snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofie Karlsson - 19 januari 2013 08:50

Hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i KÖR!!!
Ja sitter vid tv och kollar på how i met your mother :) dö bra program
Sitter även och dricker smothie ;) laddning för snart dra för tränings dags med brudarna. Ångrar mig när jag låg i sången förut var supet trött villenibte gå upp sa till Anders varför sa jag att vi skulle träna idag för :/ jo för du är så duktig älskling <3 älskar dig Babe tack för du peppar mig i allt!!! <3
Men nu som sagt sitter ja och dricker frukost och kaffe ska snart intagas och morgon ciggen!! Sen åka till staden för att möta upp brudarna 9.30

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 19 januari 2013 01:34

Jajje men då hat man sätt den med både på tv och iPad :) hihi tur vi är smarta Sara!!! Den var seg seg seg PANG så hände det massor i filmen och nu invänta nästa part 2 kanske åka och se den redan imorgon :)
Men stort tack för en mycket lyckad super mega mysig fredags kväll <3 <3
Nu blir det att sova upp skapligt för att åka och Gymma GÖTTTTT 9.30 mötet ja upp brudarna :)

Sov så gott <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 januari 2013 21:41

Ja nu sitter vi i soffan och jäser :P
Inväntar farmen och KAFFE!!

Tre rätters menyn!!!

Förrätt - Skagen toast
Varmrätt - fläskfilé i ugn med den älskade mumsiga såsen! m,m sambal med m,m
Efterrätten - choklad mouse med daim crisp :)

Och två snälla karlar som hjälpte till med disken :)

Låter de gott ??
Ja de var de kan ja lova er :)
Ha en fortsatt bra kväll älsklingar!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 januari 2013 17:18

Japp då har man jobbat klart och även tränat klart för denna dag :) så underbart gick as bra löpte på bra i BRANT BACKE!!! Gött var de. Sen vart det MAGE lite RYGG lite smått och gott :)
Känner mig så himla duktig och energi till förbannelse :) hihi
Imorse vägde jag mig med och jag ligger riktigt bra till nu har gått ner sammanlagt -39 kg :D GÖTT
så nästan 1 kg sen i onsdags morse!! Så skönt I CAN DO IT!!!

Imorgon blir det träning kl 9.30 skall vi mötas på ACTIC fick med mig båda två brudarna blir så stolt :D dom var super duktiga idag med men lite mycket flamms :) hihi det bästa var när man ligger på golvet på mage och lyfter hela kroppen så man blir som en liten båge så säger Kajsa NU FLYGGER VI Hahahahaha Då kunde jag inte hålla mig så SKRATT anfall fick jag :) söttisar de där två!!
Så idag konditions pass 30 min sen mag,ben,rygg övningar :) skönt skönt skönt!!
Och imorgon blir det kondition och lite annat ska jag nog hitta på åt dom!!! ;) Har du tränat idag?

Av Sofie Karlsson - 18 januari 2013 11:55

Jajje men den godaste lunchen på länge :)
ÄGG!! MAJO!!!! CELCIUS!!!
2 härliga städ kvar så är bäst att sätta fart då så man kommer till gymet non gång!!
Puss kram // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 januari 2013 06:56

Så skönt då har denna vecka gått lika fort som vanligt!! 6h städ idag och även där nya kunder att lära in sig på för Clara :)
Sitter i bilen för att snart gå in till första kunden!
Har även druckit upp min smothie lika god som igår till och med Anders ville ha en igår :) de är kul att han tyckte den var god :)
Ne ni dags att jobba lite!!
Puss kram på er alla <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 17 januari 2013 22:03

Ja jag har ju en älskling Brevid nig i sängen den andra älsklingen sitter framför tv..

Nu är smothie och ägg klara till imorgon :) variation på de hela :) hihi men sån är jag tar nya steg med maten bär jag orkar :P
Men nu sov dags och min älskade hund kröp precis under täcket <4 myssssss!!
Och står det konstigt non stans så får jag skylla på att ja inte har glajerna på mig :)
God natt <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 17 januari 2013 19:44

Ja då har man jobbat idag gick kanoners och Clara har städat på som vanligt och även flera massa mera nya kunder för henne att lära in :)
Imorgon blir det tidigt kl 7.00 blir det att börja städa :) så åker tidigare och tar frukost på jobbet och kaffe.. Och vet ni imorgon är det ju FREDAGS MYS :) jippi och blir att mysa till 3 rätters middag och dom sista twiligt filmerna :D som Sara har hemma super mysigt ska vi ha!!! <3

Och även idag fick jag sms av min älskade mammi <3 som skrev att hon kört 40 min konditions träning så duktig hon är ska få igång henne med nu!! Har hon bara bestämt sig så går de!! Fråga en som vet!! Det vet jag!!
Heja dig mamma!!!

Och nu tillbaka till imorgon ska ju även träna på ACTIC Efter jobbet med dom bästa :) Kajsa och Clara
Och då blir det enu mera kondition och även hela rubbet med mag och ben övningar :) härligt!!
Ska även säga till dom att jag ska köra lördag och se om dom ska med :) hoppas de!!
Så kommer det dåliga då jo man tänker ju tillbaka på saker ibland på vad man gjort m,m men man kan ångra saker man gjort med för den delen! Men man är ju inte mer en människa och alla kan göra fel! Och jag är tydligen en sån människa.. Man saknar det man hade för en mycket mycket lång tid sen.. Önska bara man kunde få prata igenom saker och ting och få ett svar är det så himla fel på mig som jag själv trycker ner mig för varje dag? Som man fått höra! Jag vet inte vad jag gör för att ha de så?! Eller är jag inte värd att ha vänner? Som man själv älskar över allt annat!! Som sagt det kommer över mig dag för dag ibland!!
Ni som stannat hos mig genom åren har väl sätt igenom mina brister och mina ja mitt beteende.. Älskar er <3 <3
Ja gör så gott ja kan!! <3

Ne ni ska fixa smothie till Frullen sen ägg till min lunch :)
Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Skapa flashcards