snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofie Karlsson - 6 januari 2013 20:34

Gud så fort de går!!
Redan en veckas ledighet försvunnit :/
Nytt år#mor<3dotter dagar#gamleby#höns#massa mys#
Ja så denna första vecka på året vart ju mysigast av mysigt :) hihi
Så jag är super nöjd så nu är det slut på myset!!! :P

Idag tog ja den enda sov morgonen på hela veckan :P så man är utvilad tills imorgon! Så vi har tagit det lugnt idag kollat tv plockat lite har jag gjort och tänkt och funderat!! Så följde vi med flyding, Sara och lilla Isabell till ikea :)
Kolla och handla lite med så klart :)
Min avlastnings bänk har tyvärr inte kommit in på lagret en :/ hoppas den kommer snart!!
När vi var hemma igen så vart de kaffe och tv spel :P gitarhero :) det var fasen 3 år sen ja spela de!! As kul :)
Men nu ni ska jag gå ut koppla sladdar till bilen så den är upptinad tills imorgon biti! Och svenska jag sova så jag är pigg och glad och på början av allvaret igen alltså HÄNG BUKEN!! Plus HÄNG LÅREN plus HÄNG ARMA :P så att slut på vilande så på träningen igen ut och gå mag,arm, ben och röv träningar ;) så imorgon ska ja åka och köpa ny frisk härlig mat :D hem och göra mat lista plus att vara duktig på att alltid ha med sig matlåda till jobbet och VATTENFLASKA!!!
Ska även göra Knäcke när ja kommer hem med!!

Nae ni puss och kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 4 januari 2013 16:09

Ja äntligen har jag kommit ner till mitt älskade Gamleby till TOVIIIE <3
Så underbart just nu sitter ja på läktaren i ridhuset på Gamleby ridskola :) :) och tittar på tove och Joppe som rider runt med joppes systers barn :) så en fjording och en liten liten shetis :)
Så ska snart åka ner till byn och handla middag ska bjuda på middag till mina bästa bästa vänner <3
Så det blir kajsas kyckling och efterrätt choklad mouse <3 <3

Så hejsvejs på er <3
:/ snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 januari 2013 20:34

Gud va tiden går fort :/
Dom här två dagarna har gått jätte fort saknar min mamma redan <3

Idag har vi shoppat i Norrköpings city och skulle åka till new yorker och vart besviken dom hade inte alls lika mycket kläder dom dom haft förut :/ men först tog vi i alla fall en frukost stund på Lindahls café super gott :) mums sen tog vi en sväng kollade skor kläder skor kläder och skor :) men hitta inga bots :/ men vintern är ju snart över så det känns ju som om det inte spelar någon roll :P
Men så gick vi in på vila hitta en jätte fin tröja där så mamma och jag tog varsin som jag fick av mamma <3 men när jag väl kom hem och testa den satt den jätte fullt och var inte som jag hade tänkt mig :/ så ska lämna tillbaka den imorgon.
Så gick vi in på cubus och japp där handla ja kan man säga äntligen hitta ja min jacka :) så snygg den är stl 36 :D hihi så två linnen cubus liksom är er måste :) sen ett par byxor till vart de!!
Så 2 st toppen dagar har de varit!! Men saknar min mamma redan :/

Men nu ska vi till Sara och flyding för att dricka kaffe hoppas ja :P hihi
Så hejsvejs på er mina söta!!

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 januari 2013 22:18

Då har vi kommit hem från en god middag på Harrys plus en härlig bio :D
Mammas pojkar vart det så himla rolig Mia Skäringer är ju med :) men slutet var lite lustigt... Så hämta vi ägg hos täljestad ägg :) i deras egna lilla äggbod :) åk dit!!!!! Billigt och super fina ägg.....
Så nu dricker vi kaffe och bara myser <3 och imorgon blir det upp skapligt ta en slät kopp kaffe och sen åka till Norrköpings city för frukost sen shopping shopping shopping shopping!!!!
Älskat dig mamma <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 januari 2013 14:49

Ja då har vi kollat i city efter kläder så klart :)och tagit en mys fika :)
gick in på carlings och både mamma och jag köpte ju så klart samma :) as fin stickad tröja som jag ska inviga ikväll på bio middags mys <3 och idag vart de stl XS :) as nöjd och köpte även en liten grej till min älskade Cissi som jobbar sin sista vecka nu och hon vart glad :)
Så Just nu hemma och dricker kaffe och tittar tv :) så hejsvejs!!

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 januari 2013 09:00

Ja äntligen är det onsdag <3
Mamma och jag har ätit frulle så nu är det dags för att dra mot stan :)
För lite shopping.

Hoppas ni får en toppen dag för det ska jag ha :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 januari 2013 19:47

Jajje men träningen skall igång på allvar igen :) och en vän till mig och jag ska planera och i år har vi nya krafter och jag har redan en cykel :) så då ska vi börja träna ihop så mycket vi kan på helgerna :) så skall vi ta oss igenom halv Vättern!! Och några andra lopp :) ska bli ett sånt jävla bra år känner ja!
Vikten som sagt är ju "typ" klar de är ju bara fin slippet kvar att göra som ja skrivit.. Så nu kör vi!!!!

Har du några mål för ditt nya år??
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 januari 2013 13:25

Japp då börjas det nya året :)
Det börjas med slapp hemma hos mor o far tillsammans med älsklingen och bitzi <3 underbart
Så ska ja nog sova över hör idag med för mamma vill inte åka själv till stan imorgon :P så är väl bäst att sova hos mammi <3 så hon hittar :) så imorgon ska vi gå på stan bio och käka middag efter bion på någon hos resturang :)
Så ska hon sova över så på torsdag åker vi till Norrköping för shopping :) Gud va vi ska shoppa :) älskade mamma <3 ska bli så mysigt och kul!!

Och igår hade vi super trevligt med 3 rätters middag och ost och kex efter tolv slaget ;) hoppas ni hade lika trevligt som vi <3
Puss på er // snuttetuffsan

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards