snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Oj då förlåt :/

Av Sofie Karlsson - 27 augusti 2012 21:10

Har vist inte skrivit på länge :P
Hänt massor tror ja?!?! Hihi
Ne men var ju sommar party på jobbet och vi hade skit kul till slutet innan alla skulle på krogen men vart tyvärr inget då ;( synd var inga som gick eller jo elle :) men jag åkte hem till älsklingen istället ;) men hade skit kul endå!!
Ja så vart de lördag helgen har gått fort men lördag var jag hemma hela dagen och spydde som en jävla gris på morgonen herr Gud fattar inte börjat spytt på morgonen nu fattar inte vad är de för fel OCH nu pratar vi fylla inte gravid ok ;) haha men i alla fall har aldrig spytt dagen efter liksom :) knasigt men jag vägde i alla fall 66,5 ;) hihi gött ju men inte längre då :P 67,5 ca men de är ass bra de med JU!!! Men i alla fall underbar helg har de varit med underbara vänner och familje mys <3

Just de jag har semester med :)

Sen en liten rolig grej i söndags låg jag och läste brorsan blogg :) strongman going ironman! Så jävla bäst är han !! Men i alla fall han åkte och träna med sin vän Andreas och han spydde ha ha fy fan så hårt pass de vart han är hård som sten brorsan!! Heja dig!!

Just de Semester var de :P
Jag hoppa in och jobbade första dagen på min semester galen i att jobba tänker ni då kanske? Hihi Ne min lilla Cissi var så sjuk så jag hoppade in för att fixa till lite strul me så skönt för henne att vara hemma stackars henne ;( <3
Så jag fick massor gjort idag då de var allt skönt tänker på jobbet ??? Hela tiden så skönt att ta några dagars semester :)

Så har massor planerat så ledig fram tills fredag då ska ja jobba igen bomässan på Cloetta center så åk ditt för där kommer ja stå hela helgen och flörta med fölk ;) hihi
VÄLKOMMNA!!!

Ne ni hoppas detta räcker för idag ;)
//snuttetuffsan <3

 
 
Ingen bild

Lina

28 augusti 2012 09:44

Du är så duktig kusin! 67,5 är inte tvi skit! Huvudsaken är att du mår bra :-)

Sofie Karlsson

28 augusti 2012 10:09

Du med gumman ;) ja du de är inte illa pinkat av oss båda ;) puss påre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards