snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofie Karlsson - 17 januari 2013 07:00

Jajje men den smothie kan jag varmt rekomendera :)

1dl turkisk yoghurt
1 dl grädde
Och frysta bär :)
MUMS!!!

Hoppas eran dag börjar bra för de gjorde min :D lagt ut många grejer från mitt lilla paket så då blir nog Clara stolt över mig själv även jag med :D
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 16 januari 2013 21:17

Äntligen har jag fått göra den efterlängtade smothiesen :) underbart!!! Mumsigt!!! Gott!!!
Hoppas ja :) hihi ser gott ut i alla fall!

1dl turkisk yoghurt
1dl grädde
Och frysta bär och jag tog hallonblåbär
:)

Kommer med inlägg imorgon om de var gott :) puss kram på er och sov så gott och en annan sak alla har gjort sina övningar och Kajsa gjorde mera duktiga brudar!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 16 januari 2013 20:16

Jajje men imorse vägde jag mig efter 1 vecka med LCHF/vanligt och -1 på vågen :D så jävla underbart och enu ett steg närmre mina mål och den fina kroppen :)!!!! Känns gött pigg och glad!
När jobbet var slut idag så vart det 1 gym passet med bästa Kajsa och Clara :D. Kajsa sa även att du tar inte betalt för mig och Clara för du är våran PT? Hahaha så sötta så himla kul att dom tycker att jag ska släppa dom till gymet plus hjälpa dom med ide'r m,m så ska bli super kul så 40 min vart de på gå banden på ACTIC :) duktiga tjejer!! Så prata vi påvägen tillbaka till kontoret om morgondagens träning men jag stoppa dom att vi tar fredag i stället tar det lugnt i början :) så fråga Kajsa ska vi göra några sittups? Ja de kan vi göra! Hur många fråga Kajsa? Får jag välja ? Då kör vi 50 st ikväll :D
Så jag har gjort mina 50 st innan jag åt så de var dö skönt :) så sms brudarna om dom gjort några sittups :P men inte fått något svar från dom!!
Så är väl en PT nu då :) kul!!!
Kvälsmaten vart kyckling med satziki :)

Ååååååå jag har även fått hem min MIXER :) så jävla underbart så då blir det att göra en smothie ikväll som jag kan ta imorgon till frukost :) mums
Ska bli spännande!!!
Så enu en underbar dag i LCHFs anda prata även med min älskade mamma nu ikväll och prata om vikten och maten! Så om hennes träning m,m så ska du köra mamma så måste du ge gärnet för du är ju "LITE" äldre <3 mamma värkande glad på andra sidan på telefonen :P älskar dig mamma <3
Just de en annan sak som hände idag en fin kund som hade fixat kaffe saft och en nybakad sockerkaka och der stod framme till oss :) och jag tog ingen bit av sockerkakan :)
den ni SJÄLVDISCIPLIN!!!!

Nae dags för fixa smothie :) och sova ska tant göra med!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 januari 2013 19:09

Ja de vart möe å skrive om :P
Ja jag skrev ju om knäcket då :P
Åkte till Ica för var lite annat ja skulle köpa så passa på att prata med mamma innan ja åkte, så går ut till bilen tog fram borsten från baksätet för borsta bort alla satans snö! Sen då hoppa in i bilen! JO MEN VIST!!
Fick inte upp dörren så jag tog bakvägen :) hihi så prata med mamma samtidigt jag kröp fram till framsättet :) hihi ja du mamma tur man är smal nu förtiden :P!!!! Men kom till Ica och köpte olja!
Så satte fart med att fixa Knäcke hemma så väl rört ihop allt så in med båda ungsformarna i ugnen och VA F*N!!!! Hade jag i den där jävla OLJAN? NAEEEE SKULLE INTE TRO DE!!!! skrattat åt mig själv hahaha
Sen fixa jag till lite käk :) köttfärssås med majs och gurka :) mums så gött de blev !!

Sen har jag plockat fram tränings kläderna inför morgondagens först tränings pass 2013 GÖTTTTTTT
Och kommer träna med Kajsa och Clara :) ska bli super kul!!!
Har ju då skaffat ett gym kort på ACTIC!!! Så götttttt de ska bli att komma igång igen!! Underbart!!!
Var och titta runt där uppe så jätte fint och fräscht ut!!!
Har bu startat diskmaskinen hämtat mera vatten som skall drickas innan ja ska sova :)

Så att ha en fortsatt trevlig kväll :)
Ska gå och smaka knäcket och vill ni ha receptet så finns de på bloggen redan på LCHF KÄK :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 januari 2013 15:27

Hopp kollade alla ingredienser Hade allt FÖRUTOM rapsolja :-/ shit orkar inte åka och handla bara de!! Då lägger ja mig i soffan istället för allt är tipp topp hemma :) underbart va?!
Har skottat hemma men de är ju fasen lika mycket snö nu med :/ men men det är ju endå fint <3
Så ha en fortsatt Bra eftermiddag :)

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 januari 2013 11:59

Det är dom bästa äggen på byggda :) hihi ätit upp en karta snart dags att åka och fylla på med ägg :)

Ätit ägg idag då :) som alla andra dagar i veckorna :D hihi
Lunchat klart ska hoppa in i data skärmen igen så hejsvejs på ett tag :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 13 januari 2013 11:14

Ja Gud så skönt och Anders låg kvar i sängen lika länge som jag :) helt otroligt!!! Hihi
Så ätit lite ägg och druckit kaffe mums!
Så idag blir det att ta det lugnt för det är ju endå söndag!
Va ska ni göra?

Ha härlig söndag på er alla min älskade vänner <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 12 januari 2013 18:03

Äntligen är denna kväll här :)
Älskade Cissi och Oscar är på väg <3
Ska bli super mysigt :)
Hoppas ni kommer få en toppen kväll ni med för det kommer vi få :D

Har även på mig min nya svarta stickade tröja från carlings, nya kors örhängen plus kors halsband från ur och pen :)
Älskar er alla <3
//snuttetuffsan

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards