snuttetuffsan

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofie Karlsson - 4 maj 2013 18:26

Just nu står det en Taco paj i ugnen shit va gott det skall bli :)
Får man fixa mys middag tills sig själv när Karln jobbar. Så det är bara börja vänja sig igen att han är borta nu mer och mer man får åka bort själv fira vänner m,m
Men en positiv grej är ju att mer träning till mig ;) hihi

Så nu dags för käk hejsvejs så länge <3

Av Sofie Karlsson - 4 maj 2013 18:26

Just nu står det en Taco paj i ugnen shit va gott det skall bli :)
Får man fixa mys middag tills sig själv när Karln jobbar. Så det är bara börja vänja sig igen att han är borta nu mer och mer man får åka bort själv fira vänner m,m
Men en positiv grej är ju att mer träning till mig ;) hihi

Så nu dags för käk hejsvejs så länge <3

Av Sofie Karlsson - 4 maj 2013 14:23

Ja jävlar ni så lätt de kan gå :)
Satte fart vänster ut från huset idag mot Björs trampa på för Glata livet idag så ringde jobbar kompisen kolla om hon var hemma men nej då var dom iväg :/ men ja va fan ja cyklar till björsätter för hade för mig att Anders sa att de finns så du kan komma till skärkind så ja cykla cykla men hitta inget så kom ja till björs så då cykla ja mot Värna för de kommer ja ihåg Anders prata något om att då kommer du dit och dit. Så trampa trampa trampa på den vägen och vilken härlig väg :)
Sen kom ja till värna korset så stack mot Linköping och kom vidare till bankekind city :) så cykla rakt igenom de och kom fram till bjötsätters vägen! Så tog av höger mot Gista vägen och gick så lätt i slutet att lätt att ja skulle Kina cykla mera ;) men får ta de försiktigt i början..

Men 5 mil blev de as skönt men man ska verkligen inte tänka är ja inte hem snart bla bla bla då går de aldrig !!
Och cykla utan trosor idag och de var ju inte så dumt de :)

Så nu ätit mini lunch påfyllning med energi!! Så skall ja åka och handla inför kvällen så ska ja ha Taco mys ikväll! Nu när Karln jobbar.

Så puss kram på er å länge <3

Av Sofie Karlsson - 4 maj 2013 10:14

Ja och Bitzi hade mys morgon <3
Gud så skönt men TYVÄR vakna vi ensamma Anders är och jobbar :/
Han var nog trött i morse. Jag har i alla fall ätit frukost så skall nu ut och rasta vovve <3

Vad ska ni hitta på idag ?
Jag ska träna pyssla dammsuga bilen maybe tvätta den också hmm vi får se men de ja ska börja med först är fånigt me Bitzi den cykla :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 3 maj 2013 23:10

Ja herre Gud så sugen man blir på Bäbis då!!!!!!!
Åååå så söta Meja var <3 lika sina fina Föreldrar!!!
Höll henne två gånger ;D kan ja sova gott!!
Och stort tack Martin och Frida för en underbar middag super gott ja ringer om receptet non dag så Anders får smaka :)
Föresten ligger han utslagen i sängen nu Brevid sov som en stock när ja kom hem nyss...
Ska berätta massor för honom om Bäbis Meja imorgon <3
Så kul att träffa dom äntligen och se att dom mår bra hela lilla familjen..

Så nu lägg dags för ladda om inför imorgonens bravader..

Puss kram sov så gott söttisar <3

Av Sofie Karlsson - 3 maj 2013 18:16

Ja ikväll åker ja iväg ensam för Karln jobbar de är väl bara inse att våren är här :P

Så ikväll blir det mys på snickaregatan 27 :) mysa med en liten prinsessa <3

Så hejsvejs på er ha en underbar fredag <3

Av Sofie Karlsson - 3 maj 2013 15:10

Ja blev till lunch på jobbet sen vidare och shoppa lite till en söt prinsessa man ska träffa ikväll <3
Mys pys.

Sen då vidare till gymet för ett litet intensivt pass.

5 min PW varav 5 min jogga.
Sedan vidare till styrke träning körde alla maskiner idag plus alla övningarna på pilates bollen.
Super skönt så sista blev 6 min PW

Så innan ha gick så frågade ja tjejen som hjälpt mig med programmet om vikten för min kropp så klart har ju reagerat lite på kalorierna inte så lustigt har ja ju själv tänkt men man vill ju endå bolla tankarna med non. Och hon sa de att de är nog inte så lustigt att man gör de när man gått på LCHF och hon är ju super glad att ja börjat tänka om och hon har ju sätt på mig att ja har ju mått bra med LCHF MEN ska du träna så du tänkt så är det ingen bra idé vad ska du bygga muskler av? Ja och det är ju sant eller har ja fel bygget man muskler av FETT kanske ? Nae skulle inte tro de heller.
Men hon är så snäll peppande och synd att hon inte var där innan ja börja träna för tänkte ju väga mig idag men hon sa de att de där tar vi nästa gång så ska vi kolla vad som hänt så måndag då blir de vägning :) ska ta med mig mitt gamla kvitto ja har sen sist och se vad som har hänt kan ju vara intressant.

För har ju har ju liksom gått upp 4 kg sen ja va är de 1,5 vecka sen !! Och de känns ju sådär.. Så måste ringa även min bror och bolla ide'r med honom :)

Men ni puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 2 maj 2013 21:43

Ja nu är ja tillbaka igen :)
Saknat mig? Ja de är ju klart ni har ju!! :P hihi

Jobbat och varit ledig skönt så jobba imorgon igen sen är man ledig IGEN. Jävla Cp vecka hatar såna hör veckor allt blir så fel i skallen gått och pratat med Clara idag hur ja träna förra veckan men själva värket var att ja pratade om i måndags :P blir fel när man får vara ledig så här!!
Annars har de varit skönt!!

2 dagars ledighet från träningen och de behövde två dagar när jag väl kollat på hur mycket ja tränat :P 6 dagar i rad har ja cyklat och varvat med gymet upps :) tiden bara riner iväg när man har kul så vilat kroppen nu i 2 dagar så imorgon kör vi igen :)
TERMINATER IS BACK som Cissi skulle sagt :) <3

Men nu skall ja hoppa i säng eller ja lägga mig på mage och somna ligger ju redan i sängen :P och så ja kommer upp imorgon till jobbet :)
Och imorgon kväll skall vi in och gosa gosa gosa med en liten söt prinsessa <3

Ovido - Quiz & Flashcards