snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofie Karlsson - 9 oktober 2012 06:24

Jajje men PW är gjord en snabbis viste inte riktigt vart jag skulle gå :P bland alla gator :) men gick bra...

Så god morgon!!! <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 oktober 2012 21:18

Jajje men ja klara de men första dagen är ju verkligen inte svårt men imorgon kan vara så där vi får se vi får se!!
Kollade lite på min tränings app jag har idag och den heter sportstracker :) väldigt bra app och se andra vänner som har denna app och följa steg för steg av din egna tränings dagbok :)
Och den 21 mars 2012 i år då och som sagt de var mitt första tränings pass med appen och körde 4.20 km :) och då tog jag tag i mitt liv på allvar innan självklart med men hitta inte appen förns då :P
Men i alla fall kommit många km med denna app och kalorier :) och timmar

Tränings tillfällen 44 st
Timmar 27:35:07
Distans 188,28 km
10 473 kcal

Kände mig pepp och fan så duktig jag är!!! Och fler ska de bli!!
Idag var det ägg o Majo till lunch
Och kvälls mat korv :)
Träning vart 4km PW i mina nya snygga byxor :)

Så heja heja heja påt imorgon igen :)

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 oktober 2012 13:34

Japp hemma efter en dag på jobbet :) och gör nu då? Hmm ska nog städa måndags städning är alltid kul för då är det fint i början av veckan :D så ska jag fixa o trixa hemma och röra på mig själv med :P de får ja ju inte glömma bort!!!!! Haha

Ne ni avgiftningen klar dags för ÄGG!! Och MAJO!! Hejsvejs och så klart en Celcius med!!!!

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 oktober 2012 09:31

Jajje men nu J*VLAR!!!
Blir inte att äta något förns 12.00 :)
Så heja på mig och tänk på mig idag!!

Så hejsvejs på er :)
Ha as bra dag i det fina vädret!
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 7 oktober 2012 19:03

Ja nu är snart helgen slut IGEN!! Men skönt är väl de annars blir man för slappad :P var ju dop igår och slapp lördag kväll och så idag kom Martin,Sara med båda barnen jag och yrla spela Xbox :P och så klart tog Sara och jag massa roliga konstiga bilder :P haha
Så kom Sanna <3 när dom andra hade åkt gick vi ut på altan och satte oss och fy satan så SKÖNT det var ingen blåst och bara solsken och härligt prat :)
Sen åkte vi in till XXL butiken bra butik hitta tränings byxa och en grej till fötterna så hoppas att förhårdnaderna försvinner nu!! Så vi får se om de ät något att ha :P
Så en jacka men den får vi köpa vid löne dagen tror ja :)
Så vart de Elgiganten köpte 1st dvd box första och andra sesångerna :)
Sons of anarcy !!!!

Nu ska jag nog ta och vila ut dom sista timmarna innan allvaret kommer igång igen jobbet och tänka på träningen kosten igen mer en bara på halvfart så full fräs nu 120% skall det köras på!! Så bjud inte mig på något igen ide!! Jag kommer säga nej!! :D
Så dom kommande inläggen kommer bli träning träning träning träning!!! Pepp pepp pepp pepp pepp

//snuttetuffsan

Dop

Av Sofie Karlsson - 6 oktober 2012 21:37

Av Sofie Karlsson - 6 oktober 2012 21:10

Japp Isabells dop ;) underbara unge så sött och så himla snäll <3
När vi väl kom fram till kyrkan så gick vi in i törnevalla kyrka fin kyrka :)
När dopet började och när prästen började med sitt prat å vem fan fick Host attack???? Jo jag så klart så jävla typiskt :/ och försöka vara tyst men är ju fan inte lätt när man måste vara tyst!!! Så fick ta av mig jackan och hosta i den :P men som tur var så slutade de :)
Men så vart det fika SMÖRGÅSTÅRTA så jävla gott mums mums och så himla fina presenter hon fick :) och av oss Astrid Lindgrens sago bok och en rosa fin snuttefilt :)

Så nu en lugn och fin lördag kväll med mina älsklingar och några avsnitt med skilda världar <3

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 5 oktober 2012 22:36

Ja ni den frågan har jag ställt mig många gånger!!
Vi alla kan låta stressade nere glada m,m när man pratar med non öga mot öga eller i mobilen och tar du illa vid dig om non skulle låta så på telefon?!? Jag skulle fråga vad de va i så fall!
Men i alla fall idag fick jag skit Var dålig arbetsledare å bla bla bla
Och lila jag då tar så klart åt mig :/
Och som tur var hade jag min underbara arbetskamrat Cissi Babe <3
Som stöta mig idag tack älskade du!!
Och Kajsa stort tack till dig med för du stötar mig i allt!
Och igår fick jag ett sms av min bror <3 så min blogg adress ligger på hans sida på länkar och han har skrivit en liten rad att jag är lila syster och att jag har ändrat hela mitt liv m,m och att han är stolt :) älskar dig bror <3

Sen idag igen då :) så var ja på Ica och handlade :)
Potatis, toa pappet XXL, Celcius m,m
Hihi och i alla fall när ja kom hem så sa jag till Anders att jag köpte toa papper XXL :P
A: hahaha passar till din stora rumpa :)
Jag viste inte vad jag skulle säga :P ASG*

Så ett glas vin till kvällen de var jag värd efter denna dag!!
Imorgon är de dop så hejsvejs sov dags :)

//snuttetuffsan

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards