snuttetuffsan

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofie Karlsson - 7 maj 2013 15:20

Ååå gick så jävla bra hem idag lite motvind :/ men varmt och skönt :)

Cykla på som bara den :) kändes as bra i ben rygg hela kroppen liksom :) hihi

Så kom hem på 2 mil och på 51.34min så jävla Woooligt!!! NÖJD STOLT ÖVERLYCKLIG TJEJ!!

Så städat och plockat hemma så bara invänta mitt fin besök jag ska gå Ehlin från gymnasiet :) härligt hihi så kaffe mys i solen.

Puss kram så länge!

Av Sofie Karlsson - 7 maj 2013 06:22

En jag tänkte inte cykla till jobbet idag var bajs trött inte kunna sovit ordentligt på två nätter nu :/
Ligger och tänker för mycket på vad man ska göra med saker!

Men gick upp och gick omkring kolla så jag inte hade träningsvärk :P och det hade ja inte så väl uppe så va fan as fint väder ute INGEN BLÅST! :D
Så kokade mig havregrynsgröt mums :) sen ett glas vitaminer :) sen är jag fit for fait eller hur de stavas ni fattar va ja menar :) som min kära arbets kollega gittan skulle sagt de är så Åhléns över dig ;) hihi

Så nu på kontoret och gjorde PB :D
2 mil på 59.37 min JIPPI!!
Men som sagt ska komma ihåg med att jag kände verkligen inte för detta något som säger du är inte rätt person eller du kan inte :/

Men nu kaffe och invänta kollegorna en annan är ju lite tidig :P

Just de såg även en liten iller som satt på vägen och glodde på mig :D han sprang iväg så fick han TYVÄR inte på bild :/ men rädda honom en liten stund från att bli påkörd!

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 6 maj 2013 21:01

Ja vist skulle legat i sängen min för 1 h sen men så blev inte fallet i dag har pratat med min älskade mamma hela kvällen <3 tack mamma för du stötar mig i allt <3
Och du du är världens bästa mamma! Bättre mamma kan ingen ha för de vet ju ja :) jag har Ju dig <3
Och du är guld värld det fina fina armbandet du fick av din bästa vän Mary du är en ängel!!! Det ska gudarna veta!!

Och tack älskling för du finns <3
Du är det bästa som hänt mig i mitt liv eller ja först min första pojke ja hade WOZZ min älskade häst han kom ju först :P sen du men du kommer alltid stanna hos mig <3 det har jag bestämt.
Och vår älskade hund med Bitzi Pullan!

Och tack Sanna för dina fina ord du är så förstående <3

Nae nu måste ja sova så jag orkar upp imorgon biti :)

Puss kram alla fina vänner <3

Av Sofie Karlsson - 6 maj 2013 18:45

Ja fy ja... As mega trött blev ja nu på eftermiddagen.
Men har jobbat sen 6 hugget fixat på kontoret lunchat sedan actic över 1h träning idag :)
Körde kondition 10 min sen hela stryke programmet :)
Kändes as gött efter åt så åkte hem handla köpte även en glass för det är ju så härligt väder :) så åkte och hämta Bitzi hos husse utanför linghem där jag även träffade på elin som gick i min klass i gymnasiet :) så imorgon blir de kaffe med henne efter hon slutat :)
Så väl hemma kom Sara och lilla Bella så vi att ute hela eftermiddagen och sola drack kaffe och prata om allt allt allt :) skönt att jag har sig Sara!!
Så när dom åkt så blev jag as seg i kroppen och de kommer nog från träningen idag och även cyklandet i helgen :P
Men de får man leva med..
Sen så vägde ja ju mig på actic då och de var plus med kilon och det visste ja redan :P sen minus muskler vilket jag blev lite shockad över! Sen plus fett som jag inte var så shockad över men vi får se om en månad igen se vad som hänt :)

Men nu ladda med korv och bröd tills kvälls mat hatar att fixa middag själv när Anders jobbar :/ urs tråkigt att äta själv.. Men de är bara vänja sig de senaste månaderna som kommet :P

Men puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 5 maj 2013 21:50

Jajje men imorgon är en ny dag, ny vecka nya möjligheter :) amazing!!!
Först blir de jobb med bästa Clara sen lunch och Niklas kommer imorgon ska bli kul att träff honom :)
Men efter lunchen drar Clara och jag till gymet och jag hoppas min tränare är där då :) för då skall ja väga mig ska bli intressant :) har även lagt ner mitt gamla kvitto så ska jämföra hur kroppen ligger till :) och tror TYVÄR på det negativa ! Men ja får se..

Denna vecka annars sr varit helt underbar not mina mål 15 mil och gym träningen med ja jag har ju gått där ifrån med skakig kropp så de är ju toppen :) så hel nöjd med denna vecka så bara ladda om batterierna igen till imorgon och ladda upp dom enu mera på gymet :D

Så sov så gott :)

Av Sofie Karlsson - 5 maj 2013 14:51

Ja vist en kopp kaffe i det helt amazing fina vädret jag älskart!!

Har pysslat till det i köket så det är vår och sommar fint nu :)
Ska ge mig på sovrum och vardags rummet med och ska ju även dammsuga av Anders bil kan ju behövas om man säger så :)

Så ingen lugn och ro idag eller inte en i alla fall så skönt känner mig på topp verkligen laddad till 1000!!
Och har även en söt vovve som solar lite ;)

Men nu är kaffet slut så de är väl bara att söta igång igen :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 5 maj 2013 11:50

Ja shiit va skönt, nu kan man liksom slappna av lite och påt igen ladda om till den nya veckan som kommer!

Men idag blev de TYVÄR bara 2 mil :/ för den där j*vla blåsten var värre en vanligt idag :/ så var riktigt tråkigt idag men endå så himla fint klarblå himmel och inte ett enda moln som syndes till :)
Men ni blir det hemma fix :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 4 maj 2013 20:35

Ja det var länge sen ja gjorde det!
I alla fall med min hy och fötter så ansikts masken the blackhead KILLER
Och njaaa säger ja fortfarande men len som en baby stjärt ;)
Men nu är de fötternas tur ;) i med fosingarna i mirakel påsarna ;) så om några dagar börjar man fjälla som f** men Gud vilka fina fötter man får!

Sitter även och tittar på Bruce den allsmäktige och sneglar på ny cykel skor cykel dator bla bla bla bla :/
Varför ska allt vara så dyrt och varför kännar man så lite :P hehe

Men det löser sig nog så småningom!

Men nu ska ja hoppa till duschen så ja kan skölja av fosingarna :)

Puss kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards