snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofie Karlsson - 3 februari 2013 18:58

Ja varför lär man sig aldrig att man ska ta hand om sig!!!!!!

Jag har TYP blivit förkyld!!!
Kände föra veckan att något var fel så då tog jag det lugnt på gymet körde bara gångbandet sen körde ja lite hårdare i fredags lördags MEN förra lördag kvällen var det fest hos mamma och pappa och man är ju rätt jävla dum att man går ut utan jacka!!!!!!
Så där har vi felet varför ja har en förkylning!!!!!!!! Shit shit shit!!!

Så nu ligger ja här och mår sådär :/
Svider och är äcklig hinna i munnen idag urs urs urs har tagit alla vitaminer och hals grejer ja har hemma :P
Så hela dagen har jag legat i soffan och sovit bort näst intill hela dagen :/
Så gå och lägga sig tidigt och värktabbleter in i kroppen så är det jobb imorgon!!!

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 februari 2013 21:14

Mina älsklingar <3

Av Sofie Karlsson - 2 februari 2013 21:14

Mina älsklingar <3

Av Sofie Karlsson - 2 februari 2013 20:45

Ja först kan ju skriva om min shit mobil!!!!!!!
Kastar den Ivägen!!!!!
Var så sms med brorsan om livet och men det var bågot lustigt med facebook ja kom inte in på de så stängde av mobilen och satte på den igen och så fick ja ett sms av bror igen och då står det bra hans mobil nr alltså Inte hans namn!!!!
Va fasen tänkte ja då och kolla mina kontakter på min nr ja tibger dagligen och vart enda namn är borta står bara nr och på alla kontakter så finns inte ett enda jävla nr kvar men alla Facebook vänner har jag deras mail adresser :/ fattar inget
Vad kan ha hänt?? Virus??
Kan ju skriva de med har iPhone!!!
Sen Mello då alltså herre Gud vad är det för låtar igentligen ?????
Shit låtar non jävla låt med gosa eller vad hon sjöng om !!!
Så skiter i Mello!!!! Shit Mello!!!

Går och lägger mig snart! God natt
Hoppas ni har det bra ;)

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 februari 2013 17:31

Nae urs fy och blä
Känner mig inte alls på topp :/
Imorse ja fick sovmorgon MEN vakna av att jag hade as ont i höger armen :/ något som satt fast!!! Gjorde allvarligt ont hela armen, men men får väl sova på andra armen ikväll :P
Svider i från näsa ner i halsen ://///
Fan rent ut sagt!!!
Jaja de är väl bara så att man blir sjuk ibland emellan åt!!
Men har liksom inte lust med de!!
Så gnäll gnäll på mig idag tur man se sina älsklingar som piggar upp en och tar hand om mig och fixar frukost åt mig imorse <3
Och helt JÄVLA allvarligt så skiter ja i vad fan ja äter i helgen ja bara orkar inte hålla koll på allt de är en sån shit helg!! Så det så :P
Så har vi varit och handlat jag önska att få glass tills kvällen och de har vi handlar :) det är faktiskt synd om mig :P.. Så handla vi presenter till Sara och Matilda <3
Åkte förbi dom på hem vägen ifall ja inte mår bra imorgon och de kommer ja nog inte göra heller för blivit sämre nu på kvällen :/ URS!!!
Så hon vart glad för sin kakburk :)
Matilda ska vi fira i veckan för missa ju de när hon fyllde <3
Nae ni nu ska jag gå och gnälla lite hos mina älsklingar och så ska vi börja med maten Anders ville ju grilla så vi köpte grill kol men nu vill han inte :P lustigt kallt ute och mörkt :) hihi
Får grilla imorgon eller nästa helg när det är ljust istället :)

Och en tycka synd bild får ni med :P
Men ni ha en fortsatt trevlig lördag kväll <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 februari 2013 19:27

Ja äntligen fredags mys <3
Som jag har väntat :)
Blir att mysa till det ikväll min förkylning kryper fram mer och mer :/
Så Sofie köpte god saker för tycker synd om sig själv :P hihi
Svulla på bara jag har inte dåligt samvete för de och det är så det ska vara man måste få kunna göra så ibland och nu är det en sån fredag!!
Så chips och dip mums :P
Förrätt blir lax i ugn med god citron och dill sås över :) och potatis till!!

Så inväntar att maten skall bli färdig och så länge lyssnar vi på Myspys musik <3 och den bästa låten hittills är zara larsson underbara tjej vilken otroligt vacker röst hon har!!!
Men alla ni där ute ha en fortsatt trevlig helt jävla underbar fredag <3

Och vet ni jag ska ha sov morgon imöra <3 äntligen som jag väntat denna vecka!!!
Puss kram på er och en Annan sak önska mig all lycka i världen att jag ska bli frisk <3 tack på förhand!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 februari 2013 14:26

Jag har jobbat klart, diskmaskin är igång, Bitzi och jag ligger just nu i soffan och jag har tagit ett mellan mål en smothie :) mums!! Skall ta en powernap nu för vila min lilla kropp :/
Lite seg och ont i huvudet :/ urs

Men vilket härligt väder <3 VÅR eller?
Törs väl inte hoppas på de :P
Nae nu dags för powernap :)
Puss kram // snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards