snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 14 april 2013 13:55

Äntligen börjar snö helvetet försvinna!!
Dö skönt, så slängt mina halv dana ljung och klippt ner buskar så skönt att få pyssla i trädgård är helt underbart men shit va surt de är kommer ta lång tid innan vi får klippa gräset känner ja :P får hoppas de torkar i veckan! för dom har ju visat 18 grader varmt så får hoppas på de! Det är många som behöver sol värme! De behöver ja i alla fall!

Nu bjuds de på fila hos bästa Annelie <3
Så hejsvejs på er mina fina <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 14 april 2013 10:22

Börja med en underbar sov morgon med älsklingarna <3
Dö skönt och jag vakna och kolla på klockan och den var bara 7.30 dö skönt att vakna tidigt.
Så vi myste jätte länge så sen gick vi upp och fixa frukost stekt bacon smothie och macka.
Nu avnjuter ja en god kopp kaffe :)
Så vi ligger och kolla på skilda världar!

Undra vad som skall hända idag? Lugn söndag? Eller inte. :)


Puss kram Snyggingar :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 13 april 2013 19:45

Ja precis 1 dag kvar sen skall ja till tandläkarn!!
Så skönt de skall bli, för den jävla smärtan man haft alltså fy satan va ont, sen hoppas ja att jag ska bli en normal människa igen. Utan smärta!
För väldigt trött på detta!!

Hoppas ni har en trevlig lördag kväll <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 13 april 2013 10:44

Japp nu vet jag nog vilken tand det är!
Har så gymt ont så fort jag tar på denna jävla tand :/
Så måndag kl 10 så har jag fått en tid för lagning men får se om jag tar bort tanden eller inte :/
Man vill ju komma så billigt undan som möjligt!

Är i Kisa för att bytta till sommar däck och igår skulle ja fixat glasögonen men det gick inte :/ suck så får åka ner på måndag igen antagligen! Får nya bågar!!
Känner att det kommer bara mer mer mer mer hela tiden det slutar liksom inte något av det onda onödiga, utgifter utgifter får hoppas att de slutar inom en snar framtid!!
Sen är det en skruv jävel rätt in i däcket så därför ingen luft kvar i däcket :/ så snälla pappa är ner i kisa och fixar de nu.. Tur att jag har världens bästa Föreldrar <3
Älskar er <3

Skulle åkt med Nelie till ridskolan men har sån jävla värk! :/
Men får träffa dom nästa helg då vi skall vara barnvakt lördag <3

Puss och hej så länge hoppas ni har en bra lördag <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 11 april 2013 19:13

Ja just nu är det verkligen så har så jävulskt ont i mina tänder så jag börja gråta förut.. Är så trött på denna jävla otur man fått över sig! Du som sitter med en troll spö och önskar mig otur jkan ju vara så snäll att sluta med det!
TACK !
Jo men som sagt känns ju som de att allt bara kommer på mig just nu känner att jag ger er inget av det jag vill skriva om min träning kost m,m men har sån jävla tandvärk så pallar inte att träna.. Och kan inte ut och gå för då tappar jag glasögonen hela tiden!!' Suck suck suck suck stön!!! Så ledsen jag är på allt just nu!
Känner ingen livs gnista just nu! Jag är tjock fet ful allt bara blääääääääää

Summerar ner

Frukost: smothie kaffe
Lunch ägg majo Celcius
Middag köttbullar och inget mer orkar inte!!


Puss kram // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 11 april 2013 19:13

Ja just nu är det verkligen så har så jävulskt ont i mina tänder så jag börja gråta förut.. Är så trött på denna jävla otur man fått över sig! Du som sitter med en troll spö och önskar mig otur jkan ju vara så snäll att sluta med det!
TACK !
Jo men som sagt känns ju som de att allt bara kommer på mig just nu känner att jag ger er inget av det jag vill skriva om min träning kost m,m men har sån jävla tandvärk så pallar inte att träna.. Och kan inte ut och gå för då tappar jag glasögonen hela tiden!!' Suck suck suck suck stön!!! Så ledsen jag är på allt just nu!
Känner ingen livs gnista just nu! Jag är tjock fet ful allt bara blääääääääää

Summerar ner

Frukost: smothie kaffe
Lunch ägg majo Celcius
Middag köttbullar och inget mer orkar inte!!


Puss kram // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 10 april 2013 20:53

Ja detta år är ett helvetes år!!!
Har varit sjuk sen januari :/ ca och för 1,5 vecka sen så var hade ja nog trodde ja sista förskylning men det är något i kroppen som fortsätter att spöka :/ men var ju på vårdcentralen idag och nepp inga fel på lilla mig :O
Så dom tog ju bara stick i fingret och tempen men allt så jätte Bra ut!
Så vara knapra värktableter till måndag så får vi se då vad som händer! Men i måndags då så fick ja den där konstiga känslan i halsen IGEN fråga henne på vårdcentralen men fick till svar : DET ÄR MYCKET FÖRSKYLNINGAR NU!!!! Ja men va fan sen januari!!!! Ja men du har ju ingen halsduk! Nae inte idag!!
Suck suck suck!
Så ett jävla år detta känner ja!
Och jag som planera min träning skulle åka ner till kisa och träna med bästa Carola <3 men bara varit sjuk sjuk sjuk!!!
Men om det är bra väder imorgon så skall ja ta en promenad och shita i den där jävla halsen så får vi se om ja överlever !!!
Till O med min älskade arbetskamrat Lovisa frågar hur det är med mig <3 för ja inte ser ut att må bra..
Tack Lovisa att du är så omtänksam!!
Så imorgon kör jag igen oavsett väder och vind hals O kropp!!

När vi kom hem från Sara och marcus så hade jag så ont i tänderna igen :///
Så tog värk tabletter och la mig på soffan och somna. Och de är ju så att hat så kalla händer och kalla fötter men när jag vaknade så hade jag varma fötter och händerna är varma :/ lustigt! Men väldigt skönt kan de vara därför man aldrig blivit frisk? För nu använder vi ju elementen för vi inte kan elda så då är golven varma hela tiden.. Så skönt att ja börjat bli varm :)

Hopp sumera ner dagen då :)

Frukost: kvarg med fun light Green
Finn chrisp KAFFE :P
Lunch: ägg,majo och räkor :) kaffe
Middags - kebab talrik men gott va de!


Så imorgon upp som vanligt åka till jobbet fixa på kontoret sen ut på äventyr med Clara :P slutar skapligt så skall jobba ifatt på kontoret innan ja går hem så skal ja ta ledigt på fredag bara åka in och jobba några timmar på Morgonen sen åka ner och fixa glajerna!!

Men nu skall ja sova snart! Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 10 april 2013 12:14

Japp då har jag varit hos läkarn då då!
Inget fel på mig inte! Frisk som en nötkärna!!! :)
Men bara ta värk tabbleter och vänta tills måndag efter middag då jag skall till tandläkarn igen och kolla om jag har hål eller något...

Suck och stön!!
Slog i huvudet med när jag prata med mamma då sa jag ja så ska man bli hjärndöd också!!

Jävla problem hela tiden utgifter efter utgifter ska bli kul att se tillbaka efter ett år hur mycket pengar man lagt ut :P urs!
En nu ni skall ja jobba vidare så jag även gör någon nytta i företaget som visa inte tycker!!
Så puss och hej på er <3
// snuttetuffsan

Skapa flashcards