snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Jävla S....

Av Sofie Karlsson - 31 oktober 2012 20:49

Japp igår vart det Inge skriva var super trött efter både jobb och träning vart en liten runda igår kände av något svidande i halsen som inte är bra :/ så tog 3 km.. Så orka jag inte laga mat så slängde över det till Anders så kebab vart de :/ men innan Anders kom hem så tänkte ja de nu när jag börjat Träna så skulle ja väga mig :P och de gjorde jag!!
64,9 kg ?????? VAAAA!!!!
Detta måste jag ha kort på :P
Ställde mig igen och Ne men vi går ner 10 kg till 55kg visade vågen då????
Men våg jävel skrek jag ställde mig igen Ne då jävla våg jävel till SUBBA!!
67 kg stilla som vanligt :) hahaha hon har humor den där vågen!!!
Men nog pratat om de Tar tag i henne non annan dag! :P

Idag :) jobbat slapp dag SKÖNT!! Men svidandet kom tillbaka när vi var på väg in till stan :/ halstablet hade jag i väskan så tog en när ja slutade!! Så väl slutat så stack jag till MAXI för möta Sanna så gick till teamsportia kollade dom hade rea hitta present till Anders och ett sätt med vantar och möss till mig själv ;) hihi fejnt!!
Sen lämna grejerna i bilen och vidare till IKANO för prata med Telia och jag passade på och frågade om mitt lovade abonnemang och dom hitta inget så ja ja!! Orka bry sig!!
Sen vidare till STADIUM :D och där hängde det värsta sättet jacka byxa för 399 kr märket SOC as skön byxa och jackan :) så passa på att bli medlem :) hihi så sprang vi in på SIBA köpa present till Anders enu mera :P hihi och nya hörlurar till mig själv :) värsta fräna ju dödskallar på dom :D hell yeeaaa :) och slut station vart till MAXI och handla hund mat och lite annat plus CELCIUS!!! Så kommer klara mig nu denna månad :) hihi
Men skulle ut i spåret idag med MEN hade sån jävla värk i svanken :/ :/ så vet inte om det är mens värk eller inte :/ men ont gjorde det!! Så hoppade träningen idag och kör på imorgon :)
Men först sova jobba :)

Puss på er <3
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards