snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 28 april 2013 16:50

Ja fy fasen va kul 25,37 km !!!!!!
Ååååå så stolt jag är över mig och jag cykla på som fasen idag ;) så man kan säga så att cykla in till kontoret kommer bara ta 1h 10 min ;) de gick kanon fin miljö och bara de att få njuta av naturen <3
Och inte ont i benen ingen känner mag musklerna och jag känner att FIFFI fått sig en omgång kan ja lova er men mycket skönare med dom nya byxorna :) och ny cykel tröja!
Bilder kommer :)

Nu skall ja fixa här hemma vika Tvätt och pyssla till de i köket :)

Puss kram så länge!

Av Sofie Karlsson - 28 april 2013 09:46

Ja verkligen börja med en sovmorgon dö skönt!!
Träningsvärk är inget, skönt men ont på sitt benen har ja :P

Men nu ska jag äta frukost och planera dagen :)
Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 27 april 2013 19:48

Ja herre Gud de är 98 mil kvar som jag helst skall ha i benen innan ja står vi starten!!
Men de ska nog gå :) så cykla cykla cykla :)
Men idag körde jag dom 2 första milen och gick kanon men Asså shiit vilken tung cykel ja har men jag skall trampa på!! Men när jag kom innan man svänger in till täljestad så kom de en Brutta och cykla om mig!! Och shit va jag trampa tänkte att va fan nu jävlar men som sagt antingen ja otränad eller har ja tung cykel men hon försvann kan ja lova!!
Så jg släppte henne och cykla i min egen takt och jag kon hem :) ställde cykeln mot Boden utanför oss och då kom spö regnet :D så tur ja de kan man säga!!
Och glömde ju vatten flaskan i bilen men de gick bra så fick häva i mig 1 l vatten hemma :P
Och ont i muffen eeee JAAA!!
Så blir att skaffa sig ett par brallor imorgon och lite annat..

Så 2 mil i mina små ben gött!
Och just nu står min underbaraste älskling och lagar mat fläskfilé och rotfrukter i ugnen :) mums älskar dig <3

Så puss kram på er :)

Av Sofie Karlsson - 27 april 2013 14:11

Jajje men fixat så sommar däcken sitter på Anders bil nu eller ja jag hjälpte till ;)
Sen cykla ja till verkstad och pumpa däcken på pärlan!!
Så laddar ska käka något sen skall ja cykla mellan 1 - 5 mil i dag ;) beror på vart Anders släpper av mig :)

Så hejsvejs på er :)

Av Sofie Karlsson - 26 april 2013 18:04

Jajje men de blev de idag så jävla gött!

1 km PW sedan springa 1 km
Sen körde ja 1 min PW - 2 min springa :) shit va skönt och shit va svett ja blev! Herre Gud!

Så himla skönt och när ja kom hem så fixa ja disken, tvätten, döda sprindlar, gjort rent unga plåtarna, spis plattorna , ny bäddat, dammsugit, dammat, pysslat, och sedan bytte ja gardiner och pussla till de i sovrummet :)

Så nu äntligen ligger ja i soffan :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 26 april 2013 11:45

Jajje men dags att dra sig mot gymet
Slutar tidigare idag men jag börja tidigare kl 6.00 starta jag datorn ;) och fått massor gjort!!

Så nu tagga tagga lunch och sedan gymet!!!

Puss kram på er så länge <3

Av Sofie Karlsson - 25 april 2013 22:01

Ja man skall tro på sig själv för då klarar man allt :)

Jag blev väldigt osäker på mig själv för en stund men de vände så fort ja sms med Carola <3 och pratat med bror <3
Tack snälla ni..
Och bror stort tack till dig som fick mig att vända till det bättre och du tror på mig!!!

Så nu skall ja sova gott och drömma om cyklar och Vättern ;)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 25 april 2013 17:42

Efter jobbet blev de gymet ;) så jävla Woooligt går så himla bra just nu känner ja ;)
Körde 10 min PW och jogga
Sen ben och armar plus häng buken ;)

Så plankan 1 min gånger 3 ;) GÖTT
Sen den så kallade båten och pilates bollen ;)
Sista var 10 min PW och då förstår ni får jag ett mail från ACTIC
Jag förstår ni var med i en tävling skrev in till dom så kunde man vinna Vättern runda biljet :P

Och vet ni vad jag VANN ;D
Så jävla häftigt!! Jag som aldrig vinner annars men detta vinner ja :)
3 st tjejer vann och jag en av dom i hela actic i svergie ;)

Detta skrev ja :)

Ämne: Jag är vinnaren

Hejsan

Jag har kämpat med min vikt i 3 -4 år och gått ner 39 kg helt på egen hand och detta år skall ja springa blodomloppet, tjejmilen och vill även köra cykel tävling halvvättern var jag inne på men va fan hela Vättern är ju tuffare :) hihi

Så precis kommit igång igen med min träning efter jag varit sjuk så nu j*vlar ska det hända grejer!!
Och skall kämpa med dom sista kilona innan sommaren som alla brukar säga!
Så actic blir inte av med mig skall träna köra pass och väga mig hos dom varje månad för att nå mina mål :)

Så tack på förhand ni skulle göra mitt År kan ja lova!!


Fy fan så kul men kommer ja klara av de?? Är ju frågan!!!
Det återstår att se är det så att min bror som skall köra klassikern inte hittar någon biljett så skall han få den för roligare för honom om han klarar de :)
Men vi får se vi får se :)

Puss kram så länge <3

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards