snuttetuffsan

Alla inlägg under november 2012

Av Sofie Karlsson - 28 november 2012 20:57

Ja idag kom snö bomben :P men då kan väl de få ligga kvar en att de ska smälta bort!!!!! Det var ju redan surt innan!!!

Idag då var de full rulle :P
Fixat trixat... Åkt handlat till nya teamet handlat ny mobil till teamet :)
Så hoppas att jag har allt i ordning nu :/ skulle behövt en dag till för att fixa resten men icke imorgon blir det städ med Cissi <3 en bra och snabb dag :) så jobbar efter jobbet : P och sen hem och städa och PYSSLA!!!! PYNTA!!! TOMTAR!!!!! <3 <3 <3

Ha de gott <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 27 november 2012 20:44

Äääää ja det kan man säga!!!!!!
Förra måndagen 12 nya hemstäds kunder:) nu igår 11 nya :O herre Gud så himla kul men tyvärr måste jag hoppa mitt egna hemstäd för har så mycket att göra och starta upp ett hemstäds team till :D så full fart !!
Älskar de... :P
Så ska det fortsätta i denna takt så kommer de bli många team i Linköping ;) super kul!!! Och att det är JAG som kommer hjälpa dom :) blir så stolt över mig själv och över de tre små teamen jag har i Linköping <3 ni är så duktiga och hjälpsamma!!!!
Träningen idag skulle blivit en PW men J*VLA regn jag brukar inte shita i min träning men man blir ju för fan deprimerad :/ :/ :/ så blir att ta fram 5 kg hantlarna och träna magen i kväll innan sängen kallar!!!
Och gjort naglarna hos bästa Emma idag med alltid lika glad och positiv!!<3
Och även jag lika glad och mycket energi över mina axlar när ja går där ifrån :D
Och så vart det middag hos Sara och flyding ikväll :) för Anders brukar vara hos dom om jag är borta :P så dom fråga mig om jag inte skulle komma :) ja varför inte hihi!!
Så nu väl hemma satt på diskmaskin, tänt brasa, plockat fram alla mina tomtar, och tagit fram mina nya fynd :P 2 st av mina kära kolegor som rensa en lägenhet utanför stan och den person som bode där ville inte ha något av alla grejer så dom lasta med allt dom hitta och där stod min älskling och jag bara skrek KISTAN ÄR MIN!!! Om ingen annan ska ha den :P hihi och jag fick hem den nu står den på sin plats <3 älskar den är så nöjd så nöjd !!!! NÖJD!!!

Ne ni nu tar jag kväller för att ladda mina krafter tills imorgon!!! :)
Puss kram
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 26 november 2012 21:27

Livet är orättvist :/
För 5 år sen tog jag kör kort och hämta även min första bil hemma i kisa den hösten för 5 år sen.
Och skulle även åka upp till kisa kyrka På en mycket mycket jobbig begravning :/
Det var mycket jobbig och denna var speciell det var en nära kompis som jag gått ihop med i samma skolan sen 1 - 6 i samma klass och sen parallell klass 7-9 sen kildes man åt i gymnasiet men man kunde även träffas efteråt i lilla kisa, örs m,m och prata med varandra krama varandra!!
Har umgåtts med hans systrar som ridit på samma ridklubb som jag ;) varit hemma hos dom umgåtts med hans systrar och han och jag har även festat ihop när vi var unga :)
Jag har alltid stöttat honom om non varit dum mot honom han var en riktigt snäll och bra vän!!!

Saknar honom en idag och blir påmind av honom när ja tittar på körkortet <3
Var förbi hans grav i söndags var tvungen att ringa och fråga hans familj vart han låg har varit där men ett stort svart hål i mitt huvud så viste inte vart men när jag prata med hans lilla syster så kom ja ihåg dubbel björken!! <3
Hade gjort en liten grej till honom som det stod älskad på <3
Urs när jag en idag lyssnar på låtar som han gilla tycker ja det är jobbigt!!!

Älskade vän jag önskar att vi ses snart igen så jag kan få ge dig en stor stor kram som jag aldrig fick i slutet <3 för allt gick så fort!!! Hoppas att du har det bra bland alla rallybillar fyhjullingar alla motorer, du kör nog allt du kommer åt!! :) ha det bra älskade vän <3 <3 <3


//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 24 november 2012 20:26

Ja gick upp skapligt :) helt otroligt haha.. Vart att åka till ica handla fin frukost fraller :)
Prata med Sanna om Ikea visiten :) så eftermiddagen vart Ikea prov sitta soffor :) och vi hittade en till Sanna och en till vårat hem och Gud så skön den soffan var men 12.000 papp :P men det tåls att tänka på :)
Så hitta vi massa annat smått och gott :) sen vart det en stund på Maxi för att kolla på massa lustiga LCHF grejer :)
Så åkte vi hem min bil fick en lyx tvätt :) diamant!! Hihi sen innan ja lämna stan så var ja på Ö&B och köpte min fina fina tavla :) åååå så fin i lövit!!!! och bitzi fick en fin tröja som hon kan ha i vinter :)
och just de Elgiganten blev det ju med :) 2 boxar av skilda världar med. Hihi

Nu blir det så mycket bättre Och invänta Älsk <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 24 november 2012 12:17

Ja Gud ja inte skrivit på några dagar :/

Torsdag!
Var det jobb först innan man rusade hem för fixa iordning hemma för skulle ju ha Partylite visning :) så kl 17.00 kom Anita super gullig tant :)
Så hjälpte henne och Sara var här och hjälpte till med :)
Så vart mycket trevligt sålde för över 3000 kr :) så då fick ja 719 kr att handla för ;) tog en mycket fin ljus grej! Sen fick vi in 3 visningar med så fick en ljuslyckta med :) vart värdigt lyckat ;) tack alla som kom!!

Fredag!
Jobb med Johan denna dag med lilla Cissi har varit sjuk :/ hoppas hon mår bättre! Men Gud så lätt skrämd han är :) hahaha så det har gått så bra å jobbat med honom duktig är han med!!
Sen när vi slutat så sa min mage ifrån :/ inte så lustigt kanske hade ätit 2 fraller och druckit 1 celsius så det är ju förståeligt så viste inte om ja skulle åka till systemet :/ men åkte ditt och klara mig enda hem :)
Så städa plocka iordning ladda vinet så ut med det på trappen på kylning :)
Så göra sig iordning ;)
Sara Sanna Hanna Nina Annelie Kicki och Katrin som skulle visa grejerna så fullt hus och vin drickande :)
Det verkade som alla hade trevligt i alla fall :) och Sara vart sminkad och hon vart super fin men Sara du är redan så himla fin alltid!! <3
Vart handlade igår med :P
Fick nagellack, och en foundation :)
Köpte puder borste och en rouch ;)
Så nu är man vacker till jul :)

Så stort tack tjejer för ni kom och hoppas ni hade trevligt :)

Idag bli det Ikea med bästa Sanna <3
Kolla lite klappar och jul grejer och TOMTAR!!! :)
Sen blir det nog film när jag kommer hem och vänta på Karln som är iväg och jobbar idag!

å hejsvejs så får ni ha en toppen dag :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 21 november 2012 22:10

Ja först jobb med Lasse och sedan Therese för min lilla cissi är sjuk :/ krya på dig hjärtat!!! Efter jobb vart det maxi och sedan vidare hemåt :)
Celsius mys och rasta vovve, sedan damma dammsuga plus dammsuga sängen så allt städat och fint tills imorgon :) för då är det Partylite!!
Och våran älskling har kommit hem med <3 underbart!! Så vart det pyssel dag två hjärtan gjorda :) hoppas dom skall gillas!!

Ingen Träning så idag tog jag ledigt för hade ont i låret imorse :/ :/ :/ urs urs!!
Så fick råd av bäste bror igår!! Så ta det lite lugnt skadar ju inte Syrran :) hihi så blir träna musklerna och magen!! Så tar ledigt tills lördag eller söndag :) rastlös??? Eeeeaaaaaa kan man säga!!!
Och just de :) fick på mig en gamal gamal tröja idag som jag hitta i bland alla mina kläder inte haft denna tröja på 6 år :) så nöjd JA!!

Men ni nu dags för mig att rasta vovve och ta natta bloss :)
Sov så gott!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 20 november 2012 19:35

Först vart det jobb ÖB m,m så fått i mig lunchen och celsius så vart det hemfärd men först ett stopp hos spåret :) underbart jo de kan väl säga men efter 2,5 km så får jag fortfarande ont i höger låret :/ :/ :/ jävla shit för jag som hade riktat in mig på milen idag!!!! Så får be min bästa bror om råd !!!!
Imorgon blir det jobb,maxi,städa,svätta,kolla kläder som skall kastas m,m och själv klart PW med Nina kl 16.00 så vi får se hur morgon dagen slutar!! SENT!!
Och imorgon kommer älsklingen hem till Östergötland igen <3 så mys pyss imorgon för torsdag Partylite visning och fredag L.R visning :) så han får inte vara hemma eller han får om han vill titta på ljus och smink :) hihi

Sen tog jag kort på mig själv förut men vart ej bra så får be min älskling om hjälp för nu tycker jag själv att jag har en fin kropp :) hihi super stolt!!

Ha en fortsatt bra tisdag kväll själv ska jag mysa ner mig i soffan med min älskade hund och lite choklad mouse!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 19 november 2012 20:02

Jajje men det stämmer och jag börjar med en dag ledig ja jobbat har ja gjort men tog ledigt från tränandet idag för ryggen sa nej idag :/ jätte ont efter sista städet idag!! Så igår tog jag med ledig återhämtande för min lilla kropp :) så imorgon åka till jobbet sen åka och springa lite :) och pyssla hemma :) men ha en fortsatt bra måndag på er

Puss kram och fortsätt kämpa för musklernas plats i kroppen :) hihi
// snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards