snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofie Karlsson - 3 oktober 2012 17:28

Ja urs å blä :/
Idag var de jobbigare med att jobba kändes som om man hade lite feber idag men endå inte men svettades som fasen på jobben idag :/ hoppas de är bättre imorgon..
Och ny super trevlig kund :)
Och ett enda samtal kan göra en så arg. Att en person kan lägga sig i så dant!!! Jag blir så ledsen känns som om jag inte behövs ibland!!!!
Men men nog pratat om de..
Träning ja precis de fina nyttiga ordet!!
Jag svarar med Host Host!!
Ja fy fan jävla förkylning :/ men de får väl över non gång och 2+ på vågen blir inte bättre när man ser det mår Piss... Men nu är jag sjuk och när ja blir frisk så är det träning igen!!
Punkt

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 oktober 2012 16:57

Ja ursäkta att inga inlägg kommit ut men haft ett jävla sinne på fullvarv = inte mått bra!!
Men nu har jag kommit till sans igen får ja hoppas men detta resulterar till en jävla förkylning med :/ fuck off and die!!! Varför just nu eller varför just mig vill inte vara sjuk har inte tid att vara sjuk tränings veckan förstörd!! När jag var pepp till att sätta fart igen för att nå mitt mål men har bestämt mig nu.
24 dec då ska målet vara klart och jag tar steg för steg så fortsättning följer på den delen och jag ska stå för underhållningen :)

På ett sätt önska jag att jag följde en mycket god vän till mig hennes råd men jag känner att det inte riktigt är lägge för de just nu som de ser ut för så fort för några veckor sen när jag gick ut ur hennes dörr så fick jag ett samtal ja inte ville ha när jag fasen hade bestämt mig :/ men allt har löst sig men endå inte oron finns i magen och kommer alltid göra!!
Men nu vet ni lite i alla fall vad jag sysslar med och mår just nu
Men nog om detta måndag kväll stor handling i Norrköping för engångs skull :P MAXI med älsklingen så hejsvejs ha de gott alla och lova mig att ta hand om er själva!! Och ingen annans liv!

//snuttetuffsan

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards