snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofie Karlsson - 23 oktober 2012 08:40

Ja sotarn skulle komma mellan 7- 10
Jävla tid va? Jag som skulle ha sov morgon tänkte ja då!!! :/ men icke
Upp i alla fall drack kaffe sa hej då till Anders. Kokade ägg och så kom sotarn :) gött att han kom så tidigt när äggen var färdig kokade så gav jag mig ut med min älskade vovve så tog vi en PW på 3 km :)
Så väl hemma så vart de frulle!!!
Ska man göra nu då? :P

Puss kram älskade er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 21 oktober 2012 21:13

Ja min kära bror och familj kom idag och lilla Nelie hade bestämt mat och de vart pizza kit :) så ville inte göra Nelie ledsen och få hennes frågor varför äter inte du?? Varför varför :/
Men de vart de och negerboll bulle :/
Men vi skulle ju till Sara och marcus så jag gick det 4 km så en bit i alla fall
MEN när vi satt och drack kaffe så fick jag ont bär jag svalde :/ inte igen känner ja!! Kan väl fan inte bli sjuk igen??? För de pallar inte jag nu!!
Men vi får se!!
Så 4km vart de i alla fall skönt :)
Så kaffe och kvälls mat MAX
Och Low carb burgare till mig då MEN pommes till :/ men men skylla mig själv för denna dag!!

Nu hoppa in i duschen och sen Kanjang!!!!!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 20 oktober 2012 21:42

Ja så gott de var black tower mums :)
Älskling kom precis tillbaka med fullt glas :P

Men idag har varit i Norrköping köpte fyra stolar och bord till brorsan och Anna :) sen Elgiganten och media Market, så nya filmer och nytt skal till mobilen och tittat på zumba till Wii och Xbox men jag vet inte om jag ska :/ men pratade med Kicki ikväll och hon sa att Friskis och Svettis var bra :) Mmmm kanske skulle vara något de är gratis parkering och BILLIGT!!! :D
Så de tålts att funderas på !!
Så fixat mat här hemma tacos för mig själv och potatisgratäng med kebab i till Anders.. Och tagit två glas vin för han inte ta ett glas igår som jag hade tänkt efter städningen :/ så vart att stressa ner mig i soffan ikväll istället :)
Imorgon kommer bror med familjen :) myssssss

Ne fortsätta titta på skilda världar :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 19 oktober 2012 21:49

Ja de har jag fasen längtat till sen måndag morgon :) men Gud så fort de går!! Men då var fredag hör och jobb veckan är slut och jag har klarat denna vecka levande med :) skönt...
Och poster lapparna är nästan borta :D och stort stort tack till Marie på kundtjänst som hjälpte mig!!! <3
Så ringt en ny kund så dom vart nöjda lät det som :D
Så fick sluta kl 16.00 idag kors i taket :) allt gått bra i alla fall!!

Väl hemma så vart de städning på schemat :) för orka eller tiden försvann igår när jag kom hem :/
Men i alla fall allt klart hemma middag choklad Mousse :) men de där glad vinet ja skulle tagit efter städningen vart inget :/ får ta de imorgon...

Och är super stolt över min Cissi som åkte till gymet idag :) GO GIRL!!! <3

God natt
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 oktober 2012 20:36

Idag har de varit fullt ös jobba jobba jobba kl 8.00 - 17.00 huja
Pengar in... Men en underbar sista timme på vårt hemstäd städning och vår hemstäds kund hade lovat fika och det kom hon ihåg :P sött så kaffe och Budapest bakelse :) så himla gott de var där kan man liksom inte necka en bakelse om en kund bjuder :)
Men så var de möte och första 2 h kunden :P och petiga så blir spännande den dagen blir 120 % och en hel platta celsius :)
Och mubblera om i schemat igen :/ men det blir toppen bra när det väl är klart :)

Väl på vägg hem så mellan Max rondellen och mörtlösa rondellen så var det sånt jävla på drag med poliser på båda hållen :/ dom tog alla bilar dom kom åt... Underligt man blir nyfiken :)
Så stannade vid affären och handlade till min sjuka älskling som legat hemma idag <3 så köpte hals tabeleter och värk tabletter ! Sen överraska jag honom med en blomster buket <3 tyckte jag var lite gullig :)
Så fått inbjudan på 25 års fest tuff inbjudan :) verkligen en Davve inbjudan :P men han har nog fått lite hjälp kan ja tro : P

Men nu tillbaka till mina 10 posters :/
Ja urs vart ett par komihåg lappar.....
Så dom får måste ja göra innan jag slutar imorgon!!!! Så fredag sent??
Hoppas inte de!!

Så hejsvejs sov så gott för de vill jag verkligen göra!! SLÄPP JOBBET SOFIE!!!! Inte så lätt måste lära mig de!!

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 oktober 2012 20:35

Idag har de varit fullt ös jobba jobba jobba kl 8.00 - 17.00 huja
Pengar in... Men en underbar sista timme på vårt hemstäd städning och vår hemstäds kund hade lovat fika och det kom hon ihåg :P sött så kaffe och Budapest bakelse :) så himla gott de var där kan man liksom inte necka en bakelse om en kund bjuder :)
Men så var de möte och första 2 h kunden :P och petiga så blir spännande den dagen blir 120 % och en hel platta celsius :)
Och mubblera om i schemat igen :/ men det blir toppen bra när det väl är klart :)

Väl på vägg hem så mellan Max rondellen och mörtlösa rondellen så var det sånt jävla på drag med poliser på båda hållen :/ dom tog alla bilar dom kom åt... Underligt man blir nyfiken :)
Så stannade vid affären och handlade till min sjuka älskling som legat hemma idag <3 så köpte hals tabeleter och värk tabletter ! Sen överraska jag honom med en blomster buket <3 tyckte jag var lite gullig :)
Så fått inbjudan på 25 års fest tuff inbjudan :) verkligen en Davve inbjudan :P men han har nog fått lite hjälp kan ja tro : P

Men nu tillbaka till mina 10 posters :/
Ja urs vart ett par komihåg lappar.....
Så dom får måste ja göra innan jag slutar imorgon!!!! Så fredag sent??
Hoppas inte de!!

Så hejsvejs sov så gott för de vill jag verkligen göra!! SLÄPP JOBBET SOFIE!!!! Inte så lätt måste lära mig de!!

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 17 oktober 2012 20:30

Japp de var de jag och Cissi fick höra idag av en ny hemstäds kund :D så himla kul och vi såg verkligen hur fint det blev :) så himla kul att få höra av våra fina trevliga kunder!!

Nog pratat om detta Eller nae vart mycket jobb idag :) men trötta var vi över 7 h hemstäd inte så vanligt ska ha 6 - 6,5 h per dag :)
Så mycket skillnad!!

Men nu nog pratat om de :)
Äntligen pratat med min bästa bästa bästa bästaste vän bullan så underbart att få ha henne vid min sida som vill vara min vän de är inte många som får :P hihi vi pratade massor som behövdes prata om :) hoppas vi ses nästa helg!!!

Och socker suget???? Hmm
INTE!!! :)
Huvud verk???
INTE!!!

Går de bra med LCHF????
Njaaaa vet inte i helgen vart de fusk som ja skrev och i måndag och ikväll haha men jobbat från 6.30 till17.00 då orka jag inte laga mat så kebab talrik vart de gott var de med och vem ska jag Kumla på?? Ja mig själv så klart de är ju liksom ja som bestämmer :) men annars går de bra!!

Vågen???
Den rör ja inte förns ja börjar träna på riktigt!!! :P tills slem och hostandet försvinner!!

God natt
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 16 oktober 2012 16:58

Ja precis var inte meningen igentligen men mycket jobb kokade ägg på jobbet men då han ja inte äta frulle för så var kl 8.30 och dags för möte med chefen!! Sen vart kl för mycket så då var de dags för HS så 2 h var de. så väl tillbaka så vart de LUNCH!!! Äntligen!!! Gott med ägg :)
Mycket jobb lite lugn och ro men de går allt bra.. Imorgon blir det HS men mer en vanligt ett extra städ så över 7h så celsius imorgon ???? JAAAAA!!
CISSI TA MED CELCIUS!!!! De kan behövas!!

Igår ingen träning idag???
Ja du träning hade jag med mig till jobbet men då kommer det stora MENET jag tog med tränings tröja och byxor men!!!!! Byxorna var inte vilka byxor som helst :P inte tränings byxorna i alla fall!! Lackleggings : P
Kul va :) hahaha skulle ju varit snyggast på Linghems spåret i alla fall :) hahaha men så vart tyvärr inget :/ blä blä blä

Men ägg till lunch så blir korv till kvälls mat :) ha de bra Gull pluttar !!

// snuttetuffsan

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards