snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Tiden går men det är som om det var igår!

Av Sofie Karlsson - 26 november 2012 21:27

Livet är orättvist :/
För 5 år sen tog jag kör kort och hämta även min första bil hemma i kisa den hösten för 5 år sen.
Och skulle även åka upp till kisa kyrka På en mycket mycket jobbig begravning :/
Det var mycket jobbig och denna var speciell det var en nära kompis som jag gått ihop med i samma skolan sen 1 - 6 i samma klass och sen parallell klass 7-9 sen kildes man åt i gymnasiet men man kunde även träffas efteråt i lilla kisa, örs m,m och prata med varandra krama varandra!!
Har umgåtts med hans systrar som ridit på samma ridklubb som jag ;) varit hemma hos dom umgåtts med hans systrar och han och jag har även festat ihop när vi var unga :)
Jag har alltid stöttat honom om non varit dum mot honom han var en riktigt snäll och bra vän!!!

Saknar honom en idag och blir påmind av honom när ja tittar på körkortet <3
Var förbi hans grav i söndags var tvungen att ringa och fråga hans familj vart han låg har varit där men ett stort svart hål i mitt huvud så viste inte vart men när jag prata med hans lilla syster så kom ja ihåg dubbel björken!! <3
Hade gjort en liten grej till honom som det stod älskad på <3
Urs när jag en idag lyssnar på låtar som han gilla tycker ja det är jobbigt!!!

Älskade vän jag önskar att vi ses snart igen så jag kan få ge dig en stor stor kram som jag aldrig fick i slutet <3 för allt gick så fort!!! Hoppas att du har det bra bland alla rallybillar fyhjullingar alla motorer, du kör nog allt du kommer åt!! :) ha det bra älskade vän <3 <3 <3


//snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards