snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofie Karlsson - 28 februari 2013 19:39

Japp vart jobb idag men skulle nog varit hemma idag hade lite feber inatt :/ men på med kläderna så åkte ja och Pullan till jobbet :)
Men fy vad jobbigt det har varit :/
Massa massa massa nya kunder super kul men för mycket...
Sen två fel ja totalt glömt bort kände mig så himla dum :/
Tur bästa bästa M kan hjälpa mig i mina små misstag <3 tack snälla bästa du!!!
Satt hela dagen på kontoret så kändes bättre senare idag va skönt.. Men mycket skönare när Kajsa är inne och kunna bolla med henne :/ tråkigt när hon inte jobbar så mycket längre...
Imorgon är de dags för kontoret igen och köra på känner att ja ligger efter med allt på kontoret ://// urs men så är de när man är sjuk!!

Hoppas ja slipper feber i natt :/

Puss kram <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 27 februari 2013 20:00

Ja tråkiga inlägg ja lägger ut :P
Måste gnälla av mig!!!
Men ja har haft en bra dag en då!!
Villat tagit vitaminer, tabletter, tvättat var ja tvungen att göra!!
Tog en villo timme förut somna som en stock och vaknade lite svettig så feber topp igen.. Anders är på väg hem och skulle köpa verktableter så ja kan ta ikväll!!!
För imorgon måste ja till jobbet det är shit jobbigt att känna att man måste :/
Men mår ju bättre men vill ju vara helt feber fri!! Men hoppas ja får en lugn natt... Så håll tummarna för mig :)
Och vilket fint väder det varit idag helt underbart och så klart så kan man inte vara ute i det vackra vädret när inte är frisk så det inte gror mer bakterier!!
Vill bli frisk!!!!!


Puss kram på er
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 27 februari 2013 12:36

Ja fy fasen fick en svettig natt!!!
Inget ja gillar hoppas ja mår bättre eller blir bättre idag!!
Tror de är tränings värk ja har i benen :P efter måndags passet..
Men igår kväll hade ja sån jävla feber topp och inatt fick ja de med vaknade och var blött :/
Tycker faktiskt synd om mig själv och även min mor och far ligger dåliga hemma :/
Så vet i fan va jag ska göra för att bli frisk eller hålla mig frisk :/
Är de non som har några fina råd??

Ja då har ja gnällt av mig lite idag :/
Puss kram på er
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 26 februari 2013 15:59

Ja då.. Då var man i denna jävla soffa igen!!! Hostar igäll mig!!!
Feber toppar på jobbet :/
Så inget gym idag jävla shit att ja fick feber!!! Annars kunde man ju gått i alla fall och pumpat lite muskler!!
Men det är väl bara börja om på nytt med gymet!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅ TRÖÖÖÖÖT JA BLIR!!!!!

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 26 februari 2013 07:22

Hopp då var de igång igen!!!!!
Sitter på jobbet har tagit tabletter har feber :/
Jävla shit så trött ja blir på detta!!!!

Varför!!!!!!!

Tycker lite synd om mig själv just nu!!!

Av Sofie Karlsson - 25 februari 2013 21:40

Ja hopp då har halsen spökat till det igen eller vad är de som händer!!!

Ja som sagt idag vart de gymet 15 min sagta PW sen vidare körde fram,baksida låren sen lite mage
Och nu på kvällskvisten så kände ja irritation i halsen så som får innan man får sån här jävla hosta :/ känns ju sådär mindre kul men hört att de inte är lika fara då men kör lugnt imorgon med på gymet en muskel dag istället får se hur ja känner imorgon ...
Men va less man kan bli på shiten men som sagt har varit i kisa och gosat med brors barnen och pappa har varit hostig så har väl sina skäl...
Sen idag fick ja parkeringsböter!! Kul va? :/ nja mindre roligt men men lön fick man idag och ligger ute med lite pengar så de går nog ihop sig i alla fall :) hehe

Nae ni upp och ta hals medicin och sen sova kanske spela lite spel med innan ja somnar :)
Puss och kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 24 februari 2013 19:30

Ja vet inte när ja skrev sist har inte haft lust att skriva känner att ja inte haft något att skriva om och det kan ju ha med att göra att ja som sagt varit sjuk sjuk sjuk.. Och det jag älskar att dela med mig av är just min tränings vardag m,m
Och har inte kunnat träna nu på ja de är 1,5 vecka kanske ?
Shit shit mera shit tråkigt....
Så håller tummarna för mig själv och hoppas de är fler för de har fasen känns som om non j*vel där ute velat att ja inte skall lyckas :/
Men nu får ja hoppas ja inte blir sjuk! Imorgon är de dags för första passet så blir en 15min liten PW sen styrketräning och kör tisdag men 15- 20 min PW och styrka sen ledig onsdag så kör ja torsdag fredag samma där lugnt och behagligt med kondisen och styrka.. Så håll tummarna!!

De värsta av allt är att har gosat med med mina älskade små brorsbarn i helgen och dom har varit sjuka ://///
Så vi får väl se och även pappa har hostat och tyckt synd om sig själv typiskt karlar :P hehe
Så har jag även varit på min farfars begravning i helgen och då var de satans kalt var begravning ute det var väldigt fint men kalt :/ så där är ju en grej med att man stod och frös :/
Men de blir Kanjang i massor och hals tabletter för känns konstigt men har väl med att man är rökare :/

En annan rolig grej som sagt mamma sa till mig i fredags att men lilla magen va är de här då??? Vi brukar gå och nypa varandra i fläsket :P så när ja just inte spände in magen så kom mamma emot den och fråga men va är detta då? Har du jäst?? Och så skratta hon :) och ja jag har jäst :) hihi så skratta vi båda två!!
Så de är väl ta tag i jästa magen igen :) och få hoppas ja kan få vara kvar på gymet nu och hoppas att ja inte fått baciller från älsklings ungarna <3 men va gör väl de jag kan ju inte låta bli att pussa på dom!!!! Och Nelie vart super glad för sitt fina häst slott från mig Anders och Jocke :)

Och när vi kom hem så var de bara 9 grader :/ brrrrrr så kalt men nu är de nog snart 25 grader :) hehe

Så de kommer lite bilder från helgen
Så puss kram på er <3

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 februari 2013 06:14

Japp står på jobbet och inväntar lilla Clara för åka och städa kontor :)
Magen mår ganska bra den har inte riktigt kommit iordning som den ska vara men dom får väl tåla att ja går och fiser lite :) hihi
Men hoppas de blir en lugn dag på jobbet ingen stress eller något annat jobbigt!!
Ska åka till moppes bilverkstad så ska han få bytta helljus lampa på bil f** nevars lilla bilen min <3 men tror att något är fel på kontakten men vi får se om han kan lösa de åt oss :)
"ALLT" annat ska funka :P besiktning imorgon :P
Sen idag ska jag åka och handla på maxi inför veckan.
Så ska jag börja sakta men säkert med LCHF igen efter sjukligheterna
Har ju gått ner i alla fall :) hihi något positivt av det hela :)
Nae ni nu kommer Clara färdiga gå :)
Så hejsvejs hoppas ni får en bra dag :)

Puss kram
// snuttetuffsan

Skapa flashcards