snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Åka hem och sov i soffan!!

Av Sofie Karlsson - 12 november 2012 20:51

Haha lura jag er va :) hihi
Ne ni vart åka handla först blåbär och nypon soppa mår Inge bra stackarn :/
Väl hemma så klä om fort sattan och genast ut på vägarna ;) härligt känner mig jävligt hurtig :) så vart 2 km asfalt sedan upp i min omtalade backe :) upp och ner 2 gånger så 4 km så 6 km sammanlagt vart träningen denna dag så skön den backen är men de tar några gånger innan man spurtar upp :P men de kommer hihi

Förra veckans träning!
M,O,T,F,L och söndag
:)

Men det bästa passet var i lördags spinning :)!!!!!!!!
Har funderat en del på att träningen tar så mycket tid och ork i sin vardag! Tar inte alls upp mycket tid inte för min del det gäller bara att göra det till en vana!! Och inte något som tvingas av sig själv de ska va kul och skönt när man tränar eller hur??
Och just den känslan har jag fått in i min kropp och vardag och det är så himla skönt att äntligen äntligen på Mina 24 år äntligen fått in denna rutin!!

Gör träningen till en rolig grej klart det inte är roligt att träna om det är tråkigt! De är ju så!!
När jag började träna mer och mer tills jag tyckte det var kul så träna ja på gymet under vinter tiden även vissa fredags kvällar :) hihi
Men då när ja tappat mer och mer i vikt och orkade och tyckte det blev kul att springa på bandet så vart det min nya grej :) när man liksom helt plötsligt klarar man 10 min på löppar bandet whaaaat!!! vad hände liksom!!
Sen försvann snön och börja bli tort på vägarna :) började med PWs ett tag sen börja jag läsa katrins bok om intervall träning google mycket om löpning tills slut så kom den dagen jag åkte till kanalen och hade hitta en as bra låt och börja löpa :) 1 km i taget ökade emellan åt sen PWa 1 km sen körde jag så varvade sen kom det ennu en dag så sprang jag hela 2 km och 3 km 4 km gladare och gladare för varje km och ju längre sträckorna blev :) underbar känsla!!
Tillslut så vart det en tävling mot mig själv och mitt egna PB :)
Så gör så det är sån j*vla pepp i träningen att slå sitt egna ;)
Lycka till alla där ute!!
Just nu är mitt egna mål 1 mil 1h 8min
Så får vi se när jag springer milen igen och vad det kommer ligga på då :) spännande...

Har ni planerat eran träning denna vecka?
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards