snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 7 november 2012

Det Gamla Tjocka Jag!!

Av Sofie Karlsson - 7 november 2012 15:00

Ja ni jag trodde nog aldrig att jag skulle stå där jag står idag!!

Det har varit en mycket lång lång resa nog exakt 3 år nu jobbigt, slitigt, frustat och stönat mig fram i mitt Tjocka Jag!!!! som sagt när det var 103 kg på vågen då vart jag helt förstörd!! och sa det inte till non utan sa till mig själv : ingen annan sofie kan röra på dig eller gå ner dina TJOCKA JÄVLA KG!!!!!!!

så var man igång....

Bilderna som jag kommer visa er idag är så jobbiga för mig själv att se för jag har aldrig sätt mig själv som så TJOCK!! jag har alltid varit så sött i ansiktet!!! eller inte då!!! urs så TJOCK jag var i ansiktet!!



FÖRE


               





EFTER



         



Och idag var jag och tog ut P-staven och berätta att jag haft problem med staven m,m och jag frågade henne om det kunde ha med vikten att göra? ja de kan de men hur mycket har du gått ner då? 37 kg :) OJJJJJ :P

jävlar hur har du gjort? allt själv dieter hit och dieter dit... lchf m,m men tränat mycket med

Men gud vilken Karaktär du är!!!!

Så glad man blir av såna människor <3


Nae nu ska jag ut med hunden och sedan sova själv :/ men imorgon kommer karln hem :)

puss kram

//Snuttetuffsan

 
 
Ingen bild

Malin L

7 november 2012 15:32

Hej Sofie! Du har varit så DUKTIG med vikten och träningen och ALLT!!!!! puss! <3

Sofie Karlsson

7 november 2012 19:13

Tack malin

 
Ingen bild

Mimmis

7 november 2012 16:09

Sofie, du har alltid varit lika söt! Och din viktresa är otroligt inspirerande! Vilken kämpe du är :) Och göööör snygg!

Sofie Karlsson

8 november 2012 16:28

Hej mimmis
Tack så mycket

 
Ingen bild

Sara

7 november 2012 19:25

Gud så bra jobbat! Härligt att se =)

Sofie Karlsson

7 november 2012 20:00

Tack Sara :)

 
Ingen bild

Kim Gaines

7 november 2012 23:17

Det här var precis vad jag behövde läsa för att komma igång! Har inte orkat och bara skjutit upp sista månaderna... Men nu efter blivit s peppad av din resa ska det ske!! Du r fantastisk ! 😀

Sofie Karlsson

8 november 2012 11:58

Tack kim

 
Ingen bild

Mia

7 november 2013 19:03

Du är jätte fin Sofie..både på insidan och utsidan..din resa är otrolig och grymt bra jobbat!!

Sofie Karlsson

7 november 2013 20:20

Tack Mia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards