snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 30 april 2013 16:36

Asså SHIIIT va det har blåst den sista biten..
Men när ja hoppa på vid jobbet för att ta mig hemåt så kolla ja på flaggorna och det blåste åt rätt Håll :D me like!!
Så trampa på för Glata livet.
Så när ja kom till linghem så nae va fan de går ju så jävla bra det här känns kanon så tog vägarna förbi Askeby :) !!!!!!
Men när ja kom till mossänder Asså dom som vet den backen ner till oss vet att där ska man kunna få fart på cykeln men inte idag de var så att ja nästan åkte upp igen :P
Jag skojar inte jag låg nästan med cykeln ner för de blåste något saklöst!!
Men ner kom jag och inget dike och hem till rosa huset kom ja tillslut :)
Och det roligaste av allt var när jag tänkte att ja skulle ta vägen förbi askeby var ju för överraska Anders men ingen Anders åkte om mig :/ men då tänkte han tvärt om så ha. Åkte över linghem från jobbet för att se mig :) hehe men då stod ja på trappen bär han kom hem <3

Men när ja stanna så stannade de på 26.86 km så 5 km extra :D hihi

Så nu fixa iordning sig till kvälls grillningen hos Sara och flyding :)

Ha en de så kul ikväll :)

Av Sofie Karlsson - 30 april 2013 07:01

Börja med frukost kl 4.30 havregrynsgröt ich vitaminer :)
sen bar de av!
Fy fan motvind så in i !!!!!!!
Men fram kom jag och de tog bara 1.20 min så 10 min längre ;)

Så dö nöjd med mig själv :)

Så nu frukost kvarg med fin crisp..
Kaffe ;) mums


Av Sofie Karlsson - 29 april 2013 20:39

Ja de finns nog folk som ser upp till en endå :) som törs fråga om råd m,m
De tycker ja är så kul och pepp för mig för ja vill peppa er mer för varje dag ;)
Så de kommer komma många inlägg om träning nu kan ja lova er ;)
För som sagt om ni kanske har missat de så ska ja ju cykla Vättern rundan :)
Hihi ska bli så jävla kul :) pepp pepp pepp.

Och idag fick vi ihop ett lag till blodomloppet i Linköping så då skall vi gå och springa så 5 brudar från jobbet!!' Woooligt :D

Riktigt kul att ha några mål så detta år blir nog inte så dumt en då!!

Men nu ska ja gå och sova för imorgon blir det tidig morgon 4.15 ringer klockan :)
Så natti natti!!!

Av Sofie Karlsson - 29 april 2013 15:42

Jodå :) idag måndag och de menas ny arbets vecka och nya friska tag och ny energi skall laddas på!!

Ja och först börja vi med jobb gick bra lite rörigt på jobbet men bara andas några sek så går de över och man får lära sig av sina misstag.
Så rulla på som vanligt sen!
Intaget av lunch blev Taco med crème frach och celsius.
Sen poff va ja på gymet :) gött berättade för min tränare att du det var jag som vann en biljett i från actic till Vättern rundan :D nej va kul så himla roligt!!! Hon sken upp som en sol och jag med!!! Så när ja var klar med min träning så stannade ja och prata med henne igen och frågade lite om träning löpning m,m så nu har ja skrivit upp mig på en lista med PT :) kul kul
Så då ska Sofie fråga massor!!
Sen sa ja till henne att ja har bestämt mig att LCHF är ur mitt liv nu! BRA!!!
Skrek hon :P så fick lite tips och råd..
Dom är så trevliga!!

Men i alla fall min träning blev idag 30 min kondition varav 4km löpning på 24min inte illa tänker ja för att springa dom första 4km på engång så väntar bara tills nästa löppar pass.. :D
1 min planka
Och två pilates Boll övningar :)

Dö nöjd de är ju liksom måndag :)

Puss kram så länge <3

Av Sofie Karlsson - 29 april 2013 15:42

Jodå :) idag måndag och de menas ny arbets vecka och nya friska tag och ny energi skall laddas på!!

Ja och först börja vi med jobb gick bra lite rörigt på jobbet men bara andas några sek så går de över och man får lära sig av sina misstag.
Så rulla på som vanligt sen!
Intaget av lunch blev Taco med crème frach och celsius.
Sen poff va ja på gymet :) gött berättade för min tränare att du det var jag som vann en biljett i från actic till Vättern rundan :D nej va kul så himla roligt!!! Hon sken upp som en sol och jag med!!! Så när ja var klar med min träning så stannade ja och prata med henne igen och frågade lite om träning löpning m,m så nu har ja skrivit upp mig på en lista med PT :) kul kul
Så då ska Sofie fråga massor!!
Sen sa ja till henne att ja har bestämt mig att LCHF är ur mitt liv nu! BRA!!!
Skrek hon :P så fick lite tips och råd..
Dom är så trevliga!!

Men i alla fall min träning blev idag 30 min kondition varav 4km löpning på 24min inte illa tänker ja för att springa dom första 4km på engång så väntar bara tills nästa löppar pass.. :D
1 min planka
Och två pilates Boll övningar :)

Dö nöjd de är ju liksom måndag :)

Puss kram så länge <3

Av Sofie Karlsson - 29 april 2013 15:27

Jodå :) idag måndag och de menas ny arbets vecka och nya friska tag och ny energi skall laddas på!!

Ja och först börja vi med jobb gick bra lite rörigt på jobbet men bara andas några sek så går de över och man får lära sig av sina misstag.
Så rulla på som vanligt sen!
Intaget av lunch blev Taco med crème frach och celsius.
Sen poff va ja på gymet :) gött berättade för min tränare att du det var jag som vann en biljett i från actic till Vättern rundan :D nej va kul så himla roligt!!! Hon sken upp som en sol och jag med!!! Så när ja var klar med min träning så stannade ja och prata med henne igen och frågade lite om träning löpning m,m så nu har ja skrivit upp mig på en lista med PT :) kul kul
Så då ska Sofie fråga massor!!
Sen sa ja till henne att ja har bestämt mig att LCHF är ur mitt liv nu! BRA!!!
Skrek hon :P så fick lite tips och råd..
Dom är så trevliga!!

Men i alla fall min träning blev idag 30 min kondition varav 4km löpning på 24min inte illa tänker ja för att springa dom första 4km på engång så väntar bara tills nästa löppar pass.. :D
1 min planka
Och två pilates Boll övningar :)

Dö nöjd de är ju liksom måndag :)

Puss kram så länge <3

Av Sofie Karlsson - 28 april 2013 20:48

Japp nu är det slut på LCHF!!
Har tagit in i mitt lilla huvud info av min bror och tänkt igenom saker och ting!

IN MED ENERGI OCH UT MED ENERGI!!!!

Tack brorsan!

Det är som man skall lära om sig igen hur skall man äta nu liksom? Hmm
Så vi får hoppas att de går bra :)

Just de testa ju blackhead KILLER idag shit va len och fin ja blev
MEN det är mycket kvar men skall köra en till i veckan :)

Sen har jag fått många kommentarer dom senaste veckorna och jag blir så glad att jag att JAG insperara just er de gör liksom att jag vill träna mer <3
Och även roligt att man kan inperera andra som sagt med både träning mina idéer :)
Tack för ni finns och mamma du är så duktig är så stolt över dig!!

Nu skall de rakas ben annars kan ja säga er att de är en varulv som kommer till gymet imorgon :P

Puss god natt på er <3

Av Sofie Karlsson - 28 april 2013 18:12

Ja äntligen har jag fått mina grejer <3
Hade ju perfekt home visning med mamma hemma hos henne föra helgen så beställde en glas med förvaring eller vad man ska säga :)
Ni får se! Sen fick ja förvarnings böcker för ja var värdinna :) jippi
Så nu hat ja pysslat till det här hemma vart dö bra ;)


Skapa flashcards