bevisa att dom har en större storlek ;) Haha bildbevis kommer ikväll :P
Gick in på calings för att köpa till Anders för han har prisent kort och han fick en tröja och det lustiga var att JA Sofie kom ut med en as snygg outfit ;) bildbevis kommer NU!!!
Känner mig så jävla snygg :P
Så nu in och fixa naglarna så man är fin tills imorgon när man ska stå på bomässan imorgon :)

Ha de gött <3

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 29 augusti 2012 21:33

Ja då var man hem igen skönt men saknar redan mina älskade Föreldrar <3 <3 <3
Vart mys onsdag med dom bästa ;) Sara, Isabell och kex ;)
Pizza och kaffe så slapp onsdag skönt med de ibland!! Tack för ni får mina tankar att finnas på den bra sidan!!
Imorgon blir de mys dag med Annelie <3 IKEA m,m ;) spännande hihi

Nu kvälls mys med Anders <3
// snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 29 augusti 2012 11:58

Jag väntar på dig även denna dag och alla andra dagar på året... Men jag vet att innerst inne så finns du inom mig och hos mig dom dagar det känns tungt..
Jag var hos dig nys ett litet minne som ligger där med dit namn på.. Kan inte förstå 3 år utan dig!! Du fattas mig varje dag på året varje gång jag åker och besöker din älskade så finns du inte där!!

SAKNAR DIG KOMMER ALDRIG KUNNA FÖRSTÅ ATT DU ALDRIG KOMMER TILLBAKA!! <3

http://m.youtube.com/watch?v=CZWiXOGJu3E

Av Sofie Karlsson - 28 augusti 2012 20:40

Ja när man åker på kända vägar så börjar tankarna rulla i huvudet även när man stannar till vid ett hus man älskade att vara vid när man var liten!
Gick upp knackade på men tyvärr ingen hemma :/ när jag väl tar detta steg så var det skönt att ingen öppna..
Men endå inte... Men åkte på dom fina vägarna för att känna känslan hur de var förr och hur man red busade och hade skit kul <3 vad svårt det kan vara att svara på sina känslor!!! Vad man vill känna eller inte...
Första gången i hela mitt liv jag kör själv på denna väg så skönt att bara rulla ner för sena väg kringeli krokig<3
Och fick nr att ringa och det var underbart att få höra dennes röst för att kunna säga tack!!
Samma här! Vad står mina känslor ?? Det är så jobbigt men ni finns vid mig!!

<3 !!Ta vara på dom du älskar!! <3

//snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 28 augusti 2012 17:20

Ja så himla mysig underbar dag jag haft idag :)

Först sov morgon med min älskade vovve. <3
Sen åkte som planerar till älskade underbaraste vännen bogseringslinan <3 på många underbara koppar kaffe och underbart samtal!! Skönt att rensa huvudet med henne!!
Och så vidare till kjättestorp och drack kaffe med mamma sen ner till kisa köpte födelsedags present till Nils som blir 1 år på torsdag <3 Så han vart glad åt på alla gubbar :) hihi
Och nu sitter jag och myser med mys barnet själv och hon saknar Anders <3 sött hon är så vi tittar på barn program <3
Så ni förstår att jag har haft en bra första dag på semestern va?!? :P
nu hem och bjuda mamma o pappa på mat <3
Hejsvejs
// snuttetuffsan

Skapa flashcards