snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofie Karlsson - 16 februari 2013 12:07

Ja fy fan tror jag vet hur det känns att komma i klimakteriet och de vill ja inte att det ska kännas så här vaknar att jag är precis dyng sur och täcket var blött :/ urs!!!!
Så gick på toa sen gick och la mig i soffan tidigt i morse tog även på mig ett nattlinne för frös så Mycket men vaknade senare igen och var precis dyng sur :/ så då gick ja och duscha och Anders hade precis gått upp med!
Men mår lite bättre men bara om jag kunde få slut på febern med så skulle de vara enu bättre så bara för de försvann en massa dagar med träning med :/ känns ju sådär just nu :/ men då har jag ju haft de så hoppas ja inte får de igen!! Men tror ju inte att jag kommer äta mexicanskpaj på ett tag för var ju det sista jag åt i torsdags vid lunchen och efter de så vart jag illamående :/
Hade invägning imorse :P hehe
Så nästan 2 - :P
Sjukt va kilon de kan gå av att ha maginflensa!!!

Hoppas ni mår bra :)
Puss kram
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 februari 2013 17:43

Ja jävla shit detta fan skulle jag åka på maginflensa :/
Har varit på toa några gånger idag!
Kanske skulle haft invägning idag :Phihi
Har duschat i alla fall men måste bytta lakan det stinker svett :// urs!!!
Älsklingen är äntligen påväg hem <3
Börjar bli hungrig me fördendelen :)
Men törs man äta??
Som sagt har inte gjort mycket idag sovit sovit sovit !!!! Så om jag varit otrevlig och inte svarar när ni ringt så har jag inte orkat!!!!
Pusss kram på er <3
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 februari 2013 04:52

Ja va fan är det här!!!
Hoppas ni hade en mysig alla hjärtansdag !!!!!!
En annan skulle tränat efter jobbet igår men fick åka hem och "HOPPAS ATT NI INTE ÄR SKÄNSLIGA"
För kom hem och det spröt både bak och fram på mig!!!! Jävla helvetes jävla shit!!! ÅÅÅÅÅ
Så undrar ju vart denna bomb kom ifrån!! Brukar säga de peppar peppar ta i trä så var det länge sen jag hade maginflensa!!! Men de var väl min tur nu!!! Så mysig alla hjärtans dag va???
Anders han stoppa om mig igår hade en sån jävla Frossa med 2 st täcke hade jag och 7 st filtar och frös så in i helvetet!!!!
Han fick höra mitt gnäll igår stackarn lätt väl som om jag höll på att dö!!
Hade så ont över allt!!!
Ja just nu är kl 4.50 varit uppe en 40 min ca och sitter som sagt på toa då!!!! Åååååå blääääää

Så hejsvejs på er hoppas ni är friska!!
Så ni kanske också förstår varför ja inte svarar i mobilen :P

Puss puss
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 14 februari 2013 06:43

Ja denna dag är här och då man ska var kärleksfull mot varandra <3
Varför har man just en dag på året ?
Ja menar man kan väl fortfarande va gullig emot varandra alla dagar om året? :P
Ja vi ska nog inte göra något speciellt ikväll bara ta det lugnt och mysa i soffan som alla andra kvällar :)
Hoppas ni kommer få en toppen alla hjärtansdag <3

Själv börjar jag dagen med muffins kalas på jobbet :) bakade igår så lite mys fika skall vi ha <3 hoppas det kommer några snart bara :P

Puss kram på er alla små hjärtan <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 13 februari 2013 20:20

Ja urs ja stress imorse sprang ut till bilen och lika fort in igen för hitta inte plånboken :/ men den hade NÅGON ställt i fönstret där jag aldrig lägger den aldrig :/ så vet inte vem det kunde ha varit : P hihi
Så sprang tillbaka till bilen och svich in till stan möta upp Clara på kontoret och sedan vidare till första städet :) så idag vart det en lång dag 6.30 - 15.30 men det gick bra men ovant när man brukar ha ett mindre städ..
Idag har jag varit seg seg seg segast men de piggna vi till med en smickers :) hahaha gott var det kan ja LOVA!! :P
Så efter jobbet vart de att åka till MAXI för handla då :P hehe inför kvällens bakning ;D och ingen LCHF bakning för de orka jag inte testa idag ifall jag inte skulle lyckas.... Men får ta det non dag :)
Så det vart gott ja förresten muffins gjorde jag :D hehe
Ätit potatis gratäng med kebab i tyvärr vart de ingen matlåda till mig :/ så får väl ta ÄGG :) hihi
Idag vart de ledig dag från träning så imorgon kör vi igen :)

Sen vill jag bara släppa en stor SUCK!
Kändes skönt!!

Men puss och god natt <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 12 februari 2013 20:27

Jo men vist är det de :P

Vart å jobba först ledningsmöte i norrpan gick bra hade även ett litet hemstäds möte med Cecilia skönt att kunna bolla ide'r med non annan som gör samma sak :)
Sen vidare till Linköping för att träffa kund få nyckel m,m äta lunch och sedan svida om till gym kläder :) och som sagt sedan vidare till ACTIC med Clara idag körde vi 35 min på bandet
Gick lite fortare idag :) sen 2 st ben maskiner och vidare till strech hörnan för köra mage och sedan en grej min vän Carola lärde mig! Körde 30 sek på varje del ca hade ingen klocka men ca i allafalll :) körde plankan Pausa armhävningar Pausa sittups :) dö härligt!!!
Sen fick ja jobba mera för lottas jobba kompis är sjuk :/ så hem och svida om och äta så slängde ihop en smothie och hoppa in i bilen igen :) och vidare in till stan hämta Lotta sen ner till kontoret och kl 16.30 var första hemstäds mötet och sen kl 18.00 nästa mötet :) så väl hemma igen så var maten klar potatismos och falukorv i ugn :P mums!!
Och påvägen hem köpte jag SEMLOR ;) mums :)

Så detta älskade vänner var min dag :)
Ska faktiskt gå och lägga mig är sjukt trött :/
Just de höl på att glöma att fick en skön kommentar på bloggen :) en länk till gladiatorerna ansökan :) hahaha
Sen stod de lycka till :P
Ja ska man eller ska man inte :P hihi ja antingen är det väl non som tror på mig eller non som vill se mig död :P!!

Puss god natt ni <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 12 februari 2013 07:19

Japp då var man på jobbet och sitter och äter frukost ;)
Först ska vi åka och hämta tvätt sedan åka på ledningsmöte i Norrköping :)
Så en hård dag idag :P hihi
Nae men ni ha det så himla toppen idag :) puss kram på er
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 11 februari 2013 17:46

Jajje mensan första passet från sjukstuga. Tillbaka till verkligheten tillbaka till att reta upp fettet igen :) tillbaka för att bygga upp mina små muskler :P hihi
Idag vart det 30 min gå på bandet och lite armhävningar och sittups :)

Så dags att lägga upp en plan strategi hur jag ska komma dit jag vill i livet!!
Ingen annan kan ta mig dit jag vill bara jag jag jag jag vill jag nå de där målen så är det som sagt bara jag som kan nå dom!!!
Men Gud va tråkigt det är att komma tillbaka från att man varit sjuk :/ liksom känns så meningslöst vill ju liksom bara starta bandet och bra löppa löppa löppa :P men icke lugnt och försiktigt!!
Men bättre en Att inte gå alls :P
Så fortsättning följer :)
Tror ni att jag kommer nå mina mål?
Man får ju alltid hoppas :D


Och en jag verkligen är så stolt över är min älskade mamma <3 heja dig heja dig <3 pussssss
Men nu blir det lax till middag så kanske dags att stoppa in den i ugnen :) puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Skapa flashcards