snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

KÖTTAT!!!

Av Sofie Karlsson - 19 januari 2013 11:16

Jadå idag är man färdig köttad för idag :) hihi
Varför gör man inte detta oftare?
Kan ju vara att man jobbar tidigt om veckorna :/ men så jävla skönt att träna på morgon kvisten sen har man ju hela dagen framför sig!!! Helt underbart!!!
Och längtar as mycket till nästa helg för då blir det spinning pass med Carola :) och hoppas att Ida är där me!
Längtar massor!!
Men tillbaka till nuet, har som sagt gått ner en del i vikt bara den senaste veckan plus dagar as kul :D känner att jag är igång igen imorgon blir det ledig dag med sov morgon och en massa mys med älsklingen <3
Så kolla på lite pass tills nästa vecka hoppas de finns några men måndag börjas de med pass innan lunch för jobbar bara till 11.30 och brudarna hänger med kul att dom är på :)
Och vilket vackert väder ute as FINT!
Men nu ni ska ja hoppa in duscha av svetten och svida om till behagliga kläder :) hihi
Ha en fortsatt trevlig lördag <3
Har ni tränat idag?

Frukost- smothie Kaffe
Och även min älskling tog en smothie till frukost sött <3
Efter träningen vart de en CELCIUS!

// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards