snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2012

Av Sofie Karlsson - 13 september 2012 21:13

Ja panik vet inte varför men ligger i soffan och känner av panik spridas genom kroppen och vet inte vad det är????? Och får enu mera panik för jag inte vet varför!!!! Urs
De är så läskigt det har kommit fler gånger så känns jobbigt kan vara att jag tänker för mycket :/
Att det är mycket jag ska göra som inte blir gjort! Träna jobba jobba jobba. Städa klippa blommor Tvätta m,m
Och som sagt den som känner mig väll vet hur ja blir och hur jag är med min städning tredje gången denna vecka jag dammar :/ det är väl inte så farligt att de blir dammigt non gång?!?! Och träningen PANIK!!!
Gå och lägga sig själv eller bitzi med slänga in en ved pinne till så god natt!
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 11 september 2012 16:53

Ja idag var de jobb dag :) underbart att ha ett jobb att gå till som man älskar <3 får nya upplevelser varje dag :) och fixar vart de dela ut reklam gick i 2 h så de var min motion idag ;) sen var de dags för möte Pratat om allt runt jobb personal m,m och idag fick vi en ide som hoppades skulle funka och regler är regler och så är de så mubblera om i hemstäd och det gick kanon men man fick lite att göra sen kan man säga stress stress stress men jag fick ihop de och han göra allt jag var tvungen att göra :P innan klockan vart 15.00 och då fick jag min belöning för idag en Massag som var efter längtad :) så nu är jag död kan ja säga så åkte hem handlade i linghem och äntligen hittade jag nya Marabou chokladen crunchy corn så JÄVLA god!! Så nu sitter jag i soffan efter en härlig jobb dag m,m plus äntligen tagit upp gräset och plockat i diskmaskinen så sitter med en Celcius och nya chokladen :P mums

Ha de gött
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 10 september 2012 18:39

Ja de kan man verkligen säga skulle vara så duktig och ta upp allt gräs nu nät jag kom hem och plantera nya blommer m,m gjorde ordning inne i alla fall och varför inget hände ute jo de är det jag ska komma till!!!
GETINGAR heter de!! Fy urs och blä vilka as till insekter!!!!! Aaaaaaaaa!! Som sagt gick ut räfsade ihop gräset för att de ska bli fint och en GETING j*vel jagade mig så då sprang jag in :/
Så jag skiter i de där j*vla gräset!
Men de roligaste av allt är att igår stod jag på en stege ca 3 m upp och då kom de GETING as då kunde man ju liksom inte springa där ifrån va :P så då målade jag dom i stället hahaha men är man på marken måste man ju springa iväg eller? Haha
Och blommorna köpte ja massor idag 3 olika färger på ljung 3 st brydnads kål :) 1 st orkidé :) och lite pynt :P men idag var de ju så himla fint väder plantera ljung då kändes lite väl :P när de var över 20 grader varmt ute :/ så dom får stå på altan så länge :P

Så nu kaffe med Sara <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 9 september 2012 17:47

Ja det kan man verkligen säga underbart!!! Så himla härligt varit banvakt åt Nelie hela lördag <3 vi var i Pinnarp och efter de åkte vi hem för att steka pannkakor :) Nelies favorit tror ja :P goda vart dom i alla fall tyckte Nelie med ;)
Sen lekte vi massor och farmor kom hem men Nelie ville busa med oss istället <3 hihi sen satt jag och sa massa ord och hon härmade mig ;) så sa jag älskar dig! Då vart hon tyst och slängde sig på mig ;) Gull unge så vi lå på soffan hon och jag hon lå på mig :) och somnade :O aldrig hänt haha men inte så lustigt hon sov för hon hade vaknat kl 5.00 denna dag så inte lustigt hon var lite trött ;)
Så idag har vi målat åt pappa så huset blir klart å så när mamma åkte till jobbet så städade jag allt åt henne hemma så blir hon nog glad :)
Så då har vi fått med oss lite ved i dag i alla fall :) så hem och elda för tror inte riktigt att de är varmt hemma :/
Och förberedda morgondagens jobb pass och vecka så klart :) städa lite bär ja kommer hem så allt är tipp topp inför veckan :) underbart!!

Ha de super gött!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 september 2012 11:55

Har sovit i kisa i natt för att åka hämta faster älskling <3 för att åka ner med henne till ridskolan :) där en annan har ridit sen man var liten så underbart att åka ner dit och få åka med älsklings Nelie <3 och hon fick rida på en häst Som fans när jag red på ridskolan!
Träffa mon gamla ridlärare Heléne :) så himla kul att se henne!!
Och lilla Nelie och resten av barnen fick rida i ridhuset i idag för att öva på snett igenom,halt, trava och hit man ska sitta och hålla tyglarna :) så vi fick läxa på hur man ska göra till nästa gång ;) så faster får lägga ner energi och lära henne allt jag kan :) älskade unge <3
Hon var så duktig!! Nu är det full rulle här hemma Anders bitzi leker för fullt!

Hejsvejs så länge på er alla <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 6 september 2012 19:30

Japp jobbe är det dags för imorgon efter en hoppig semester ;)
Så är det dags för att gå tillbaka till vardagen igen :) underbart ska det bli nu är det bara vänta till nästa semester som blir nästa år :) jobbe jobbe jobbe :) så då blir det ordning i kalendern igen så skönt träningen på top nivå ska deg bli tänkte jag skulle börja med att springa imorgon och det kommer bli milen tror ja vi får se men har tänkt på det i alla fall :)
Så har jag funderat länge på rökningen sluta? Eller inte? När är det rätta tillfället? Ja de är frågan men de kommer när jag inte pallar 1mil då blir det nog att tänka om!!!

Och idag jag säger bara de att ha aldrig en gräsklippare som är trasig gräset växer så jävla fort då!!!
Och den gräsklipparen ja låna idag fick man motion av kan ja lova er jag var helt slut i kroppen och magmusklerna kom igång kan ja lova ;) jävligt glad att ja tog en Celcius innan :P och allt är ihop räfsat i STORA högar. Så blir det ett projekt tills imorgon med ;) och ska nog gå ut med allt skräp till caddyn så kan ja ta skräpet efter jobbet så går de smidigt slippa åka tillbaka :)
Och förhoppningsvis åka ner till kisa redan imorgon :) Ne ni hej då för idag!
Sov så gott <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 6 september 2012 14:05

Gahhhaaaaa
Jag är beroende herre Gud skönt att börja jobba imorgon ;) komma in i vargen igen för att komma in i all träning och bort med CELSiUS ;) för det har blivit tre om dagen nu :P upps hihi men men gott är de ju men dyrt blir de med ;)
Men som sagt CELSiUS är i kroppen ut och klippa gräs ;)
Hejsvejs <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 5 september 2012 21:10

Ja fy fasen Så kalt ;( urs urs urs
Det blir att hämta nya vinterjackan i helgen ;) äntligen den är ju så sjukt snygg!!!
Idag har Sandra varit här <3 underbart
Och tyvärr fick jag ont i skallen idag ;( urs så trött på detta måste skaffa massage ;) skulle vara så jävla skönt!!!
Imorgon sista semester dagen ;) ingen sov morgon de blir upp tidigt åka till Catrin för lite skit prat :) sen hem till underbara Sara <3 för kaffe kaffe kaffe
Och förhoppning vis så klipper jag gräset imorgon och Hanna kanske kommer <3
Haft en mys dag med min älskade hund <3 bitzi pullan!!!
Pussar och kramar <3

// snuttetuffsan <3

Ovido - Quiz & Flashcards