snuttetuffsan

Alla inlägg under juli 2013

Av Sofie Karlsson - 29 juli 2013 10:10

Ja verkligen så skönt!!
Sovit som en stock och vakna för några timmar sen men satte om klockan för få sov morgon och de fick ja :) kl är 10.00 och ska snart gå upp käka sen frukost och bara va idag :) ska åka in till stan fixa naglarna och efter de åka till gymet ;)

Så puss kram så länge :)

Av Sofie Karlsson - 28 juli 2013 23:22

Jo men vist det är söndag och söndagen är snart slut!!

Jo vakna till vid 10.00 typ sovit som en prinsessa i natt Brevid min prins!!
Så gick upp fixa frukost ihop och ja tog en celsius istället för kaffe för vi skulle ju upp till vikbolandet idag till våra kära vänner E och F <3
Men Karln tog bilen och jag tog lilla blå :)

Har inte cyklat sen 17/6 efter Vätternrundan!!!!!
Så ställde om sadel och pumpa däck tog bort nr lappen sen loppet :P
Så ladda med energi i vattenflaskorna med VITARGO!!
Så trampa på och ja kom upp :) hihi
De är ju bara lite över 6 mil de är ju ingenting om man nu har cyklat vätterrundan på 30 mil :P hehe
Men väl uppe så hoppa ja in i duschen för deras bästa för lukten :) hehe sen fick dom varsin Bamse kram E och F <3
Så blev Em kväll hos dom med grillning och en sajtsing runt om skogarna..

Tack för idag <3

Men nu sov dags så man orkar upp imorgon för va jag nu ska hitta på Karln jobbar och ja och Bitzi har hela dagen för oss själva <3

Puss kram på er

Av Sofie Karlsson - 27 juli 2013 16:42

Jajje men ja är redo :)
Det ska bli lite lekar m,m så mer info får ni imorgon :)

Men jag som sagt är färdig

Svarta leggings
Militär grön skjorta.
Lite krimskrams runt om öron,hals,armar :) hihi
Även mina sköna sandaler :)

Av Sofie Karlsson - 27 juli 2013 09:57

Ja eller god förmiddag :P
Godmorgon för mig i alla fall!!

Legat i sängen och dragit mig länge nu och Bitzi har sprungit fram å tillbaka i sängen till soffan för pussa på mig och väcka mig :) söttnött
Men nu måste ja gå upp och äta frukost magen bara skriker efter frulle!!
Idag vilo dag från min överiga träning men squats/ knäböj skall göras :D

Ska även åka och handla inför kvällen för kl 16.00 ska vi vara på poolparty för vuxna :D
Vet inte om ja ska vara nykter eller inte :/ ???? Vi får se...
Måste ju vara kör var imorgon för vårt äventyr till vikbo!! :)

Men nu frulle så puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 26 juli 2013 20:33

Ja verkligen så härlig!!

Men först innan de blev kväller så åkte lilla ja in till gymmet :)
Blev stressigt men jag var där!! Och innan ja kom in till actic så skulle ja ta min väska från baksättet och när ja öppna dörren Så stärkte ja mig efter väskan samtidigt på något lustigt sätt!! Så att ja slog i huvudet så kolla mig i spegeln och de blöder va fan!! Tänkte ja så gick in på gymet och fick plåster av honom så kollade i spegeln igen när ja torkat bort blodet så var de ett hack :P

Men ja körde på lite stressigt men 10 min PW sen körde benpressen och mina 105 squats/knäböj sen planka 1 min * 2 och bara 10 sek emellan!!
Men de blev ju lite i alla fall :D
Vägde mig inte för var ingen ja kände igen där idag var en kille från actic city 2.. Så så får ja säkert betala :P
Så väntar tills måndag!

Sen hem så hade mamma kommit <3 så satte oss i trädgården och pratade innan pappi kom <3
Så när väl pappi kommit så planera vi platt sättningen :) så får hoppas de får an nu!!
Så grilla vi och va mat de blev :P hehe men gott var de!!
Men nu har mammi och pappi åkt hem till sig :- /
Så blir mysa till det hemma nu och bara ta de lugnt ladda inför imorgon för då är det poolparty i Bjärka :)

Så puss kram :D

Av Sofie Karlsson - 26 juli 2013 13:25

Nu på väg hem från Norrköping Japp ja skrev ju Motala att vi skulle dit och handla men åker till den byn non annan dag :)
Så blev Norrköping och varför jo jag såg på Facebook att ICA kvantum i hageby hade extra pris på celsius 299 kr plattan och på maxi i Linköping kostar dom 399 och inne i stan på budo Fitness kostar de 510 kr...
Så blev ett kap kan man säga så köpte 2 när jag endå var där ;)

Sen vidare till maxi så köpte på oss lite smått och gott tills kvällen när mor och far kommer så nu på väg hem laga sen lunch och sen in till gymet ska ja hinna med innan mamma kommer kl 15.00 ca :) men Anders får underhålla henne :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 26 juli 2013 09:30

Jo då dunder och brak vakna man till idag :/ men endå skönt och mysigt tycker ja men har väldigt mycket respekt för den.
Så då blev de ingen löppning :/
Men då får ja väl ta i enu mera på gymet i eftermiddag :)
Så ska ni få resultat av min vägning med och ja har ju gått upp 2 kg känns så där men ska kolla muskler och fett med :)

Så snart bege oss mot Motala för shopping ;)

Puss

Av Sofie Karlsson - 25 juli 2013 18:47

Jo då de blev de vist!
Så Anders släppte av mig på åkte actic i city för träna med älskade vännen Sanna :)
Super kul ihop som vanligt och hon visar mig grejer som hon gör och ja tvärt om när hon är hos mig :)
Fick även träffa M hennes tränare och han var jätte trevlig och fick även tips av honom :) så tack M!! Så nu kommer ja bli en jävel på armhävningar :)
Sanna hon gjorde även PB i bänk pressen :) as duktig bra jobbat gumman - sannasaur.blogg.se
Sen innan vi gick så vägde ja mig där på deras väg och inte alls samma som våran den hör väger mäter höger arm vänster arm m,m ni fattar!!
Och ska bli kul mäta sig där igen om 1 eller 2 månader se om det har ändrats något :)
Ska själv väga mig på gymets våg imorgon på actic tornet och se vad ja får för resultat där :)

Så väl hemma tyckte älsklingen att ja kunde varit kvar längre för ja hade tydligen inte mindre energi sa han när ja kom hem Så var skönt för honom att han åkte igen :) hehe
Så jag tog tag i min torsdags städning men innan de gjorde ja även mina squats först 100 st och gjorde alla på en gång!!
Sen börja ja städa!
Damma
Städa toan
Tvätta
Starta diskmaskinen
Plocka rent
Dammsuga
Plus gjorde rent soffan :)

Så det blev 2 st intensiva pass idag ;)
Nu laga mat och njuta resten av kvällen!!
Puss kram

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards