snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 2 april 2013 06:31

Godmorgon mina små älsklingar :)

Japp då var det dags för 4 jobb dagar.
Och jag började jobb veckan med en PW på 30 min skönt :) det var så att jag åkte med älsklingen in idag för har ju fortfarande problem med bilarna. Så kl 4.30 ringde klockan å suck så trött ja var för älsklingen har snarkat hela jävla natten...... :///
Men nu är jag pigg efter en PW supet skönt så nu sitter ja på kontoret och inväntar kollegorna och att vattnet skall kokas till äggen :)
Men kaffet är klart ska bli gott.

Känner att de kommer bli en toppen dag : )
Hoppas ni kommer få en toppen dag och att ni fått sova i natt!!

Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 april 2013 20:46

Ja jävla tjat på mig om att då ska ja börja om igen med lchf bla bla bla bla
Men nu måste jag verkligen göra de om jag ska nå mina mål i livet man har ju en att göra lista :D
Men nu hoppas hoppas hoppas jag att jag håller mig ---- vågar inte ens skrivA ordet förns jag vet..
Men vi går hoppas på att de är slut med allt shit. För det här jävla året 2013 är ett shit år varit sjuk nästan 2 månader och han komma in på gymet så va det bara att gå ut igen för man blivit ---- :/

Så alltså först skall ja bli av med alla kilon som inte skall vara på min kropp ://// får bara skylla på mig själv så är det ibland kroppen ur balans och varit sjuk...
Men det är bara att bita i det sura äpplet denna vecka!
Och köra på som förr så önska mig lycka till :)

V.1
Bli av med shit i kroppen!
Bli av med socker suget
Bli av med all shit mat
Bli piggare

Få bättre koll på vad jag äter
Skriva lista vad jag ska äta
Skriva lista på vad jag ätit
Och vägt mig har jag gjort idag och
+4 kg :/ så inte så bra men de är lätta kilon att bli av med..

Skall börja ut och gå denna vecka
Skall åka till gymet MAX 3 dagar

Så känner att denna vecka kommer bli kanon <3 är faktiskt pepp på detta nu så det är jätte skönt...


TA HAND OM DIG SJÄLV DET MÅR DU BÄST AV <3

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 april 2013 16:13

Det är VÅR i luften och det bara sprudlar ide'r i huvudet på mig :)
I lövit!! Så idag har jag pysslat med hjärtan med mitt egna dörr hjärta plus till min älskade vän Sara <3
Och hon vart jätte nöjd :) och jag med hihi..
Och mitt hjärta blev super fint me med en liten tach med rosa :) så det passar med vårt fina hus :P

Så ligger och tänker på va som skall köpas in vad jag ska göra invändigt :) hihi ska bli så skönt att våren kommer sommar sol m,m
Pyssel pyssel pyssel :)

Puss kram
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 april 2013 13:35

Tjena söttisar :)
Ja hör sitter ja i solen och mammi och pappi har varit här på kaffi :)
Underbar måndag/söndag!
Så nu sitter ja här och vet inte om jag ska åka och köpa cigg :/ orkar ja det sen måste ja ju åka och handla, tanka lämna bil m,m
Men vi får se vad ja gör, men ska nog sitta i solen en stund till :)

Jag börja med en bra dag bra frukost och bara lite fikabröd så börjat sakta men säkert med en fortsatt bra vecka hoppas ja på :)

Men puss kram på er mina hjärtan..
// snuttetuffsan

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards