snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofie Karlsson - 31 januari 2013 19:36

Ja vart inget gym idag heller kroppen bara stängde av all energi sista städet idag igen :/ hmm håller på att bli sjuk tror ja eller?!? Inte så lustigt om man är dum och står ute på fester utan jacka :////// skyll dig själv liksom!! Men men tar bort träningen denna vecka och tar nya tag nästa vecka..
Så Kanjang och vitaminer allt ska ja ha i mig :)
Och nu ikväll skulle vi ära spagetti och köttfärs sås och Asså SHIIIT så jävla gott de var min kropp vart glad!! Hihi
Men nu titta tv och slappa imorgon blir det jobb på agendan :)
Hoppas ja inte blir så där satans trött!!
För det är ju fredag imörn!!
Min underbara älskling krama om mig när jag kom hem och sa att älskling det är bara fredag kvar imorgon sen får du sova <3 sött han har nog sätt att jag varit trött av stress!! Älskar dig mitt hjärta!!! <3 <3

Ha en fortsatt trevlig torsdags kväll och säger väl det till er med det är bara fredag kvar ; P
Puss och kram..
Och tänker på min kära vän som miste sin älskade hund idag <3 tänker på dig!!


// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 30 januari 2013 20:01

Ja vet inte vart jag ska börja :/
Börja jobba som vanligt kl 6.15 eller samlas då men en annan sätter sig framför datorn och kollar läget..
Men allt gick bra på morgonen men andra städet så bara nae vill åka hem och bara kryppa ner under täcket!! Och bara SOVA SOVA SOVA!!!!!
Men ICKE!!! Jobba jobba jobba..
Och det har gått kanon bra endå men sluta kl 14.00 och kom tillbaka till kontoret vid 14.20 skulle gyma ja och Clara med fasen vad trött jag var i kroppen något som inte riktigt stämmde idag :/ Så gymet tog jag bort från dagordningen idag för mår inte kroppen bra och Huve så ska man inte utsätta sig för ett hårt pass på gymet...
Så vart att jobba istället så datorn kalla och min älskade Kajsa kom med kaffe till mig och det vart bättre kanske var det som fattades i min kropp :P
Men nu äntligen hemma och ligger i soffan och mätt och glad!!
Vart torsk lite och en smothie :) mums
Så 12 h jobb vart det idag men pengar in bara som ja brukar säga :) hihi
Stort tack Clara att du följde med mig ikväll på mötet :) och bra jobbat som vanligt!!

Men att du ska jag kolla tv, duscha SOVA!!!!! Dricka KANJANG!!
Ha en fortsatt bra kväll alla ni <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 29 januari 2013 19:10

Ja idag vart det träning på ACTIC underbart gym älskar de :)
Idag gick jag själv gör dom andra var ute och jobbade och jag hade ju slutat så åkte dit innan hemfärd.
Idag var första passet för denna vecka så körde 40 min på bandet och
1 km PW , 1km löpning sedan efter de körde ja 1 min PW och 2 min löpning och såvidare skönt svetten bara rann :) underbart men shit va mätt jag var så de var väl bra de men orka knappt göra något efter löpningen :) men körde sittups, planka och armhävningar :) dö skönt!!!
Åkte förbi och handla på maxi med massa frystabär :) mums.. Och lite P-piller så man inte får oväntat besök :P

Men väl hemma så vart jag seg trött så slumra till 5 min på soffan skönt :)
Älsklingen börja laga mat så ikväll vart det kyckling och satziki :) mums!!
Så nu ligger ja på min äskade plats i soffan mmmm mys pyss!!
Måste bjuda på en liten bild på my self :) man bjuder på sig själv på jobbe!!

Så hejsvejs på er hörs imörn :D
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 29 januari 2013 12:15

Hihi fått guld stjärna av cheferna :)
Så nu ätit lunch as mätt så ska pallra mig till gymet snart :) första passet för veckan!!!

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 29 januari 2013 09:12

Sitter på jobbet och ringer ringer ringer och 1 kund hat jag äntligen fått tag i :P så kul och bokat möte!!
Sitter och väntar på att klockan ska bli 11.00 för då ska jag ha utvecklings samtal :) hihi ska bli spännande!!
Och fått lov att köpa filtar till kontoret för det är så kalt här nere hos oss tycker ja :P brrrr...
Så i med mera kaffe :)
Ha en bra dag allesammans <3

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 28 januari 2013 21:28

Ja ni det vilar över mina små ömma muskler :P Asså shiit va ont de gör i armväcken :/ men får hoppas det hjälper tigerbalsamet :P
Så annars är det bara träna bort imorgon :)
Sov så gott!! Natti natti
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 28 januari 2013 19:06

Ja Gud så skönt :)
Bara jobbat suttit vid datorn datorn datorn, mobilen, mobilen, mobilen m,m :)
Men min mage har inte varit som den skulle idag :P inte så lustigt kanske efter lördagens bravader :)
Skönt att rensa tarmarna :P haha
Vart en bra dag på jobbet åkte hem vid två tiden så skönt rätt trött i huvudet :) så stannade förbi för att handla på himnahallen :) för veckans käk ska börja med vecko schema för allt jävla små handlande blir man ju inte direkt rik på :/ så får se hur denna månad kommer se ut i slutet plus eller inte plus :D fortsättning följer!!

Vi Åkte till Sara och flyding och drack kaffe och åt en semla så gott de var :) mums!! Sen hem till kl 16.30 så jag kunde börja jobba en stund så ringde massa nya kunder så fick tag i en del i alla fall så de var skönt! Så nya tag imorgon igen :) ringa ringa ringa !!!
Jag ska slumra till på soffan nu en stun innan programen börjar rulla kl 20.00 :) så puss kram <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 27 januari 2013 19:35

Asså SHIIIT min SMÅ muskler har ont :P hihi ja som jag skrivit nu i två dagar att jag inte har några muskler kvar!!!
Och SHIIIT va ont jag har i armarna :P hihi skönt då känner man att man gjort något ;)

Men slut gnällt om de :)
Nu är jag äntligen hemma i soffan hemma hos älsklingarna <3
Mys pyss och älsklingen hade städat idag innan ja kommit hem <3 skönt
Du är bäst älskling!!!

Så nu dags gör massa mys <3
Så ha en fortsatt trevlig söndag kväll min kl ringer 5.20 så då är det dags fixa iordning sig och sen blir det jobbet med Clara och therese ;)
Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Skapa flashcards