snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 20 april 2013 12:04

Ja jag fick en sån fin kommentar av min älskade kusin <3
Tack Jessica saknar dig ska du veta!


Du ska alltid känna dig fin Sofie! Du har varit jättevacker så långt tillbaka som jag kan minnas och än idag. Kommer ihåg när vi var små, jag brukade alltid tycka du var så fin och att du satte upp håret i massa fina uppsättningar. Var ju dock för liten för att förstå att man ska ge såna komplimanger då, kommer i vilket fall inte ihåg om jag sa något ;). så du får dem i efterhand istället. Söta underbara kusin <3

Av Sofie Karlsson - 20 april 2013 10:16

Ja verkligen en PW på 3 km så tråkigt att gå på asfalt så tog bara 3 km men super skönt.
Som sagt älsklingarna var inte hemma men möte dom i bilen :) så då hade dom vari och handlat kaffe filter som vi ej haft hemma på 1 V :- ) så kaffe och frukosten var de dags för när jag kom hem :)
Så älskling gjorde omelett till mig sött nött <3 älskar dig!
Så nu skall jag hoppa in i duschen sen åka ner till kisa för att vara barnvakt åt älsklings ungarna <3

Så puss kram :) har ni njutit av solen en? Gör de toppen väder och massa energi sprudlar i kroppen :)

Av Sofie Karlsson - 20 april 2013 08:08

Så underbart!! Ligger i sängen vakna för 30 min sen. Gick och kissa sen skulle gå och kolla om Anders var ute med Bitzi men då bar min bil borta så undrar vart dom är non stan.

Men skall gå upp nu och njuta av en härlig solig lördag först börja med en promenad :)

Puss kram ut och njut i solen <3

Av Sofie Karlsson - 19 april 2013 22:16

Ja nu ligger ja i sängen Gud så skönt.
Kom hem vid 15.00 så gjorde inte särskilt mycket. Väldigt skönt men blir ju så seg eller vart brukar inte bli de. Men somna i alla fall på soffan vid 19.00 hugget och vakna vid 20.00 typ :P skönt. Så ringde Anders och kolla när han kom hem så prata med honom en stund så åkte jag och hämta hem mina älsklingar <3
Så blev att åka till Max i stan för käk för som sagt visste ej när Karln skulle komma hem och orka verkligen inte laga non middag. Så var skönt att skippa de idag :)

Så sov så gott Sötisar <3

Av Sofie Karlsson - 19 april 2013 15:38

Ja de kan Man säga shiiiit!!

Vilken underbar dag :)
Efter lunchen stack ja till gymet så jävla Woooligt :P så körde
PW 30 min
Planka - 1 min * 3
Sedan vad skall man kalla de men lägger ut bild på den men man sitter i alla fall på rumpan upp med benen från marken och benen skall vara lite böjda sedan upp med överkroppen halv sittande och spänn allt du har och lite till och sedan ta fram armarna som om du håller fast en boll mellan händerna och rotera höger vänster :)
DÖÖ BRA :) core liksom!

Sen for jag till snickaregatan för städning hos älskade bror :)
Super fint blev de som vanligt :P
Så nu väl hemma och pratat med en underbar vän som är värld allt i denna jord att få må bra! Älskar dig vännen<3

Puss kram fissar :D

Av Sofie Karlsson - 19 april 2013 11:00

Laddar upp med Taco för att få massa energi inför eftermiddagen :)
Så efter ja slängt i mig lunchen så slutar jag för dagen.

Så hoppas ja fått iordning på allt ja skulle men mycket TYVÄR ja inte kan göra själv för datorn shit :/ eller TW!

Så puss kram på er Söttisar <3

Av Sofie Karlsson - 19 april 2013 07:12

Sitter på jobbet har frukost snackar om allt mellan himmel och jord :)

Ätit mina ägg och majo och en kaffe kop till så klart :)
Idag som sagt blir de kontoret massa att göra och försöka sluta tidigt så jag hinner lite till privat :)

Så puss och hej på er ha en super dag!

Av Sofie Karlsson - 18 april 2013 20:53

Inte riktigt :P men trött är jag!

Städat med Clara idag allt gått bra bättre en igår i alla fall :P
Så städat och fixat idag och fått överraskningar :P men dom är lösta!
Åkte och hämta Bitzi hos Anders på hans jobb så då hade hennes jobb dag slutat :P
Så hem sätta på kaffe fylla diskmaskinen sätta igång den bädda ja ni kanske förstår DAGS FÖR TORSDAGS STÄDNINGEN :D
Så fullt ös hemma damma dammsuga torka golv plocka plocka plocka :)
Och fixa tvätt vika tvätten m,m skönt så nu kan de vara fredag :)
Så det var min motion :D och de känns i kroppen!!

Och idag vart det ett minus - en fralla!!
Men vart as hungrig!! Och jag har ju liksom rört på mig eller hur ?!?
Men allt annat känns kanon
Lycklig <3

Just de shit ett minus - till en cocoa boll fick vi av en kund :/ men jävligt god var den :)

Puss kram ni är bäst <3
// snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards