snuttetuffsan

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofie Karlsson - 21 mars 2013 20:09

Nja vet i fan nästan men mår mycket bättre en igår :) så de är skönt men vill ju igentligen vara Piss dålig för ska ju till doktorn imorgon så känns ju sådär att man mår bättre då kanske dom inte hittar något eller?
Vi får väl hoppas de att de går bra!

Men det värsta dom kan säga är du får inte träna på 1-2 veckor!!!!!! Då vet ja inte va jag gör!!! :/
Men det återstår att se...

Idag bär jag kom hem så kom jag hem till ett helt ny städat hem :D så glad man kan bli <3 älskar dig Anders !!
Du vet hur du gör mig glad :)
Sen vart de laga mat och då passa jag på att ha korv, lydnad koncentrations träning med min älskade hund :)
Så satte henne ner tappade korvar framför henne visa korvar studsade på henne men hon satt stilla :) duktig vovve!! Sen sa jag åt henne att ligga och hon la sig ner :) stolt!
Så 5 min låg hon stilla och la även ner huvudet :) avslappnad med BRA!!
Sen fick hon äta upp korvarna och massa pussande från matte <3

Puss kram mina hjärtan håll tummarna för mig imorgon :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 20 mars 2013 19:22

Ja verkligen STADIUM tidningen kom och Asså shit va Fina grejer :D vill åka och handla redan nu!!!!
Vart så pepp fick energi och nu vill ja ha VÅR!!!

Men de får vi ta när jag blir frisk!!!
Imorgon blir de jobb med bästa Clara!
Så hel dag så kommer nog Vara något trött imorgon.. Får hoppas de går bra..

Lunch vart kok korv med bröd
Middag samma för men stek korv med bröd :) variation eller hur :)

Och all pepp i min kropp med maten har försvunnit lika fort ja blev sjuk igen känner att ja orkar inte vill inte bara negativ... Så lägger de åt sidan igen så less ja blir..
Men de har vi tag i då.

Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 20 mars 2013 11:04

Då har jag ringt till city kliniken i Linköping och pratat med en tjej..
Jag ska bytta till denna klinik nu så de är ju skönt så har man nära när man är på jobbet.
Men hon frågade om massor om feber m,m ja de är ju mycket förkylningar men då avbröt ja henne och sa ja de är ju klart men jag har ju varit förskyld 4 gånger inom 5 veckor nu!!!! Grrrr så arg jag vart så jag fick tid på fredag kl 8.45 :) så de är ju skönt..

Kolla upp på deras hemsida om hälsokontroll och de kosta 2300 :-
Hmm inte riktigt min smak på vad de skulle kosta :/
Men åka och träffa en läkare ska bli skönt hoppas dom hittar något så jag kan slippa detta!!!

Så vart gladare nu :D

Puss kram söttisar <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 20 mars 2013 10:02

Ja fy vill inte vara hemma mer :/
Har inte råd att vara hemma men måste ju bli frisk... Men känns ju lite skönare att Karln är och jobbar..
Men vart så sugen på en god frukost men viste inte vad :/
Så vaknade vid 7.00 :/ inte likt mig men vaknade gosade med älskade bitzi <3 sen åkte ja så handlade gott bröd. Och så köpte ja faktiskt KALLAS PUFFAR. Så gott alltså känner sig som ett barn igen :) jag är ju sjuk så då får man sånt då :P

Så nu ligger ja i soffan efter frukosten och små jobbat lite :/
Det är de värsta när man har både hs nr och jobb nr för att både kunder och personal ska nå mig :/ så nu när man väl är hemma och är sjuk så är ju mobilen hemma skillnad om man hade två nr så hs teamet ett och jag ett.. Men får prata med cheferna :)

Men ha de så bra så ska jag vara ligga i soffan och ta de lugnt.. Och invänta samtalet från city kliniken :)

Puss kram
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 19 mars 2013 20:02

Ja blir bara värre så fort ja kom hem :/
Urs urs urs..
Så imorgon blir det att vara hemma och kurera sig...

Och dagens frukost: ägg majo :) kopp kaffe med mjölk.

Lunch : ägg och majo kopp kaffe efter åt :)

Middag: köttbullar vart de bara..

Denna vecka blir ingen träning ://///
Suck suck suck
Näsan rinner, trög i halsen BLÄÄÄÄ
FUCKING JÄVLA SHIT......
Inte på topp just nu känner mig ju inte så jävla pepp :///

Puss kram på er hoppas ni mår bra!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 19 mars 2013 13:17

Äntligen är jag hemma igen var tungt att åka till jobbet. Kände imorse att jag skulle legat kvar i sängen. Men envis sin man är åker man till jobbet.. Är enu mera förskyld idag :/ så Inge kul..
Men nu äntligen hemma och tänt brasan och tagit tabletter för febern och filten är på och min älskade hund ligger på mig <3 mys
Så en villo stund hemma i rosa huset..

Hej så länge :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 mars 2013 20:34

Ja då var de bara 4 dagar kar till helgen :) hihi

Känner mig inte bättre :/ SHITTT
Men men alla kan väl inte vara friska non måste ju vara sjuk..
Men fan om ja blir sjuk efter detta ska väl fasen inte kunna bli sjuk på över 3 år nu kan ja tycka :) hihi

Kvällsmat: köttfärssås med majs crem frach taco och vitlöks krydda. sallad med feta ost. Nästan LCHF
Stort glas vatten till :)

Har även idag intagit berocca vitaminer, en kopp Tea för halsen min så att SKA BLI FRISK!! Ska ta en zyx innan ja går och lägger mig!!

Så puss och god natt söttisar <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 mars 2013 17:17

Ja känner förkylningen kommer bara mer och mer känner att smaken börjar nästan förvunna konstig hinna i munen. Så himla tråkigt.....
Så kom dom har tycka synd om beteenden :/
Så tog en kex choklad som låg i kylskåpet :/ så dum man kan vara men jag har ingen pep i kroppen när jag känner att kroppen bara blir sjukare och sjukare.....

Snälla gör mig frisk non NON där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards