snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofie Karlsson - 27 augusti 2013 16:52

Jupp de blev så idag valde hälsan före idag!!
För en gång skulle hållt på sen i morse då var ja så sjukt trött men piggna till lite sen men de var endå segt idag. Så åt tog celsius för att jobba en stund till innan ja stack till gymet tänkte ja!!
Men nej jag var inte på topp idag så tog vilo dag istället!! Så åkte och kolla på nya träning kläder men hitta inget speciellt men blir nog i helgen att köpa nya skor!

Men nu hemma i alla fall och känner mig inte på topp halsen börjar riva lite :/ hmm vill inte Tjejmilen är i nästa vecka!!!!!
Vill ha massa tips ja kan få va ska ja göra ? Äta? ??????

Sover en stund innan ja ska laga mat!
Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 27 augusti 2013 08:31

Ja skit trött på mornarna har inte riktigt kommit igång :/
Eller har jag något i kroppen som vill ut ? Ja de är frågan för efter ja ätit frukost samma som igår fiber gröt och tog mitt kaffe så fick ja så de hetta till i hela kroppen :/ fråga Therese om ja hade feber och ja var jätte varm :/ men jag mår ju bra i kroppen :/ lustigt.
Men i med tabletter så kör man.

Och förresten tyckte ja kände en tendens till teäningsvärk hmm :)
Så de kanske hjälpte de där ;) så mer info senare eller imorgon för då kommer de säkert Enu mer.

Men nu ja jag vara social med Therese och en annan sak till inte lustigt om jag har ont i bröstet för allt onödigt och jag har lärt mig att man ska ge och ta!!

Av Sofie Karlsson - 26 augusti 2013 22:01

Jo vist ja körde ju den nya metoden och om man säger så benpressen så sänkte ja kg så 100 kg och det gick 10 20 30 vid 30 när ja skulle köra 40 så blev de bara till 30 benen var helt slut hoppas ja i alla fall de kändes ju så :) så ska bli spännande imorgon om de känns något!!
Körde lite va jag kände för och tränade axeln väldigt mycket imorgon blir de fullt ös på benen dom skall testas löppa löppa löppa!!

Puss kram på er <3

Jo vist jag har fått hem diplomet för Vättern :D hihi

Av Sofie Karlsson - 26 augusti 2013 20:47

Ja here gud :P

Ja som ni vet punka på bil fan.
Men de fixa sig med däck mojen ja satt inne på kontoret och tjura men tänkte att de är bog bäst att gå ut och han höll på så flitigt så med min kära däck. :) men så kom en kille som jobbar på företaget bredvid oss och han sa något om att de är just de där som gör att ni sjunker bla bla bla :/ vet inte va an ville riktigt.. Svis för han inte fick hjälpa mig eller :P hehe och killen som hjälpte mig sa att han var så tankspridd innan han åkte så han glömde saker :P jaha de var ju inte bra svara ja!! :D
Men jag tog mig till älskade Emma för pyssel av mina nails <3

Super nöjd som vanligt <3

Jobbet gick annars bra idag ;) imorgon kl 6.00 igen andra dagen tidigt. Heja heja ;)

Av Sofie Karlsson - 26 augusti 2013 15:06

Asså fy mega fan satan bläääääää


Japp det an man verkligen säga fer jag varit på gymet så åkte jag till kontoret för at kolla en sak som TUR var!!!

Så tyckte jag att växeln åkte ur som den kan göra ibland :/ men jag gick in på kontoret och kolla det jag skulle sen sa a hej då till grabbarna så hoppas jag in och starta lilla rödis och åkte 6 m och va fan !!!!


jahopp punktering!!!! så jävla kul då grabbar skrek jag hjälp!!

så do kom och krister hade verkstaden med sig i bilen :P hehe

men vi fick väl inte bort de där satans däck helvetet!!! då kan jag lvaer att det var nog kanske första gången jag kände av miitt rök sug!!!! men jag bet mig i läppen lite hårdare så var de borta!!

Men jag ringde till killen och fråga va ska vi göra har du något knep för vi har gjort allt både jag och två starka karlar eller ja så starka är dom ju inte då kanske om dom inte får bort ina bultar =) hehe

Men han är ju så klart i ringarum ;/ pappa ringde jag med och gnällde lite hos :)

han sa de att du fasen ni har bärgarn brevid swekon så gå ditt och flörta lite sa pappa tjejer kan  :) så jag gick dit men fan det ligger ju en däckmoj där :) så sa att ja fått punka va braq sa grabben :P rolig han var då!!

men han tog mitt nr och skulle komma så fort han kunde men sa de jag har knappt något batterie heller så han fick leta efter en röd golf inne på gården och jag finns där i källaren på städarna :P hihi


så nu sitter jag här och tjurar och bloggar från datorn har ja inte gjort på år och dar :P saknar de men har ju ingen dator hemma :P kanske får bli att köpa en!!


så puss kram så långe och 4% kvar på batteriet så kul!!!

Av Sofie Karlsson - 26 augusti 2013 07:05

Jupp de är måndag morgon och känner faktiskt mig underbart pigg ;) hihi!! Men känner lite av knät det ja fick ont av igår :/ hoppas de släpper
Så frukosten är fiber gröt och protein shake :)

Av Sofie Karlsson - 25 augusti 2013 20:31

Jo då laddat och klart för denna vecka :)

Maten är planerad fått in kyckling 3 dagar denna vecka är bra proteiner!
Så även skall ja ha med mig mellanmål för ja får fasen inte gå hungrig emellan jobben.
Så är taggad att må bra nu!!!

Och träningen är med planerad för denna vecka och den kommande veckan så full planering i 2 veckor enda fram till Tjejmilen :)

Så imorgon kör ja på gymet efter lunchen och då ska ja testa de där J sa åt mig i veckan de ja skrev 10 20 30 40 50 och tillbaka och så bra vikt du orkar så ska ja nog få den där jävla träningavärken ;) mer info kommer om de funkar!
Ibland undrar ja om jag ska fortsätta blogga eller inte känns som ja inte ger något intressant men ja vet inte har inte riktigt bestämt mig en om ja ska sluta.

Skall även fortsätta läsa mina två nya tidningar ja köpte igår mycket intressant läsning ;)

Men ni puss kram på er :)

Och har ni laddat inför nästa vecka eller ska ni ?

Av Sofie Karlsson - 25 augusti 2013 18:54

Ja shiit asså jag håller måtten fortfarande :) tiden sluta på 31.18 minom ja inte mins fel !
MEN mitt högra knä på utsidan sabba min tid idag :-/ varför ska de krongla ?? Men ja kom i mål :)
Även med ett dunder mens anfall ja fick innan :/ men har ju hört att man klarar de mesta nu :P hihi

Men jag Möte upp bästa Sanna innan loppet så vi fick prata och känna oss hemma på plan :) så väl framme vid starten satte vi på musiken i öronen och önska varandra lycka till.
Och Sanna slog sitt mål och jag såg henne på mål rakan shiit vilken power vilja hon fått så himla kul att se :)
Stolt över dig <3
BTW kom brorsan tjej 2:a av damerna shiit va kul :)

Älskar denna bild asså :) men Sannas vild hon tog ser vi Enu mera galna på :) hehe nu laddar vi tills nästa lopp

för min del är de redan om två helger den 7 sep går Tjejmilen så nu är de träna löppar stegen enu mera och farten m,m och tror ja ska ta mig till vidingsjös löppar spår för i linghem har dom inte milen inte va jag har hittat i alla fall :P så man kan bara springa på i samma spår runt en mil istället för 2 eller 3 varv annars liksom :) hehe men ska ta de försiktigt så ja inte skadar mig :) hihi


Summera ner !!!

JAG ÄR SÅ NÖJD!! FORTFARANDE MED I MATCHEN

Ovido - Quiz & Flashcards