snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 8 april 2013 12:06

Har ni haft tand värk non gång?

Det kan jag lova att jag har nu!!!
Fy faaaan vill bara skrika det gör piss ont... Men 1 h kvar tills ja ska till tandläkarn..
Men dricka smothie till lunch var väl inte det smartaste :/ ISSSSAR...

Hoppas de inte blir allt för dyrt!

Puss kram på er så länge <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 april 2013 07:17

Japp då var det dags att väga sig efter första veckan och det gick SUPER bra!

- 2,5 kg JIPPI
har inte mätt mig runt midjan m,m
Får ta och göra det denna vecka för det är ju enu roligare att se hur det ser ut :)

Så en super bra Start på denna måndag det är nästan så jag glömmer bort tand värken..

Puss kram mina fisar <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 7 april 2013 19:38

Ja denna dag har varit underbar <3
Tog sov morgon MED älsklingarna :)
Men dagen har varit nästan bra vakna ju med TAND VÄRK. Urs :/
Urs urs så blir att ringa om akut tid imorgon :/ så hoppas dom kan ta emot mig!
Älsklingen och jag åkte till Ica maxi i Norrköping och handla då förstårs :P inför veckan som kommer!!
Så väl hemma igen så gjorde ja köttbullar och provsmakarna var Bitzi och Anders :)
Så varit mycket gjort idag :)
Underbart när han är hemma <3

Så summera ner denna dag också:
Frukost: ägg majo med en macka till plus kopp kaffe.
Lunch: omelett med skinka
Middag: lövbiff med stor sallad och feta ost och hemma gjord satziki :)
Även tagit ett minus idag glass lite bara!
Kommer även bilder från dagen och bilder på den fina plånboken jag fick av älskade Sanna <3

Men nu ska jag bara ta det lugnt och har så jävulskt ont i tand Jäveln!!!!!

Puss kram söttisar <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 7 april 2013 11:33

Ja underbar söndag framför oss ;) underbart blir att åka upp till Norrköping för omväxlings skull för att handla inför veckan som kommer :)
Ska även handla en bok med!
Och ha en mys dag med älsklingen som är ledig idag <3 mys mys mys

Men vaknade med värsta tandvärken:/
Mindre kul.. Så ringa tandläkarn Imorgon och se om dom har någon akut tid imorgon... Hoppas hoppas
Sen är det en gammal lagning så det är väl den säkert :/
Men men har ju inte haft några andra utgifter denna månad så ja kan ju fortsätta att slänga pengarna i sjön!!!

Ha en fortsatt mysig söndag på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 6 april 2013 23:54

Japp denna dag tog också slut
Äntligen ligger ja i sängen och skall snart sova :)
Hem kommen från kompisarna 4 km bort kaffe och tårta till dom som ville ha de då förstårs jag tog ingen tårta duktiga JA :)

Varit en bra dag :) så tänkte ja skulle summera ner dagen

Frukost : en macka med skinka, smothi och sparade halva till lunchen
Sen så klart kopp kaffe på de med mjölk.

Lunch: halva smothie och en Celcius :)

Middag : kyckling små filer med Philadelphia ost vitlök & örter på kycklingen och rullade in de med bacon MUMS :) sen en stor sallad till med feta ost i :)

Så de var den dagen och det går kanon :)

Puss kram Snyggingar <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 6 april 2013 14:24

Ja ni efter frukosten så satte Bitzi och jag fart här hemma eller jag i alla fall :) hihi Bitzi gick och la sig i sängen efter jag bäddat iordning på en sol fläck som kom in genom fönstret.
Så dammat dammsugit torkat golven
Gjort super fint i köket och fixat toan med tvätten är klar och skall hängas ut ute i dag i det fina vädret så ut med tork ställningen på altan :) härligt!

Sen bär jag väl skulle torka golven så kom hyresvärden och knacka på så han skulle kolla i värna kamin för går inte att elda det rycket bara in :/ så då passa jag på och frågade om min spegel om han kunde sätta upp den så hoppas innerligt att han kommer idag!!!!! :)

Så precis ätit lunch smothie spara jag halva sen efter imorse och tog en celsius med :) mums mums
Så nu ut och ta en nypa luft och glasa i solen <3
Puss kram på er
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 6 april 2013 10:35

Vakna för en stund sen och myste vidare med min älskade vovve <3

Idag vet jag inte vad ja ska hitta på vet ej hur länge killen skulle jobba!
Men ska i alla fall ta mig en kopp kaffe till att börja med :)

Vad ska ni hitta på idag?

Puss kram på er :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 5 april 2013 22:36

Ja idag vet ja inte riktigt vad det har varit med mig :/
Känt mig nere hela dagen, sen efter middagen har varit super men efter jag varit hos bror min och hälsat på så släppte det väl en spärr.!
Så då släppte verkligen allt, och prata med mamma utanför och tyckte de var jobbigt men jag och sjukhus eller mina nära och kära så klart jag blir precis tom och känslosam!
Sen prata ja med andra brorsan som tränar för fullt och frågade hur han mår osv så prata vi om mitt liv sjukdomar hit och dit !!!
Men han tror inte på LCHF :/ men de är väl förstårligt för han gör ju så man ska äta rätt och träna!!! Ser upp till honom jätte mycket alltså även att han kanske inte vet eller tror de men de gör jag!!
Så vart så kluven efter ja pratat med honom i telefon så jag blir så TRÖTT vet inte vad jag ska göra längre ska jag äta LCHF jag mår ju så mycket bättre med de!?? Men sen så klart kan man ju äta mindre kolhydrater är ju sant men som det ser ut som nu kommer ja köra LCHF för jag kan ju för fan endå inte ge mig ut och springa som ja vill eller åka till gymet och köra arslet av mig.. Så promenader är väl de jag får hålla mig till!!!
Är så jävla piss ledsen på deta nu!
Så har så stor lust och bara gråta gråta gråta gråta varför skall jag inte få vara frisk jag gör ju allt ja kan för att vara frisk vitaminer bra mat har kläder på mig!!! Ååååååååååååå
Så det är väl meningen att detta jävla Piss år 2013 är inget år för mig!!
Eller våran familj över huvud taget de är utgifter här och där inget plus någonstans :////

Vill handla cykel så jag kan börja träna på riktigt sätt!!
Vill köpa nya tränings kläder, puls klocka, och nya löpar skor men inga pengar finns och jag är ju aldrig frisk så då känns de ju rätt menings löst!!!

Jävligt gnälligt inlägg jag vet men en piss dag men endå bra dag fick träffa bror och älskade Sanna <3 och kvälls fika hos granarna 4 km Bort!
Vet inte om jag stavar korekt men de får ni ta av en dyslektiker :P

Summera dagen
Frukost: ÄGG OCH MAJO KAFFE
Lunch: bjöd bästa Kajsa på grillar kyckling och satziki till.
Middag: kebab sallad!

Puss och god natt hoppas att lördagen är bättre!! Skall börja med en sov morgon med bästa Bitzi som är så trött efter jobb veckan! Så vi ligger kvar för älsklingen skall upp och jobba <3
// snuttetuffsan

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards