snuttetuffsan

Alla inlägg under november 2012

Av Sofie Karlsson - 8 november 2012 22:06

Ja sista kransen gjord och vart riktigt nöjd med den :)
Plus en beställning tills nästa löning och första jul beställningen kul jag som älskar jul kanske ska hitta på hur jag ska göra lite söta tomtar :P

Puss kram
// pyssel snuttan

Av Sofie Karlsson - 8 november 2012 22:03

Jajje mensan!!!

Men först idag vart de jobb och fick med mig ett skott ifrån en fin blomma sötta kunder man har ;)
Men i alla fall igår skrev en gamal Klas kamrat på Facebook - hon ville med ut och gå nästa gång jag skulle ut - imorgon ska ja ut ;D
Så vi skulle ut idag men fick sms av Nina idag att hon inte ville med för det regna :/ men jag skrev att jag har regnkappa :D så då fick jag med lilla Nina :) så vart en PW på 4,52 km !
Kul och hon ville med fler gånger så kul få lite sällskap :)
Mycket att prata om var ett tag sen !

Så motionen gjord idag med längtat bara tills imorgon igen tills nästa pass men bästa passet denna vecka kommer bli spinning paset på Kisa gymet :) och instruktören blir svägerskan hon kommer ta dö på mig tror ja nytt pass på lördag med har hon intensivt tempo.. :P så får se om ni får något inlägg på lördag om ja lever :)

Nae ni ut och kissa vovven sen sova
Puss och kram på er alla kämpe Glödar där ute!!!
// snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 7 november 2012 18:13

Ja precis rätta meningen när man är ute och springer jävlar vilken bra spring låt :D så jävla bra tempo ökningar :) bitzi är så jävla snabb så jag får nog träna mera med mina korta ben :P hihi sötta älskade hund hon var helt galen hemma innan vi åkte för jag kläde om till min snygga outfit :) så kolla ja mobilen :/ SHIT!!! Inge batteri!!
Så fick sätta i laddaren och sitta i soffan i 30 min innan vi kunde åka till Lingehems spåret!

det är en grej många säger att har man väl satt sig ner så kommer man inte upp!!? Eller?
Jag har lärt mig en sak under mina 3 års krig mot min tjocka kropp att säger man att man ska träna så gör de!! Det är ett måste för annars sviker du dig själv och du gör dig själv automatiskt till en oduglig person och SWISH så är du i samma jävla tjockis TRÄSK igen!!
Och det vill du inte va? Eller??
Jag ska säga er så många gånger jag har sagt till mig själv att idag ska jag träna plus att man har gjort schema för sin träning BLA BLA BLA!!!! ni ska veta att jag har varit så arg på mig själv tryckt ner mig själv för att jag inte tränat eller gjort en enda sittups!!!!!
URS!!!!!! Så svik inte er själva sätt upp en dag i taget eller bara två dagar i veckan sen öka mer och mer till en bra härlig nivå du gillar och du MÅR bra av!! Du ska alltid må bra av din träning! Och man behöver inte gå på non diet heller men känner man de att det blir roligare testa nya grejer så själv klart ska man göra de då, MEN svält dig inte!!!!!
Själv har jag gått på Herbalife, nutrilet, bra nyttig mat, herbalife igen, LCHF!!
Och LCHF är den roligaste dieten eller diet LIVSSTIL!!! Kallar ja de för det är de för det kan du leva på hela lovet om du vill de :)
Just nu går jag på LCHF blandat med lite kolhydrater :) för att jag tränar så mycket nu eller mycket men jag gör de varje dag och dom dagar ja inte tränar så blir det inga Kolhydrater!

1 vecka -1 kg :) känns kanoners :)
1,5 kg inte mycket kvar till mitt lilla mål! Spänande får se nästa vecka vad som händer!

Som sagt bitzi och jag har sprungit nu ikväll och när jag var på väg hem kolla jag när Anders skulle komma hem. Han skulle komma hem sent .. Va fan stanna till köpte kebab talrik kände mig lite rolig kommer in på Pizzan och hämtar maten med min snygga Run outfiten!!! Hahaha men den bjuder ja på pizza gubben :)
Ligger i soffan stinker svät ska hoppa in i duschen så jag är klar för kvällen ha de gött alla <3

Ja köpte ju tre nya tränings linnen igår på stadium :) så jävla fett nöjd!!

Puss kram
// snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 7 november 2012 15:00

Ja ni jag trodde nog aldrig att jag skulle stå där jag står idag!!

Det har varit en mycket lång lång resa nog exakt 3 år nu jobbigt, slitigt, frustat och stönat mig fram i mitt Tjocka Jag!!!! som sagt när det var 103 kg på vågen då vart jag helt förstörd!! och sa det inte till non utan sa till mig själv : ingen annan sofie kan röra på dig eller gå ner dina TJOCKA JÄVLA KG!!!!!!!

så var man igång....

Bilderna som jag kommer visa er idag är så jobbiga för mig själv att se för jag har aldrig sätt mig själv som så TJOCK!! jag har alltid varit så sött i ansiktet!!! eller inte då!!! urs så TJOCK jag var i ansiktet!!



FÖRE


               





EFTER



         



Och idag var jag och tog ut P-staven och berätta att jag haft problem med staven m,m och jag frågade henne om det kunde ha med vikten att göra? ja de kan de men hur mycket har du gått ner då? 37 kg :) OJJJJJ :P

jävlar hur har du gjort? allt själv dieter hit och dieter dit... lchf m,m men tränat mycket med

Men gud vilken Karaktär du är!!!!

Så glad man blir av såna människor <3


Nae nu ska jag ut med hunden och sedan sova själv :/ men imorgon kommer karln hem :)

puss kram

//Snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 6 november 2012 16:36

2 vart genast 4 : D
Hihi så har varit inne idag handlat pyssel :) så roligt och få pyssla!

Av Sofie Karlsson - 5 november 2012 21:59

Paff! trodde jag inte :P
Vart Jätte glad :) så imorgon blir det åka in och handla pyssel :) så kul hihi blir så glad att mina nära och kära tycker ja gör fina grejer <3
Ni gör mig glad!!!


Och får inte glöma lite över 3 km löpning med älskade bitzi <3 terräng kan man säga :D

Puss och god natt
Sover själv i natt Karln är i Sörmland !
// snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 4 november 2012 20:36

Pyssel pyssel enu mera pyssel ;)

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards