snuttetuffsan

Alla inlägg under juli 2013

Av Sofie Karlsson - 31 juli 2013 23:31

Ja verkligen!!!

Starta den med frulle med älsklingen <3 tog en Celcius och sen stack iväg till gymet och när ja stod där på gymet framför speglarna så kände ja shiit va duktig ja har varit ja är en Smalis nu!! En stl S M :)
Den kännslan är ju toppen och den bara sprudla inom mig idag!!
Så bara försätta nu!! <3
Och knät kändes jätte bra idag!!



Sen hem duscha och åka till svärmor och svärfar för grillning :)
Mys och super gott så framåt kvällen åkte vi hemåt handla på Ica och så svängde vi förbi S och F på vägen hem med :) kaffe och mat!!

Men nu hemma och ligger i sängen :)
Va fan vet ni vad ja glömt???
MINA SQUATS JAG SKA GÖRA!!!
Jaja bara hoppa upp och göra dom!!
Sen god natt..

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 31 juli 2013 09:37

Jupp onsdag morgon redan :)
Och när ja tittar ut är det ljust och fint väder ute ;)
Men jag var trött idag :/ urs.

Nu käkat frukost ska låta de sjunkna ner så ska ja bege mig mot gymet.

Men först ladda med en celsius :)

Av Sofie Karlsson - 30 juli 2013 20:56

Ja de är lite så ja står nu känner ja!
Det är som om jag inte vet hur man går ner i vilt längre :/
Naevars men ska ja fortsätta äta som ja gör ? Eller ska ja gå mer på LCHF?

Ska man äta mycket protein pulver?
Vad är bäst liksom det är en helt ny värld känns de som när man börjar sig målet att pumpa muskler m,m
Enda sättet med de är ju att pröva sig fram :)

Men jag tror ja har bestämt mig eller verkligen förstått hur min kropp funkar jag har verkligen sätt set tydligt nu!
Att min kropp gillar mycket kolhydrater!! Och de gillar inte min syn på de hela!!
Så ja ska faktiskt köra lite mera LCHQ / LCHF en bara vanligt men käka mer kolhydrater när väl kört sten hårt och känner mig ur pumpad!!

Så köra GOTT OCH BLANDAT!! :)

Protein pulvret ska ja testa mig fram och se har hittat ett som låter kanon :) smakar piggelin :) och ett annat som kompisen S prata om idag så får se om vi kan beställa ihop små påsar :)

Men nu säger ja god natt :)

Av Sofie Karlsson - 30 juli 2013 18:01

Jag tänkte ja skulle tagit ett löppar pass idag men nae blev så trött när ja kom hem och det bara öste ner med regn! Och jag vågar inte riktigt springa ute och riskera att ja blir sjuk av regnet :/
Men så sjukt trött seg så ja somna på soffan med :P skönt.
Men nu ska ja hoppa upp laga spaghetti köttfärssås :)
Och ladda batterierna inför morgon dagen istället och köra sten hårt på gymet :)

PUSS <3

Av Sofie Karlsson - 30 juli 2013 15:53

Ja de är vårt ställe S och mitt :)
Vi har varit bara 2 gånger här men haft as kul här varje gång :) och även idag när de regnat hela dagen!!
Ätit massa glass men så mycket man orkar man har ju lärt sig att man behöver inte häva i sig allt :)

Så gick vi in på glitter loppisen och ja hitta ett armband plus en fin ring :)
Och S fick ett likadant armband av mig :)

Sen gick vi bara runt och glodde över allt ;) våran antik affär vi var inne i sist öppna inte förns 14.00 och de orka vi inte vänta på så gick in Brevid på en blomster butik och väldigt många som tror att dom har bara blommer men icke dom har mycket fina och ovanliga saker :)
Men ångrar att ja inte köpte min uggla ja såg :/
Köpte i alla fall två fina tavlor som ja ska ha non stans :P hehe

Men nu slapp i soffan efter denna underbara dag :)

Tack älskade vän <3

Av Sofie Karlsson - 30 juli 2013 09:03

Japp då är de S och min dag!!
Hon ska få sin födelsedags present :)
Är på väg att hämta henne nu.

Har även gjort mina squats :) 135 st
Knät ok idag men känns konstigt.

Puss kram alla hoppas ni får en härlig dag som vi i regnet <3

Av Sofie Karlsson - 29 juli 2013 19:11

Jo då sakta men säkert gjorde ja mina squats idag 130 st stod de på schemat .

Men egentligen skulle ja ta de lugnt men försökte i alla fall kolla hur knät fungera och kände knappt något nu :) så de är ju skönt för när ja cykla igår fick ja ont i vänstra knät!! Men får hoppas de inte blir lång varigt!!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 29 juli 2013 17:47

Ja precis plus minus noll

Men ja är lika glad för de ;)
Varit på gymmet och kört STEN hårt som vanligt ;) varför åka dit för inte svettas ;)
Men innan ja pumpa på så vägde ja mig för J var där ;D
Så plus 2 kg men va gör de liksom :P
Gråter inte blod för de..
Och 1 kg plus för musklerna
Så de var ju plus minus noll nästan.

Så kämpa på en månad till se om de skiljer sig något!!

Fortsätt kämpa!!!!

Skapa flashcards